Joah, zou moeten lukkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk jij dat ik mijn bachelor bouwkunde op het hbo zou gaan halen?
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, zou moeten lukkenMaar hoe wil je dan op het WO belanden, na je P gehaald te hebben waar je nu zit?
Euhquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wonderbaaaarlijk hoe snel je afvalt als je niets eet.
Ja ik heb steeds geen zin om te koken enzo. Dus dan eet ik bijna niets. En ik heb nu al nauwelijks buikje meer.quote:
Uuh ja. Kan je dan niet beter je BSc afmaken op het HBO en dan je WO master doen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.![]()
Wie kookt er dan ook kipquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef -SG- het volgende:
Ja wtf, ons mam is kip aan het koken, vraagt ze aan mij of ik er op wil letten, voordat ik kon reageren was ze al boven. Ik was die kip vergeten, wordt ze boos op mij.
Kies Bouwkunde!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.![]()
Nee. Want hbo is gewoon niet leuk denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja. Kan je dan niet beter je BSc afmaken op het HBO en dan je WO master doen?
ze is helemaal koekoeriekoe geworden doro die wijn jajajajajaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
Ook al zoiets, ons mam koopt eenbroek voor mij, zonder dat ik er om gevraagd heb. Ik vind die broek niet mooi en dan moet ik maartijd gaan vrij maken om die broek te ruilen.
Ja allemaal leuk en aardig maar ik heb ook nog een leven. Wordt ze boos als ik niet meteen kan.
Hij ia geniaal deze week!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ligt bij mijn ouders mannnn.
Ik moet de keuken zo gaan schoonmaken.Geen zinnnn
True, op het HBO kak je in. Maar bedenk wel of je het echt leuk vindt of dat je het doet om 4e generatie te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eerst P halen en daarna naar WO gaan is misschien minder makkelijk, maar dit gaat ook om de stimulering van mijn grijze massa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |