Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds wanneer ben jij into bdsm Peu? zweepjes kopen? heb nog heel wat handel liggen
je bent toch bi?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook billenkoek alleen niet van Peuruk
wat ik in KEL doet krijg je ook niet te weten, maar ik vind billenkoek toch wel een softe bdsm variantquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmdat wat jij in KEL doet hoef ik niet te weten
Ja dat klopt.quote:
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek gevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
MI!!! MI!!! Wat doe jequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
Al iets minderquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
Ben je nog steeds blij met je naamtopic?
*hard weg rentquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
Iedereen lief zijn voor Yuki andersvan mij
![]()
Begrepen?!
Mooi
[einde mededeling] [weg uit singles]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?
Lovely!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Hahahquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwen
Je bent toch (nog) lief voor mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al iets mindermaar je blijft lief
[..]
*hard weg rent
Zo jij kent mij goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwen
Stel jij eens voor dat is wel zo netjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Hey LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Geen puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Nou hoiquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel jij eens voor dat is wel zo netjes
Hey Yipquote:
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent toch (nog) lief voor mij?
Dan geen vrees van LovelyLady
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjesquote:
Krijg je van die meellongen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Yuki het volgende:
Holy fuck, wat een stem bij Holland's Got Talent
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Vang hem maar voor GvsE...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Nee! Want ik heb een zweepjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Dinnetjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hoiIk ben LovelyLady en ik ben geen single maar wel heel gezellig en zo en Yuki is mijn dinnetje
[..]
Hey Yip
Ik zou maar terugkruipenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Slaquote:
Anne is de PTA poes en ze reageerde op de billenkoekquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dinnetjes
[..]
Ik zou maar terugkruipen
[..]
Ja jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]zijn niet zo lekker als jouw billetjes, ze moet gewoon ff dr plek kennen.
sorryquote:
Voor tijn welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moeten we tegewoordig alles visualiseren hier?
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu al onder de plak? [ afbeelding ].
Goed dat jij het nog even aankaart, want er wordt mooi overheen geluldquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would love too, maar die billen van jou moet je zelf maar posten
en bedanktquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would love too, maar die billen van jou moet je zelf maar posten
Post die van jou dan ook gelijk maar ff,dan kan zij ook het verschil zien ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed dat jij het nog even aankaart, want er wordt mooi overheen geluld.
Sex met je exquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Ik denk alleen niet op de manier zoals jij hem bedoeld.
oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Post die van jou dan ook gelijk maar ff,dan kan zij ook het verschil zien ....
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oepssorry
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van was
Geen zip gezien. En ga er niet naar op zoek ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van was
tijd voor een anne.zip danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.
En dat dus ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oepssorry
EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Nee hoor ik ben heel visueel ingesteldquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moeten we tegewoordig alles visualiseren hier?
[ afbeelding ]
quote:
Klopt, maar minstens zo gaaf! Zou wel een nieuwe willenquote:
Filmpje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een aangeschoten Leena omdat ze stiekem van de caipirinha zat te drinken
Poes met een katerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Helaas geen filmpje...quote:
Humor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik zorg ervoor dat je hem kunt eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?
Eten wil ik!
Dat is schoonmaken, toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat je hem kunt eten.
Als je het lief vraagt dan voer ik je zelfsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
En snijden, in een bakje stoppen en een vorkje erbij
Met je mond zekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt dan voer ik je zelfs
B&Jquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?
Eten wil ik!
Ik las "verwek"quote:
Leena dus welquote:
1 van mijn katten lust red bullquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leena dus wel
Maar ze zijn weer samen aan het rauzen....
Tering..... ben ik even blij dat ik DAT niet in huis heb....quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
1 van mijn katten lust red bullDan gaat ie pas echt rauzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
NiemandJij en iets niet durven zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja,sport kan heel mooi zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Tennis is een heerlijke sport![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Copy/Paste-nerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Tennis is een heerlijke sport![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lurksterquote:
Pijpen!quote:
Tot morgen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef YipYip het volgende:
Als jullie ruzie gaan maken dan ga ik er maar vandoor...
Voor sommigen tot morgen,adios
Eensch!!quote:
Tot morgen Yipquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef YipYip het volgende:
Als jullie ruzie gaan maken dan ga ik er maar vandoor...
Voor sommigen tot morgen,adios
You bad girl!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb even een nieuwe caipirinha gemixt... godver, als ik daar niet alcoholist van wordt....
alcolholquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb even een nieuwe caipirinha gemixt... godver, als ik daar niet alcoholist van wordt....
Tot morgen!quote:
Zolang je je alcohol consumptie nog niet in flessen gaat tellen (huisgenootje: minimaal 1 fles wijn per dag!) Of in kratten (een andere ruim halve krat per week). Zit je wel goed.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik begon op mn 15e met uitgaan in de discotheek, toen ik ergens rond mijn 19e was ging ik vrij-za-zo aan de drank (bier).quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je je alcohol consumptie nog niet in flessen gaat tellen (huisgenootje: minimaal 1 fles wijn per dag!) Of in kratten (een andere ruim halve krat per week). Zit je wel goed.
van hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mocht jij niet lezen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
* PeuRac leest een toestemming tot vreemd gaan, zolang yuki t maar niet leestquote:
Sonntag = Ruhetagquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
sluip ik morgen wel even met jou weg yuki
Nee!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac leest een toestemming tot vreemd gaan, zolang yuki t maar niet leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Welterusten vriendjequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker te bed. Iedereen nog een fijne avond en alvast welterusten
Tot morgen Bloempjequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Tijd om te gaan slapen. Tot morgen iedereen!
Misschien, toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:08 schreef PeuRac het volgende:
Weet t niet meer zeker, MeMo morgen ook aanwezig?
Nog iemand langs het raam zien vliegen vanavond?quote:
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flatquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog iemand langs het raam zien vliegen vanavond?
Ah ok... was even nieuwsgierig....quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flat
Je woont in/op Cambridge?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flat
*kuch*quote:
Weet ik, ken de buurt heel goed en alle gebouwen hebben een naamquote:
* PeuRac slaat Anne weer terug naar PTAquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:21 schreef Anne het volgende:
Volgens mij ging jij een uur geleden al slapen.
Ik mag hier ook posten! Jammer genoeg!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne weer terug naar PTA
ze zit achter PeuRac aan!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef Graseter het volgende:
Anne, sinds wanneer zit jij nou in [Singles]
Je zit anders wel in MIJN billenkoek topicquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag hier ook posten! Jammer genoeg!
Mag ze er morgen om vechtenquote:
Moet je wel eerst lief voor me zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit anders wel in MIJN billenkoek topic
Gelukkig voor jou mag ik alleen Yukibillenkoek geven
Ohja, shit helemaal vergeten je eruit te halen. FF kijken wat ik nu weer fout deedquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je wel eerst lief voor me zijn
* Yuki zit nog steeds in een hoekje en zulks
Sorry schatje, k zal nooit meer denken dat je zoiets bedoeld en zal het ook nooit doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je wel eerst lief voor me zijn
* Yuki zit nog steeds in een hoekje en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry schatje, k zal nooit meer denken dat je zoiets bedoeld en zal het ook nooit doen![]()
LiefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij
Ja hoiquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi.
En Peu, er wordt heul niet weggeslopen
PS3 rapen en dan slapen![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:50 schreef Yuki het volgende:
[..]Wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons!
[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 04-09-2010 01:57:04 (Ja een grammatica fout Yuki }:| ) ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Peu tegenhouden is easyquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoi
Mijn idee. We houden ze samen tegen, goed?
Ik heb er 6 gehad, zo snel ben ik niet meer te teasenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu tegenhouden is easyGewoon zeggen dat er een mooie Alfa buiten staat
![]()
En Lotusss bied je gewoon een droge witte aan, bij voorkeur een Chardonnay! (Als ik het goed onthouden heb..)
De nieuwe Guillietta ga je echt wel voor naar buitenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er 6 gehad, zo snel ben ik niet meer te teasen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ons!
HullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar dan gaat ie toch alsnog naar buitenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu tegenhouden is easyGewoon zeggen dat er een mooie Alfa buiten staat
![]()
En Lotusss bied je gewoon een droge witte aan, bij voorkeur een Chardonnay! (Als ik het goed onthouden heb..)
Braafquote:[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 04-09-2010 01:57 (Ja een grammatica fout Yuki }:| ) ]
Ga ik morgen middag al in rijden vrijkaartjes vanuit Alfa Romeoquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De nieuwe Guillietta ga je echt wel voor naar buiten
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
HullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen als in zaterdag of zondag?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik morgen middag al in rijden vrijkaartjes vanuit Alfa Romeo
Zaterdagquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
[mierenneuker]Dat is dus vandaagquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kon je sowieso niet, heb maar 2 kaartjes en mn chauffeur had ik ook beloofd mee te mogenquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[mierenneuker]Dat is dus vandaag[/mierenneuker]
Kan ik niet mee dus
'quote:
Mja, en nu ik niet meer je aanstaande echtgenote ben...quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon je sowieso niet, heb maar 2 kaartjes en mn chauffeur had ik ook beloofd mee te mogen
quote:
We zitten niet in PTAquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu is het wachten op de lolbroek die een CRX met spoilers post
Werk ze! Ik ga nog ff een tukkie doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:38 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen..
Fijne meeting vandaag! ik zal proberen ruimte te maken om aan jullie te denken!
* rent naar het werk*
Zo jij hebt zin in je date vandaagquote:
Thx.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jij hebt zin in je date vandaag![]()
Veel plezier
Dus het was gezellig de bloemetjes buiten zetten in Frankrijk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef RealZeus het volgende:
En goedemiddag allemaal.
Ik ben heul gaar maar heb wel veel zin in de meet.
Mijn favo bloemquote:
Hard werken vooral.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het was gezellig de bloemetjes buiten zetten in Frankrijk?![]()
[..]
Dat klinkt iig goedquote:
Maandag vertrek ik weer naar La Douce France.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt iig goedis/was het eenmalig of zit er een kans dat het vaker wordt?
En ik jou ook!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lotusss.
Ik ga jou vandaag knuffelen.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maandag vertrek ik weer naar La Douce France.
Ja.quote:
Mij!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:
Begin me nu toch af te vragen wat ik allemaal mis nu ik niet bij de meet ben.
Niks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:
Begin me nu toch af te vragen wat ik allemaal mis nu ik niet bij de meet ben.
Leven is tof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga bijna twee keer meer geld binnen krijgen dan met mijn uitkering.
Ik kan straks weer normaal leven.
Ik zei wat, niet wie.quote:
It better be worth it.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks.
Jij gaat namelijk daten met de toekomstige liefde van je leven.
Voldoende geld is gewoon prettig, namelijk een zorg minder.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
En geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maken ze wel geld.
Dat doe je liever in Utrecht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
ff eten, spullen inpakken, tanken en naar Utrecht kachelen.
Het is te mooi weer om hier uit m'n neus te zitten vreten
En zo zien we je het liefst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
Fuck, ik ben echt in een retegoed humeur.![]()
Ja, dan hoef je niet meer na te denken of je iets wel of niet kunt doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voldoende geld is gewoon prettig, namelijk een zorg minder.
als ik in het zonnetje op het terras zit? jaquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik in het zonnetje op het terras zit? ja
Precies. Als je het eenmaal te kort komt, ben je denk ik toch een stuk minder gelukkig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet meer na te denken of je iets wel of niet kunt doen.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga bijna twee keer meer geld binnen krijgen dan met mijn uitkering.
Ik kan straks weer normaal leven.
Was het gezellig gisteren?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Als je het eenmaal te kort komt, ben je denk ik toch een stuk minder gelukkig.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar scoor je geen vrouwen mee.
[flauwe opmerking]Zorg dan maar dat die kater uit de buurt van je poes blijft.[/flauwe opmerking]quote:
Gewoon nu weer een biertje pakken en weer verder gaanquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[flauwe opmerking]Zorg dan maar dat die kater uit de buurt van je poes blijft.[/flauwe opmerking]
Tering, wat slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |