Ik zorg ervoor dat je hem kunt eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?
Eten wil ik!
Dat is schoonmaken, toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat je hem kunt eten.
Als je het lief vraagt dan voer ik je zelfsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
En snijden, in een bakje stoppen en een vorkje erbij
Met je mond zekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt dan voer ik je zelfs
B&Jquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?
Eten wil ik!
Ik las "verwek"quote:
Leena dus welquote:
1 van mijn katten lust red bullquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leena dus wel
Maar ze zijn weer samen aan het rauzen....
Tering..... ben ik even blij dat ik DAT niet in huis heb....quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
1 van mijn katten lust red bullDan gaat ie pas echt rauzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
NiemandJij en iets niet durven zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja,sport kan heel mooi zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Tennis is een heerlijke sport![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Copy/Paste-nerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Tennis is een heerlijke sport![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lurksterquote:
Pijpen!quote:
Tot morgen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef YipYip het volgende:
Als jullie ruzie gaan maken dan ga ik er maar vandoor...
Voor sommigen tot morgen,adios
Eensch!!quote:
Tot morgen Yipquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef YipYip het volgende:
Als jullie ruzie gaan maken dan ga ik er maar vandoor...
Voor sommigen tot morgen,adios
You bad girl!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb even een nieuwe caipirinha gemixt... godver, als ik daar niet alcoholist van wordt....
alcolholquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb even een nieuwe caipirinha gemixt... godver, als ik daar niet alcoholist van wordt....
Tot morgen!quote:
Zolang je je alcohol consumptie nog niet in flessen gaat tellen (huisgenootje: minimaal 1 fles wijn per dag!) Of in kratten (een andere ruim halve krat per week). Zit je wel goed.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:34 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik begon op mn 15e met uitgaan in de discotheek, toen ik ergens rond mijn 19e was ging ik vrij-za-zo aan de drank (bier).quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je je alcohol consumptie nog niet in flessen gaat tellen (huisgenootje: minimaal 1 fles wijn per dag!) Of in kratten (een andere ruim halve krat per week). Zit je wel goed.
van hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mocht jij niet lezen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
* PeuRac leest een toestemming tot vreemd gaan, zolang yuki t maar niet leestquote:
Sonntag = Ruhetagquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
sluip ik morgen wel even met jou weg yuki
Nee!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac leest een toestemming tot vreemd gaan, zolang yuki t maar niet leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Welterusten vriendjequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker te bed. Iedereen nog een fijne avond en alvast welterusten
Tot morgen Bloempjequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Tijd om te gaan slapen. Tot morgen iedereen!
Misschien, toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:08 schreef PeuRac het volgende:
Weet t niet meer zeker, MeMo morgen ook aanwezig?
Nog iemand langs het raam zien vliegen vanavond?quote:
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flatquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog iemand langs het raam zien vliegen vanavond?
Ah ok... was even nieuwsgierig....quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flat
Je woont in/op Cambridge?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope was vanmiddag om half 1 en hier tegenover, niet mijn flat
*kuch*quote:
Weet ik, ken de buurt heel goed en alle gebouwen hebben een naamquote:
* PeuRac slaat Anne weer terug naar PTAquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:21 schreef Anne het volgende:
Volgens mij ging jij een uur geleden al slapen.
Ik mag hier ook posten! Jammer genoeg!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne weer terug naar PTA
ze zit achter PeuRac aan!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef Graseter het volgende:
Anne, sinds wanneer zit jij nou in [Singles]
Je zit anders wel in MIJN billenkoek topicquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag hier ook posten! Jammer genoeg!
Mag ze er morgen om vechtenquote:
Moet je wel eerst lief voor me zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit anders wel in MIJN billenkoek topic
Gelukkig voor jou mag ik alleen Yukibillenkoek geven
Ohja, shit helemaal vergeten je eruit te halen. FF kijken wat ik nu weer fout deedquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je wel eerst lief voor me zijn
* Yuki zit nog steeds in een hoekje en zulks
Sorry schatje, k zal nooit meer denken dat je zoiets bedoeld en zal het ook nooit doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet je wel eerst lief voor me zijn
* Yuki zit nog steeds in een hoekje en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry schatje, k zal nooit meer denken dat je zoiets bedoeld en zal het ook nooit doen![]()
LiefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |