Tong, het ging een beetje fout toen hij dat nummer over zuid afrika ging zingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar spelers waarbij je in de spelerstunnel al met 1-0 voorstond.
[ www.whoateallthepies.tv%2fPA-360261.jpg]afbeelding ]
Of spelers die een onuitwisbare indruk maakten door hun stijl van voetballen.
Dus geen Maradona of Gascoinge.
Geweldige voetballers. Maar kleine propjes in het veld.
Socrates als tweede voorbeeld als verduidelijking.
Ok niet zijn hoogtepunt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tong, het ging een beetje fout toen hij dat nummer over zuid afrika ging zingen.
Doe dan zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok niet zijn hoogtepunt.
Maar wel een speler met extra uitstraling.
Maradonna had die uitstraling wel degelijk. Iedereen wist wat die kleine kon. Verder was het een vrij eigenzinnig figuur wat iedereen ook wel te weten kreeg, dus charisma had hij ook wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef tong80 het volgende:
Geweldige voetballers. Maar kleine propjes in het veld.
Socrates als tweede voorbeeld als verduidelijking.
Tuurlijk een unieke voetballer.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maradonna had die uitstraling wel degelijk. Iedereen wist wat die kleine kon. Verder was het een vrij eigenzinnig figuur wat iedereen ook wel te weten kreeg, dus charisma had hij ook wel.
Op die manier. Tsja, dan wordt het natuurlijk wel lastig. Immers zul je hier vooral speler genoemd krijgen die al wat bewezen hebben, en men op grond daarvan uitstraling vinden hebben. Zo'n Bergkamp heeft natuurlijk een uitstraling van niets.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk een unieke voetballer.
Ik zag echter Gullit voor het eerst bij FC Den Bosch - Haarlem. in de eerste divisie.
Gullit was zestien en stond laatste man.
Ik stond achter het doel van Den Bosch en er kwam een speler het hele veld oversteken met majestueze stappen. Ik weet nog dat ik dacht WTF is dit ?
Ik zag iets unieks. En dat heeft ie later steeds bewezen."
überquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef MCH het volgende:
Je valt in herhaling tong, dit verhaal heb ik al minstens 5 keer eerder op Fok! gelezen. Of ben ik dan de ubernerd?
Valderamaquote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef MYV het volgende:
Wie is die voetballer met dat enorme kuikentjesgele poefhaar![]()
![]()
![]()
Minderquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef slaveloos het volgende:
[ afbeelding ]
vierchowod... nuff said
dat is iedere spits die in de jaren 90 in de serie a speelde met je oneensquote:
Ik vind Messi steengoed maar juist helemaal niet zo charismatisch.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen deze jongen weet je als verdediger dat je het lastig gaat krijgen
Hij heeft geen air hij is gewoon super goed.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen deze jongen weet je als verdediger dat je het lastig gaat krijgen
Gattuso is gewoon een ordinaire schopper met hele nare trekjesquote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gattuso heeft/had ook wel charisma.
Heldquote:Op donderdag 9 september 2010 19:56 schreef IceCreamm het volgende:
De man die 5x de CL won.
[ afbeelding ]
Hierop inhakend, deze schitterende foto, die eigenlijk wel alles zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind Messi steengoed maar juist helemaal niet zo charismatisch.
Maradona had bijvoorbeeld echt die air over hem heen en Messi is juist heel gewoontjes.
Maradona is toch echt een uitzondering: ik denk dat de tegenstanders niet alleen in de spelerstunnel, maar de hele week ervoor al 1-0 achter stonden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar spelers waarbij je in de spelerstunnel al met 1-0 voorstond.
Of spelers die een onuitwisbare indruk maakten door hun stijl van voetballen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef LePoo het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er maar naast staan voor je het veld betreedt en hij kijkt je zo aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |