Tja, iedereen kan op een dag van LaLo winnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef TheArt het volgende:
Dust heldWeg met Mandy
Paire is echt niet slecht hoor Szura, als die gast zijn dag heeft, kan ie best van LaLo winnen.
Als het droog is in New York.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef Szura het volgende:
enig vooruitzicht trouwens wanneer ze verder kunnen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Nalbandian het volgende:
Werd verdomme ook tijd. Dit gaat allemaal af van Nalby quality-time!
Mjah, daar had Nalby prima kunnen spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde, op Arthur Ashe zijn ze nu klaar en is er 3 uur lang niks..
Laat maar komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Nalbandian het volgende:
Werd verdomme ook tijd. Dit gaat allemaal af van Nalby quality-time!
Dat is allang gelukt, Eurosport is niet live.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
Isner gaat zich de 3e ronde in serveren.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is allang gelukt, Eurosport is niet live.
*3-0 Lopez..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Chardy eraf, Lopez zal nog wel winnen in 5.
Zoals altijd, maar mooi om te zien dat ze er zoveel plezier in heeftquote:
Louis Armstrong is een jazz-artiest fed-fanquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.Federer als derde partij (de eerste partij begint om 17.00 uur NL tijd) tegen Mathieu op Arthur Ashe.
En De Bakker tegen Soderling om 17.00 uur NL tijd op Louis Armstrong (de eerste man op de maan, voor wie zijn geschiedenis niet kent).
Won hij daar niet de Tour de France?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.Federer als derde partij (de eerste partij begint om 17.00 uur NL tijd) tegen Mathieu op Arthur Ashe.
En De Bakker tegen Soderling om 17.00 uur NL tijd op Louis Armstrong (de eerste man op de maan, voor wie zijn geschiedenis niet kent).
Deze zag ik eerlijk gezegd niet als een grap, deze fout maakt iedereen namelijk altijd waaronder ikzelfquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Haha, hap nou niet op die slechte grappen van Fed-fan!
Al was dit een van de meer geslaagde nog...
Ana heeft altijd al veel problemen gehad met haar opgooi...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef DeeBee het volgende:
Heeft Ivanovic op d'r service getraind met Dementieva of zo?Die opgooi-beweging...
Wel 1e set, 7-5.
Ok door deze uitspraak word het dus een derde set.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef luckass het volgende:
Beter wordt Schiavone - Bondarenko geen derde set. Ik wil Nalby-time.
Mja, maar toch, nu lijkt het nog wel debieler of zo...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef luckass het volgende:![]()
Ana
![]()
![]()
En die opgooi is altijd al zo slecht geweest.
Sloperswerk van Schiavone atm!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Ok door deze uitspraak word het dus een derde set.
Ik herinner me nog een potje op Wimbledon, ze stond heel hard te verliezen, sloeg op MP tegen een netbal en won alsnog. Kan me alleen niet meer bedenken tegen wiequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Ana weer wat presteert, maar verder heb ik haar altijd een bitch gevonden en helemaal niet aantrekkelijk....
Was tegen een nobody, wiens enige winst ooit dat vast geweest was op wimbledon...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een potje op Wimbledon, ze stond heel hard te verliezen, sloeg op MP tegen een netbal en won alsnog. Kan me alleen niet meer bedenken tegen wie
Julie Coin? Of won die nou de ronde daarna wel van haar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was tegen een nobody, wiens enige winst ooit dat vast geweest was op wimbledon...ik weet iig nog wel welke wedstrijd je bedoelt!
Wat moeten ze anders, Ana is dan ook wel klaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar wordt het ook uitgezonden?
Klopt, 100%, dank.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef kevin_ het volgende:
Volgens mij was dat tegen Nathalie Dechy.
Die zag ik net ook, geniaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sloperswerk van Schiavone atm!Inclusief 'between the legs shot'.
Nu 'even' 2e set alleen nog maar uitserveren, al is dat even altijd wel hilarisch met WTA.
Bizar hoor, zeker tegen zo'n kneus en ook nog eens op deze ondergrond..echt onbegrijpelijk, net nu het wat beter gingquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Mentaal gesloopt na de regen break.
De Voest behoort wel tot de weinige uitverkorenen die ooit een wedstrijd van Martin mochten winnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Norrage het volgende:
Nalby, het mag allemaal wat overtuigender! Zo ben je helemaal opgebrand voor de finale als je het jezelf lastig maakt tegen spelers als de Voest en Serra
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:38 schreef kevin_ het volgende:
Chardy, "I cracked"
Eliminated in 2nd round in New York, Jeremy Chardy put his defeat to Daniel Gimeno Traver on account of mental decline.
"I was well inside, but when I came back (after the first round and the game interruption by rain), I got input breaker, and I completely cracked mentally," narrated Jérémy Chardy , beaten 6-2, 7-6, 6-4.
"I'm angry and I could not concentrate. I gave her the end of the second and third sets. I tried to put them back in the fourth, but it was difficult. I lost the thread of my game and had gained confidence. "
"Physically I am well, I have no pain. This had already happened out of a game like that, but never in a Grand Slam."
Toch behoorlijk what the fuck ja..
Istomin speelde echt goed! Hele leuke wedstrijd...Had veel meer ingezeten maar Rafa was echt geweldig op de belangrijke punten. Service Volley om het breakpunt op 4-4 in de 3e weg te werkenquote:
quote:11:00
Men's Singles - 3rd Round
Robin Soderling(SWE)[5] vs. Thiemo de Bakker(NED)
Not Before:12:30 PM
Women's Singles - 3rd Round
Caroline Wozniacki(DEN)[1] vs. Yung-Jan Chan(TPE)
Wat ik ervan begrijp is dat zij bij hem begint te klagen dat hij zich niet gedraagt (praten tijdens punten ofzo) en dat hij zo opgefokt is omdat hij (veel) geld heeft ingezet op de wedstrijd en daarom zo meeleeft met de wedstrijd. Maarja, als je dan zo'n grote bek opentrekt met Fuck this en that, dan krijg je de schijn tegenquote:
Die Schiavone kreunt wel als een manquote:
Die gast in het grijs moet acteur wordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat zij bij hem begint te klagen dat hij zich niet gedraagt (praten tijdens punten ofzo) en dat hij zo opgefokt is omdat hij (veel) geld heeft ingezet op de wedstrijd en daarom zo meeleeft met de wedstrijd. Maarja, als je dan zo'n grote bek opentrekt met Fuck this en that, dan krijg je de schijn tegen![]()
Lullig voor die ouwe, maar hij begint zelf.
Inderdaad, "Go home!" tegen die jongen, terwijl die ouwe begint te meppen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lullig voor die ouwe, maar hij begint zelf.
Ik lig echt dubbel op het moment dat die man achterover valt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, "Go home!" tegen die jongen, terwijl die ouwe begint te meppen.Zo achterover van de stoelen.
Ja, echt grappig is dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbel op het moment dat die man achterover valt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:38 schreef kevin_ het volgende:
Chardy, "I cracked"
Eliminated in 2nd round in New York, Jeremy Chardy put his defeat to Daniel Gimeno Traver on account of mental decline.
"I was well inside, but when I came back (after the first round and the game interruption by rain), I got input breaker, and I completely cracked mentally," narrated Jérémy Chardy , beaten 6-2, 7-6, 6-4.
"I'm angry and I could not concentrate. I gave her the end of the second and third sets. I tried to put them back in the fourth, but it was difficult. I lost the thread of my game and had gained confidence. "
"Physically I am well, I have no pain. This had already happened out of a game like that, but never in a Grand Slam."
Toch behoorlijk what the fuck ja..
Toffe rally indeedquote:
Hopelijk op ES of ES2.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Wordt Thiemo nog ergens live uitgezonden?
Niet? Die man valt die jongen zelf aan en het ziet er nogal stuntelig uit.quote:
Ook niet op Sport1 te zien?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef rooneyelst het volgende:
3-0 en weer heerlijk nergens te zienop nederlandse tv :2 gelukkig is elk regionaal voetbalwedstrijdje wel te zien..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef rooneyelst het volgende:
3-0 en weer heerlijk nergens te zienop nederlandse tv :2 gelukkig is elk regionaal voetbalwedstrijdje wel te zien..
Die hebben de US Open rechten niet, maar het is gewoon op Eurosport te zien, 2e kanaal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ook niet op Sport1 te zien?
Nee, daar gebeurt het ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef rooneyelst het volgende:
blijf me ook atlijd verbazen over het feit dat mensen gewoon tijdens de punten lopen en praten. Zo`n groot verschil met wimbledon
Lijkt me vrij logischquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef senswal het volgende:
Volgens de Tv-Gids zou er nu Tennis op ES moeten zijn, maar ze gaan gewoon lekker door met Vuelta.
dus alles?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef rooneyelst het volgende:
Alles wat hardcourt valt voor Soderling pompt die weg.
Que??quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef rooneyelst het volgende:
Alles wat hardcourt valt voor Soderling pompt die weg.
WTF heeft dat met hardcourt te makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef rooneyelst het volgende:
Dat thiemo dieper moet gaan spelen anders blijft hij ze om zijn oren krijgen!
Eurosport 2quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar kan dit worden gevolgd?
De wedstrijd van Thiemo dus, want op Eurosport is vrouwentennis...
www.atdhe.netquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef Quyxz_ het volgende:
OK bedankt, maar die heb ik niet.
En de stream op de US Open site mag ik ook niet zien, omdat ik niet in de US woon...
Dat zeiden we van Michaela toch ook?quote:
Vrouwentennis kun je niet vergelijken met mannentennis...dat is alsof je een Ferrari F450 met een Lada Niva vergelijkt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat zeiden we van Michaela toch ook?
Die schijnt dan ook best lekker te spelen de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat zeiden we van Michaela toch ook?
faillquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef Norrage het volgende:
Nou Thiemo, NU breaken dan...3e kans
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die schijnt dan ook best lekker te zijn![]()
'Die wint nog wel' wilde ik eerder posten en nu idd een break.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef Drassss het volgende:
Jankovic is ook weer lekker aan het ballen zie ik.. kuch.
True. Maar hij zal toch echt meer moeten kunnen presteren, zelfs tegen tegenstanders als Söderling. Maar goed, zoals ik al zei, hij heeft nog wat jaartjes om te leren en ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef Norrage het volgende:
Slechte partij van Thiemo, maar het doet me deugd dat ie niet mateloos passief speelde...Soderling was gewoon ernstig goed en gewoon een slechte tegenstander voor Thiemo. Thiemo moet een beetje kunnen counteren en zo, maar Soderling is zo muurvast en slaat net een tikje harder....dit zal altijd een slechte matchup zijn.
Jinx.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
'Die wint nog wel' wilde ik eerder posten en nu idd een break.
Dat wilde ik ook net posten. Ik zie hem liever zo spelen dan dat gepush tegen Roddickquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef Norrage het volgende:
Slechte partij van Thiemo, maar het doet me deugd dat ie niet mateloos passief speelde...Soderling was gewoon ernstig goed en gewoon een slechte tegenstander voor Thiemo. Thiemo moet een beetje kunnen counteren en zo, maar Soderling is zo muurvast en slaat net een tikje harder....dit zal altijd een slechte matchup zijn.
wat een briljante balquote:
Waarom niet ?quote:
omdat ze te slecht isquote:
Omdat die altijd weet te falen in een GSquote:
Wow, wat gaaf zeg.quote:
Ivanicevic won ooit Wimbledon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat die altijd weet te falen in een GS
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Buiten dat je z'n naam verkeerd schrijft is het ook nog eens een domme vergelijking.
OT: vrouwentennisquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Buiten dat je z'n naam verkeerd schrijft is het ook nog eens een domme vergelijking.
ze zaten te miepen over de wind..al die mannen spelen gewoon die hard door, maar die vrouwen willen niet doorspelen hoor....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er net bij Sharapova gebeurd? Ze brak Capra in de eerste game, vervolgens ging ik weg. Tien minuten later kom ik terug en is er pas 1 punt gespeeld in de tweede game.
Oh, dank je wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze zaten te miepen over de wind..al die mannen spelen gewoon die hard door, maar die vrouwen willen niet doorspelen hoor....
Ik weet het niet. Hoe krijg ik hem terug?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar is je UI? Ik erger me hier dood aan! Zo kan ik die slechte grappen toch niet traceren
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoe krijg ik hem terug?
Speciaal voor jou:KZ vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja, McEnroe zei hier net nog dat wind zo nivelleert maar de toppers doen erg goed hun best hier. Federer is trouwens wel een goed voorbeeld van iemand die echt niet goed met wind kan spelen....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
Het valt me op dat de toppers zo weinig last hebben van de wind (althans, op basis van de score). Voor Federer lijkt me dat straks ook niet fijn tegen Mathieu.
En het briljante Eurosport commentaar van Pakker zegt dan bij de statistieken doodleuk dat er behoorlijk lang is gedaan over een set met deze standquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze zaten te miepen over de wind..al die mannen spelen gewoon die hard door, maar die vrouwen willen niet doorspelen hoor....
Het is een beetje dubbel vind ik, zelfde als voetballen op een matig veld..aan de ene kant nivelleert het, maar aan de andere kant kan de echt goede speler vaak juist beter omgaan met onverwachte scenario's en omstandigheden waardoor het verschil nog groter kan worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, McEnroe zei hier net nog dat wind zo nivelleert maar de toppers doen erg goed hun best hier. Federer is trouwens wel een goed voorbeeld van iemand die echt niet goed met wind kan spelen....
Ben benieuwd naar Ivanovic, mocht ze langs Clijsters geraken...quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Woz, Clijsters en Sharapova zijn voor mij de uitgesproken favorieten..Venus zie ik niet winnen. Ik hoop op Kimmeke of Sjappie in ieder geval
Bij de voeten ziet het er helemaal niet uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef APK het volgende:
Raar trouwens die witte bovenbenen van Jankovic, alsof ze 24/7 in dat jurkje rondloopt.
Staat erg goed te spelen ja..als de loting het had toegestaan dan hadden Woz-Sharapova en Clijsters-Ivanovic zomaar de semi's kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Ivanovic, mocht ze langs Clijsters geraken...
Liever witte voeten dan 1 opstandige tiet die richting je schouder kruiptquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de voeten ziet het er helemaal niet uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou de rest van haar lichaam ook wel wit willen maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:35 schreef Nalbandian het volgende:
Dementieva ziet er anders wel smakelijk uit.
Sinds die wereldpartij tegen Federer op de USO vind ik het ook een toffe speler om naar te kijkenquote:
Ja, gaaf was dat. Maar heeft wel een soort boze uitstraling en dat vind ik wel leuk - een beschaafde Koellerer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sinds die wereldpartij tegen Federer op de USO vind ik het ook een toffe speler om naar te kijken!
Screenshots van Lord of the Rings.quote:
Nopequote:
Knap gevonden in elk geval.quote:
Simon staat ze lekker te raken, maar denk je dat ie kans maakt tegen Nadal? Ik gok op een easy win voor Rafa.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is al uit. Nadal-Simon als 3e partij na 17.00 uur NL tijd op Arthur Ashe.
Nee, maar ik bedoel met die smiley alleen dat ik dan met een lekker kopje thee op de bank zit te kijken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Simon staat ze lekker te raken, maar denk je dat ie kans maakt tegen Nadal? Ik gok op een easy win voor Rafa.
Federerquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Federer
6-4 Federer en 6-4 Clement.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik had hem persoonlijk van Timmers verwacht, maar van jou is ook ok.
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom kijk ik nog altijd uit naa dit soort partijen (als Mathieu-Federer)? Het is helemaal niet spannend.Maar Federer is wel geweldig zeg; ik bedoel, als hij straks wint, is het dan zijn 26e keer op rij in de vierde ronde van een GS?
![]()
Zo hoop ik nog een keer Nalbandian live te kunnen aanschouwen, maar gezien zijn populariteit hier op FOK! maak ik het meeste kans bij een All-you-can-eat-buffet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookik dacht op Wimbledon, tof Federer up close zien spelen op "zijn" heilige gras. En dan dendert hij in drie kansloze sets over Clement heen
Het is tof om Fed te zien op Wimbledon als hij in bloedvorm is, maar het blijft wat anticlimactisch.
Ik volg hem nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zo hoop ik nog een keer Nalbandian live te kunnen aanschouwen, maar gezien zijn populariteit hier op FOK! maak ik het meeste kans bij een All-you-can-eat-buffet.
Ja, net als Nadal zien spelen op het heilige gravel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookik dacht op Wimbledon, tof Federer up close zien spelen op "zijn" heilige gras. En dan dendert hij in drie kansloze sets over Clement heen
Het is tof om Fed te zien op Wimbledon als hij in bloedvorm is, maar het blijft wat anticlimactisch.
Dan ben ik verdorie vier keer naar Roland Garros geweest en nog steeds heb ik hem daar niet gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net als Nadal zien spelen op het heilige gravel.
Ervan uitgaand dat hij wint en dat hij ook wint van Ferrero of Melzer ben ik erg benieuwd naar Federer-Soderling. Maar goed, als Federer goed speelt, loopt hij gewoon in drie sets over Soderling heen lijkt me. De finale lijkt me wel erg gaaf als Federer tegen hetzij Nadal hetzij Murray moet en beide finalisten op hun top spelen.quote:
Volgens mij klopt bovenstaande niet helemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat hij wint en dat hij ook wint van Ferrero of Melzer ben ik erg benieuwd naar Federer-Soderling. Maar goed, als Federer goed speelt, loopt hij gewoon in drie sets over Soderling heen lijkt me. De finale lijkt me wel erg gaaf als Federer tegen hetzij Nadal hetzij Murray moet en beide finalisten op hun top spelen.
Terrorist die tevens tennisfan is. Hij wil de spelers niet opblazen en dus terroriseert hij op een alternatieve manierquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
Zit er iemand in het publiek steeds tijdens de rally's expres plastic zakjes los te laten ofzo.
Dat Nadal of Murray toch wel? Je bedoelt het Federer-gedeelte?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens mij klopt bovenstaande niet helemaal
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat Nadal of Murray toch wel? Je bedoelt het Federer-gedeelte?
quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
Finale moet Federer - Nalbandian worden natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |