Alsof het zo zwart/wit is. Man, kijk eens om je heen. Kijk eens uit je doppen. -edit-quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Hopen dat nooit PVDA in de regering komt
Ik hoef geen theedrinkers in het kabinet die de hardwerkende nederlander aanpakt en de allochtoon niet aanpakt
Omdat er waarschijnlijk een bepaald gat is, wat gevuld moet worden. Als dit gat dichter bij de 18 dan bij de 13 miljard ligt, is er wat van te zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Ik bedoel, het is toch geen theologisch dogma? Er moet een reden, een argumentatie, als het ware, zijn waarom 18 miljard voldoende is en 13 miljard te debiel voor woorden.
Dat horen ze van de nieuwe Oppositieleider.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waar haalt men dit soort onzin toch vandaan? Ik snap dat nu echt niet, denk je dat de PVDA een allochtonen-knuffelwet wil ofzo?
PVDA-planquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waar haalt men dit soort onzin toch vandaan? Ik snap dat nu echt niet, denk je dat de PVDA een allochtonen-knuffelwet wil ofzo?
Als ze maar ver weg van VROM blijven (zie het Amsterdamse huizenbeleid).quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Nah, alleen wanneer hij principieel wordt. Geef mij Rutte of Bos maar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Pechtold de beste debater van Nederland is
Zoals het CPB.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
door de VVD.
Anderen denken daar anders over.
Voorbeelden graag.quote:
idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Ik bedoel, het is toch geen theologisch dogma? Er moet een reden, een argumentatie, als het ware, zijn waarom 18 miljard voldoende is en 13 miljard te debiel voor woorden.
Wilders wil hoofdzakelijk kunnen trollen. Of dat nu is in de oppositie of als gedoger boeit hem niet. Als 'ie wat virtuele stemmen kan winnen door hier de stekker uit te trekken vind hij het best.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:02 schreef StormWarning het volgende:
De vraag is nu natuurlijk waarom Wilders dit doet. Ik denk namelijk dat het CDA uiteindelijk met wat hangen en wurgen de gelederen wel had kunnen sluiten als het congres niet tegen zou stemmen. Wilders' getroll tijdens de onderhandelingen meegenomen lijkt het erop dat hij de eerste kans die zich voordeed om de stekker eruit te trekken zonder dat hij daar direct de schuld van zou krijgen heeft gegrepen.
De Studiegroep begrotingsruimte, de Nederlandsche Bank en het CPB hebben dit geadviseerd. Of in elk geval om op termijn ¤ 29 miljard te bezuinigen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
En de VVD denkt dat te doen door het aantal ambtenaren te verminderen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Zoals het CPB.
http://www.volkskrant.nl/(...)gaan_over_29_miljard
Die 18 miljard is een minimum. Daarbij speelt dat de PvdA denkt te kunnen bezuinigen door de belastingen te verhogen. Dus zelfs die 13 miljard is al een wassen neus.
"Waarschijnlijk", "een bepaald gat", "gevuld moet worden". Je verzint maar wat ter plekke. Ik kan mijn vraag herhalen (en jij hoeft 'm niet te beantwoorden, ik kan 'm niet beantwoorden, maar het is wel handig dat als iemand zegt dat het "te debiel voor woorden is", dat ook kan beargumenteren), maar de vraag is ondertussen helder. Over je tweede punt: Niet noodzakelijk, want stel dat Het Gat Dat Gevuld Moet Worden inderdaad dichter bij de achttien dan de dertien ligt, wat zijn dan de gevolgen ervan, de gevolgen van 18 miljard bezuinigen en de gevolgen van 13 miljard bezuinigen, op welke termijn en welke bezuinigingen? Ik wil er maar mee zeggen: dat zegt mij zo niets.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat er waarschijnlijk een bepaald gat is, wat gevuld moet worden. Als dit gat dichter bij de 18 dan bij de 13 miljard ligt, is er wat van te zeggen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ljard_bezuinigen.xmlquote:Het nieuwe kabinet zou maatregelen moeten nemen die op termijn 29 miljard euro opleveren, waarvan minimaal 15 miljard al in 2015. Beter is het als er dan al voor 18 miljard euro is bezuinigd.
Misschien is de VS in deze context niet zo'n goed voorbeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de VVD denkt dat te doen door het aantal ambtenaren te verminderen.
Als de VVD getoond heeft ergens niet goed in te zijn, is het wel het aantal ambtenaren verminderen.
Vanuit de VS heb ik juist ook geluiden in de pers gehoord waarin ze zich afvragen waarom ze in Europa zo verschrikkelijk graag zoveel willen bezuinigen en de opkrabbelende economie weer om zeep willen helpen.
Ooh nee, ik kan het ook niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk", "een bepaald gat", "gevuld moet worden". Je verzint maar wat ter plekke. Ik kan mijn vraag herhalen (en jij hoeft 'm niet te beantwoorden, ik kan 'm niet beantwoorden, maar het is wel handig dat als iemand zegt dat het "te debiel voor woorden is", dat ook kan beargumenteren), maar de vraag is ondertussen helder. Over je tweede punt: Niet noodzakelijk, want stel dat Het Gat Dat Gevuld Moet Worden inderdaad dichter bij de achttien dan de dertien ligt, wat zijn dan de gevolgen ervan, de gevolgen van 18 miljard bezuinigen en de gevolgen van 13 miljard bezuinigen, op welke termijn en welke bezuinigingen? Ik wil er maar mee zeggen: dat zegt mij zo niets.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Hopen dat nooit PVDA in de regering komt
Ik hoef geen theedrinkers in het kabinet die de hardwerkende nederlander aanpakt en de allochtoon niet aanpakt
Ja, maar dat is men even vergeten nu.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'De eerste kans'Het CDA heeft wekenlang via de media een machtsstrijd gevoerd en de prominenten buitelden over elkaar heen om te stellen hoe slecht de PVV wel niet was.
Omdat bezuinigen en investeren twee verschillende dingen zijn. En minder bezuinigen is niet hetzelfde als investeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de VVD denkt dat te doen door het aantal ambtenaren te verminderen.
Als de VVD getoond heeft ergens niet goed in te zijn, is het wel het aantal ambtenaren verminderen.
Vanuit de VS heb ik juist ook geluiden in de pers gehoord waarin ze zich afvragen waarom ze in Europa zo verschrikkelijk graag zoveel willen bezuinigen en de opkrabbelende economie weer om zeep willen helpen.
Als wilders daarintegen op SBS6 zegt dat het CDA niet wilde gelooft zn 'volk' dat ongeacht de stukken die er gepubliceerd wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Friek_ het volgende:
"Wilders heeft geprobeerd van de drie de toezegging te krijgen dat ze zich aan een positieve uitspraak van het CDA-congres zouden binden. De Kamerleden Klink, Ferrier en Koppejan moesten dat op schrift verklaren."
Dat is ook echt wel een onmogelijke eis in een politiek spel.Dan verwacht je dat je bepaalde CDA'ers met een schriftelijke garantie monddood kunt krijgen en verwachten dat Klink terugkomt van een brief met een definitieve conclusie.
De VS heeft in de afgelopen 2 jaar, beginnend met Bush, en daarna Obama, MILJARDEN tegen de economie aangesmeten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Groen links heeft ook gewoon stemmen gekregen met de bijbehorende zetels.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Paars ja, maar Paars+ niet. PvdA, D66 en GL kunnen steun van de VVD in hun reet steken, dat gaan ze nooit krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |