abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 23:22:19 #201
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_86149276
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

VVD boycot alle opties, behalve Bruin I.
En Cohnie dan? Wie wou er nou geen VVD-PVDA-CDA?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_86149669
Ik vind het nog veel te vroeg om te juichen, als ik dat al zou doen. Alternatieven vind ik ook vrij matig eigenlijk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_86149822
Juich maar niet te vroeg want rechts komt er gewoon aan! w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/

http://www.telegraaf.nl/b(...)sleutel__.html?p=1,1
Apprentice Entrepreneur.
  maandag 6 september 2010 @ 23:42:50 #204
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86150050
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef Geleerde het volgende:
Juich maar niet te vroeg want rechts komt er gewoon aan! w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/

Telegraaf, de krant van pauper-Nederland.

Nou fijn, kan ik alsnog emigreren. Ik ga niet zitten wachten tot de hel uitbreekt in Nederland bij een ultra-rechts kabinet. Dat polariseert de samenleving dusdanig dat ik rellen verwacht, dus dan ben ik gewoon voor die tijd weg.
pi_86150091
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Telegraaf, de krant van pauper-Nederland.

Nou fijn, kan ik alsnog emigreren. Ik ga niet zitten wachten tot de hel uitbreekt in Nederland bij een ultra-rechts kabinet. Dat polariseert de samenleving dusdanig dat ik rellen verwacht, dus dan ben ik gewoon voor die tijd weg.
Doei, en succes :W :W :W
Apprentice Entrepreneur.
pi_86150131
Allemaal weer lekker voorbarig.
pi_86150227
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Allemaal weer lekker voorbarig.
Nope, rechts komt er gewoon. :Y
Apprentice Entrepreneur.
pi_86150273
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, waar blijft het nou? Je roept dat al 3 maanden _O-
  maandag 6 september 2010 @ 23:50:27 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86150298
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:22 schreef Unmountable het volgende:

[..]

En Cohnie dan? Wie wou er nou geen VVD-PVDA-CDA?
Dat waren andere tijden, en het was duidelijk dat Rutte alleen rechts wilde.. Waarom dat moeite verspillen over (tot mislukken gedoemde) onderhandelingen over Centrum als Paars+ net mislukt is????
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 september 2010 @ 23:50:57 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86150318
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef Geleerde het volgende:

Heel veel vlaggetjes geven aan dat je gelijk hebt??? 8)7
  maandag 6 september 2010 @ 23:52:01 #211
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86150348
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Ja leuk een ultra gepolariseerde samenleving met enerzijds de villabewoners en anderzijds de ghetto's waar zelfs de politie niet meer durft te komen. Echt een ideale samenleving voor VVD-ers. :r
pi_86150940
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ja leuk een ultra gepolariseerde samenleving met enerzijds de villabewoners en anderzijds de ghetto's waar zelfs de politie niet meer durft te komen. Echt een ideale samenleving voor VVD-ers. :r
Geweldig lijkt me dat. Dat is namelijk precies de samenleving die ik wil als VVD'er.
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:12:01 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86151040
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Geweldig lijkt me dat. Dat is namelijk precies de samenleving die ik wil als VVD'er.
Laat gaan..
pi_86151142
quote:

[..]

Is eerder ideaal voor de pvda dat stemmen getto bewoners namelijk.
pi_86151225
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Als ghettovorming betekent dat ik in een wijk zonder uitschot kan wonen, kom maar op c_/
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86152438
quote:

[..]

Klopt, staat tot in details uitgewerkt in het VVD programma :'). Echt waar haal je die domheid vandaan, uniek :N
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:29:14 #217
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86154273
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Klopt, staat tot in details uitgewerkt in het VVD programma :'). Echt waar haal je die domheid vandaan, uniek :N
Eigenlijk wel. Al hun maatregelen zijn erop gebouwd. Alleen zeggen ze het niet met zoveel woorden, want het is nog enigszins not done om dat te roepen. Het is echter slechts een kwestie van tijd, de gemiddelde VVD'er is ondertussen tenslotte al net zo racistisch en discriminerend als Wilders gezien hun complete omarming van de PVV en het heel hard roepen dat alles behalve de PVV onmogelijk is om mee te regeren. De VVD is een moreel failliete partij geworden, en het ligt volledig in de lijn der verwachtingen dat ze over een tijdje gaan roepen dat er ommuurde wijken moeten komen om de hardwerkende Nederlander te beschermen tegen Den Bruine Uitbuiter.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86155569
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
De werkloze luie allochtone parasiet mag juichen ja.

Ik, als eerlijke hardwerkende Nederlander kan wel janken.
Dag Nederland.
Best knap hoe je een beeld schets waarin alle mensen die tegen dit kabinet waren luie allochtone parasieten zijn en jij die ervoor was een eerlijke hardwerkende Nederlander.

Kansloos figuur.

JEUUUUUUUUUUJJ
pi_86155905
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Het is natuurlijk gewoon een feit dat de VVD zich vooral inzet voor welgesteld Nederland. Rutte noemt hen 'de hardwerkende Nederlanders'. Zeer begrijpelijk en vanuit tactisch oogpunt briljant aangezien vrijwel elke Jan Lul zich aangesproken voelt door die benaming. Toch zijn het met name de hoge inkomens die de vruchten plukken van VVD-beleid. Op zich is dat geen schande, aangezien er gewoon een partij moet zijn die de belangen van de rijken optimaal behartigt. Maar doe niet alsof de VVD het beste voor heeft met alle lagen van de bevolking, want dat is simpelweg niet waar.

Sterker, Rutte geeft dat ook toe. Het regeerakkoord dat hij heeft geschreven met het CDA en de PVV is er immers een waarbij rechts Nederland zijn vingers af zou likken. Daarmee zet hij eigenlijk al een grote groep Nederlanders buitenspel. Dat is eigenlijk ook de voornaamste reden dat Rutte geen premier meer kan worden. In mijn optiek is hij totaal niet geloofwaardig. Stel je voor hoe rechts zou reageren als Cohen zei dat links Nederland zou smullen van het regeerakkoord. Dan had je mensen als Wilders en Rutte moeten horen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86156302
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk gewoon een feit dat de VVD zich vooral inzet voor welgesteld Nederland. Rutte noemt hen 'de hardwerkende Nederlanders'. Zeer begrijpelijk en vanuit tactisch oogpunt briljant aangezien vrijwel elke Jan Lul zich aangesproken voelt door die benaming. Toch zijn het met name de hoge inkomens die de vruchten plukken van VVD-beleid. Op zich is dat geen schande, aangezien er gewoon een partij moet zijn die de belangen van de rijken optimaal behartigt. Maar doe niet alsof de VVD het beste voor heeft met alle lagen van de bevolking, want dat is simpelweg niet waar.

Waar impliceer ik precies dat de VVD het beste voor heeft met alle lagen van de bevolking? Tuurlijk zijn het metname de hoge inkomens die baat hebben bij het VVD - beleid. Maar het beeld van de VVD dat hij door middel van zijn post schetst is in mijn optiek vreselijk gechargeerd. De suggestie wekken dat de VVD "kanslozen" in ghetto's wil stoppen slaat echt alles :'). Doe gewoon normaal zou ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door StarGazer op 07-09-2010 10:57:51 ]
Porcupine Tee - Normal
pi_86156397
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Waar impliceer ik precies dat de VVD het beste voor heeft met alle lagen van de bevolking? Tuurlijk zijn het de metname de hoge inkomens die baat hebben bij het VVD - beleid. Maar het beeld van de VVD dat hij door middel van zijn post schetst is in mijn optiek vreselijk gechargeerd. De suggestie wekken dat de VVD "kanslozen" in ghetto's wil stoppen slaat echt alles :'). Doe gewoon normaal zou ik zeggen.
Ik denk inderdaad niet dat de VVD mensen in ghetto's wil stoppen. Maar mogelijk dat het onbedoeld wel zover komt door beoogd VVD-beleid ;)
pi_86156583
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat de VVD mensen in ghetto's wil stoppen. Maar mogelijk dat het onbedoeld wel zover komt door beoogd VVD-beleid ;)
Daarom ben ik ook tegen een VVD/PVV samenwerking. Maar ik heb ook al vaker aangegeven dat de koers die de VVD nu aan het varen is niet helemaal meer de mijne is. Veel te conservatief.
Porcupine Tee - Normal
pi_86156695
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:15 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook tegen een VVD/PVV samenwerking. Maar ik heb ook al vaker aangegeven dat de koers die de VVD nu aan het varen is niet helemaal meer de mijne is. Veel te conservatief.
En dat waardeer ik ook enorm aan je :) Ik voel me nog vele malen rotter bij zo'n rechtse coalitie.
pi_86156730
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat waardeer ik ook enorm aan je :) Ik voel me nog vele malen rotter bij zo'n rechtse coalitie.
Ach lieve Koos, het gaat allemaal wel goedkomen hoor. Denk niet dat het de einde van de wereld zou zijn als we een rechts of links kabinet zouden krijgen.
pi_86156855
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach lieve Koos, het gaat allemaal wel goedkomen hoor. Denk niet dat het de einde van de wereld zou zijn als we een rechts of links kabinet zouden krijgen.
Daar ga ik ook niet vanuit. Sterker, ik denk dat er betrekkelijk weinig verandert wanneer we een rechts kabinet krijgen. Ja, wellicht dat iets neeer schaamtegevoelens heb wanneer ik het buitenland bezoek. En mogelijk dat ik mij nog iets meer erger aan Wilders. Ook is de kans groot dat de huur van mijn appartement flink stijgt. Maar ach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')