De rechtse zuurpruimenbus ongetwijfeld ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cerbie het volgende:
De linkse trollercoaster is al onderweg zie ik
Over 5 weken draait het weer om en ondertussen blijven we een stuurloos land.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De rechtse zuurpruimenbus ongetwijfeld ook.
Ach, toen Paars+ mislukte stond de rechtse 'trollercoaster' ook meteen vooraan om te juichen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cerbie het volgende:
^^ Dat dus. Ondertussen zijn we 4 maanden verder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cerbie het volgende:
Boehoehoe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
De werkloze luie allochtone parasiet mag juichen ja.
Ik, als eerlijke hardwerkende Nederlander kan wel janken.
Dag Nederland.
Ga jij je handje maar weer ophouden, wordt vast wel weer goed gevuld door mensen die WEL wat maken van hun leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ga jij je handje maar weer ophouden, wordt vast wel weer goed gevuld door mensen die WEL wat maken van hun leven.
Goed zo, tot ziens!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik, als eerlijke hardwerkende Nederlander kan wel janken.
Dag Nederland.
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De onzinnige cliches worden weer uit de kast gehaald. Weer terug naar de lopende band jij!
strengere immigratiewetquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed zo, tot ziens!
Nederland weer een beetje mooier.
En ik ben journalist en mag dus ook niet klagen. Toch stem ik links, rara politiepetje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
Kut, reageer ik weer bijna op een trol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 19:21:13 ]
Zo'n beetje alle journalisten stemmen links... Ennuh, volgens mij verdien je als journalist helemaal niet zo veel. Mja, dat boeit verder niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik ben journalist en mag dus ook niet klagen. Toch stem ik links, rara politiepetje.
Dan zeg ik met liefde: ''vlieg lekker een eind op mafkees''.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Per definitie is iedereen die links stemt een trol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut, reageer ik weer bijna op een trol.
Je demoniseert links. Wil je dat wel eens laten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Holograph het volgende:
Helaas, maar ongetwijfeld zal Links de PVV wel de schuld geven, immers is alles wat de PVV doet per definitie slecht. No matter what.
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan zeg ik met liefde: ''vlieg lekker een eind op mafkees''.
'T is een feitquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je demoniseert links. Wil je dat wel eens laten.
Waarschijnlijk niet zoveel als een piloot, dat klopt. Maar laten we stoppen met het spelletje 'wie heeft de langste? 'quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle journalisten stemmen links... Ennuh, volgens mij verdien je als journalist helemaal niet zo veel. Mja, dat boeit verder niet.
en welk land gaat het worden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.
En dan heb ik alleen nog maar medelijden met alle mensen die in Nederland achterblijven. Behalve met die linkse parasieten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Boldface het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet, 127.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat allemaal zo belangrijk vindt, hoe hou je het hier dan nog uit? Of is geld belangrijker dan principes voor jou?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.
En dan heb ik alleen nog maar medelijden met alle mensen die in Nederland achterblijven. Behalve met die linkse parasieten natuurlijk.
'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.quote:"Ik denk dat rechts Nederland zijn handen zou aflikken bij wat er allemaal al op papier stond."
Want Cohen heeft wel het beste voor met alles wat niet-links is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Lemans24 het volgende:
alleen deze uitspraak van Rutte al:
[..]
'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.
Het blijft leuk, dit soort tirades.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hmmz, ik ben afgestudeerd historicus en klaag ook niet, maar stem wel links omdat ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben in deze (krankzinnige) maatschappij en een eerlijke, sociale benadering verdienen; ouderen, gehandicapten, jongeren met problemen. Etc. Echt jongen, alsof alle 'linkse' mensen uitkeringstrekkers en arme sloebers zijn. Dat is net zo debiel als zeggen dat er alleen maar rijken 'rechts' stemmen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En overdrijven is ook een vak. Dat jij erg goed beheerst. Maargoed, als jij of iemand in je familie door een ernstig ongeluk niet meer kan werken, vind je die linkse hobby's misschien toch wel fijn...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Maarja, "rechts" heeft natuurlijk dan ook "overduidelijk" de verkiezingen gewonnen.. Daarom loopt de formatie ook zo vlot en soepl! Dankzij de grote rechtse overwining!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Lemans24 het volgende:
alleen deze uitspraak van Rutte al:
[..]
'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.
Dat gevoel heb ik nou altijd bij die extreemlinkse typesquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het blijft leuk, dit soort tirades.. Wsl ben je gewoob 1 of andere kantoorslaaf die de rest van z'n kansloze leven in een Vinexwijk zal slijten (incl. labrador) maar ach, het klinkt wel guitig dit!
,
.
Nee, vast niet. Maar hij zal het niet zo letterlijk zeggen. "Links Nederland zal blij zijn met ons!"quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Want Cohen heeft wel het beste voor met alles wat niet-links is?
Hey je weet het, op FOK! is iedereen succesvol, met een pik van 23cm en elke week een ander fotomodel als vriendin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou altijd bij die extreemlinkse types
Op Fok! beweren dat ze een goede baan hebben maar ondertussen de ene na de andere subsidiepot leeggraaien.
Ja, ik verbaasde me er ook over dat Rutte beweerde dat deze coalitie 'door een grote meerderheid in het land' gesteund zou worden. Wtf! Ze hebben amper een Kamermeerderheid, laat staan dat ze die onder het volk hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Maarja, "rechts" heeft natuurlijk dan ook "overduidelijk" de verkiezingen gewonnen.. Daarom loopt de formatie ook zo vlot en soepl! Dankzij de grote rechtse overwining!
Vergeet mijn villa met oprijlaan van een kilometer niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey je weet het, op FOK! is iedereen succesvol, met een pik van 23cm en elke week een ander fotomodel als vriendin..
ach, wat dat betreft is het net een kroeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey je weet het, op FOK! is iedereen succesvol, met een pik van 23cm en elke week een ander fotomodel als vriendin..
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hmmz, ik ben afgestudeerd historicus en klaag ook niet, maar stem wel links omdat ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben in deze (krankzinnige) maatschappij en een eerlijke, sociale benadering verdienen; ouderen, gehandicapten, jongeren met problemen. Etc. Echt jongen, alsof alle 'linkse' mensen uitkeringstrekkers en arme sloebers zijn. Dat is net zo debiel als zeggen dat er alleen maar rijken 'rechts' stemmen.
Ik heb een oprijlaan van 23 cm.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vergeet mijn villa met oprijlaan van een kilometer niet!
In de kroeg kan je juf vragen om die enorme lul op tafel te leggen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ach, wat dat betreft is het net een kroeg.
Om iets te bereiken moet je er voor werken. Misschien zul je dat ooit snappen, en dan ook erachter komen dat rechts stemmen ontelbaar meer verstandig is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zo belangrijk vind, hoe hou je het hier dan nog uit? Of is geld belangrijker dan principes voor jou?
Ah, succesvol zijn staat dus gelijk aan rechtsstemmen? Misschien als je enkel datgene stemt waar jijzelf beter van wordt wel ja. Maar of dat dan ook goed voor het land is.....ja, het hele land, niet alleen de rijken dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ahh The American Dream. Kijk effe naar Amerika hoe het daar nu is. Lol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Om iets te bereiken moet je er voor werken. Misschien zul je dat ooit snappen, en dan ook erachter komen dat rechts stemmen ontelbaar meer verstandig is.
Amerika, het land zonder middenklasse wat leeft op krediet. Een pakhuis vol TNT naast een oefenterrein voor aspirant pyromanen is een stabielere situatie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ahh The American Dream. Kijk effe naar Amerika hoe het daar nu is. Lol.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ahh The American Dream. Kijk effe naar Amerika hoe het daar nu is. Lol.
Ik verdien ook veel, maar ik stem NIET in mijn eigen straatje, maar wat nodig is voor het land.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Rutte het opgeeft en mensen de kans geeft een deugdelijk meerderheidskabinet te vormen. Hij blijkt hiertoe niet in staat te zijn!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. Ondertussen zijn we 4 maanden verder...
Ik stel voor om de salarissen van kamerleden in te houden tot er een coalitie gevormd is. Oja, en haal de stoelen weg, TNO-onderzoek wijst uit dat staand vergaderen veel soepeler en sneller verloopt.
Ik stel voor om 2 of 3 minderheidscoalities te vormen, zodat ze daarna fijn hoofdelijk kunnen gaan stemmen.
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hmmz, ik ben afgestudeerd historicus en klaag ook niet, maar stem wel links omdat ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben in deze (krankzinnige) maatschappij en een eerlijke, sociale benadering verdienen; ouderen, gehandicapten, jongeren met problemen. Etc. Echt jongen, alsof alle 'linkse' mensen uitkeringstrekkers en arme sloebers zijn. Dat is net zo debiel als zeggen dat er alleen maar rijken 'rechts' stemmen.
''Ontelbaar meer verstandig''.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Om iets te bereiken moet je er voor werken. Misschien zul je dat ooit snappen, en dan ook erachter komen dat rechts stemmen ontelbaar meer verstandig is.
De meeste subsidiegelden gaan toch echt naar de rijken hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Cerbie het volgende:
Op Fok! beweren dat ze een goede baan hebben maar ondertussen de ene na de andere subsidiepot leeggraaien.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo snugger.... Links is namelijk al behoorlijk lang bezig met elke keer weer het hele land een stukje verder richting afgrond te trappen. Als je in het belang van het land stemt, stem je rechts. Als je in het belang van de luie/niks uitvretende/criminele/incapabele niksniut wilt stemmen, stem dan vooral links.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Ik verdien ook veel, maar ik stem NIET in mijn eigen straatje, maar wat nodig is voor het land.
Goh, die mensen bestaan ook nog joh... die niet egoistisch stemmen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
''Ontelbaar meer verstandig''.
Ja, jij bent echt een succesvol, intelligent persoon, ik merk het al.
En aan het eind van de streep betalen deze ook veruit het meest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef Jud1th het volgende:
[..]
De meeste subsidiegelden gaan toch echt naar de rijken hoor![]()
Ow, en on-topic, joepie!
Sinds wanneer heeft links dan al eens geregeerd oh helder licht u?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo snugger.... Links is namelijk al behoorlijk lang bezig met elke keer weer het hele land een stukje verder richting afgrond te trappen. Als je in het belang van het land stemt, stem je rechts. Als je in het belang van de luie/niks uitvretende/criminele/incapabele niksniut wilt stemmen, stem dan vooral links.
Moeten we het nog hebben over hoeveel regeringsjaren links en hoeveel rechts er in Nederland op heeft zitten, historisch gezien?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo snugger.... Links is namelijk al behoorlijk lang bezig met elke keer weer het hele land een stukje verder richting afgrond te trappen.
Zeg dat tegen die meer dan een miljoen die onder de armoedegrens leven dankzij rechts schorem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo snugger.... Links is namelijk al behoorlijk lang bezig met elke keer weer het hele land een stukje verder richting afgrond te trappen. Als je in het belang van het land stemt, stem je rechts.
Omdat die lopende band medewerker net rond kan komen, en jij (zogenaamd) zoveel geld hebt dat je 5 keer per jaar op vakantie kunt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker?
Misschien zul je ooit je sociopathische trekjes kwijt raken en snappen dat links stemmen ontelbaar meer menselijker is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Met geld dat ze van de armen hebben geroofdquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef eriksd het volgende:
En aan het eind van de streep betalen deze ook veruit het meest.
Heeft iemand jou al verteld dat in Nederland (centrum)rechts altijd al een aande macht is geweest of op zijn minst een grote invloed heeft gehad?? Vogens mij is het al lang geleden dat we een echte linkse regering hebben gehad (als we die al ooit hebben gehad)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo snugger.... Links is namelijk al behoorlijk lang bezig met elke keer weer het hele land een stukje verder richting afgrond te trappen. Als je in het belang van het land stemt, stem je rechts. Als je in het belang van de luie/niks uitvretende/criminele/incapabele niksniut wilt stemmen, stem dan vooral links.
Zegt wel genoeg over de incompetentie van rechts, want rechts heeft veel en veel vaker geregeerd. En jij wilt die mensen nog meer verantwoordelijkheden geven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zit je nou lopende band medewerkers belachelijk te maken? Misschien kunnen die mensen wel niet beter en hebben ze er gewoon de hersens niet voor. Wees blij dat ze überhaupt werken. Het is ook belangrijk dat laaggeschoold werk gedaan wordt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker?
Sommige qua intelligentie toch wat minder bedeelden hebben dat niet in de gaten. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Heeft iemand jou al verteld dat in Nederland (centrum)rechts altijd al een groete invloed heeft gehad??
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Met geld dat ze van de armen hebben geroofd
Onder de armoedegrens leven in Nederlandquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die meer dan een miljoen die onder de armoedegrens leven dankzij rechts schorem.
Maar mensen die boven de 40 zijn, hun baan verliezen en geen mogelijkheid meer een nieuwe baan vinden zijn daar zelf schuld aan natuurlijk. En zo barst het van de voorbeelden. Maar blijf vooral asociaal stemmen joh. Slaap je nog wel?
Ja, alle mensen in de bijstand of mensen die een uitkering krijgen vallen in die categorie. Not. Ik denk echt een minderheid. Helemaal omdat je met bepaalde uitkeringen gewoon moet solliciteren elke week. Het is echt niet zo makkelijk te omzijlen als iedereen denkt. En ja, er zullen een aantal misbruikers tussen zitten, maar ook een hele hoop mensen die het WEL nodig hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Was laatst in het nieuws ja, onder de armoedegrens. Zo'n 1 miljoen mensen, hier in Nederland.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onder de armoedegrens leven in Nederland
Oh! Je bedoelt studenten, wil niet zo'n beetje elke linkse partij die óók nog eens met een studieschuld opzadelen.
Nee, sorry, dat is de VVD die de collegegelden helemaal wilt vrijgeven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onder de armoedegrens leven in Nederland
Oh! Je bedoelt studenten, wil niet zo'n beetje elke linkse partij die óók nog eens met een studieschuld opzadelen.
Ik heb daar 1000x meer respect voor dan voor een bankier die zijn zakken zit te vullen met bonussen terwijl zijn bank naar de klote wordt geholpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit je nou lopende band medewerkers belachelijk te maken? Misschien kunnen die mensen wel niet beter en hebben ze er gewoon de hersens niet voor. Wees blij dat ze überhaupt werken. Het is ook belangrijk dat laaggeschoold werk gedaan wordt.
Ik zou het niet kunnen, dag in dag uit in een magazijn werken bijvoorbeeld, de rest van mijn leven voor een niet al te goed salaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |