Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?quote:
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet wat hier gegeten gaat worden.
ik had 3 posts achter elkaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?
Ja, maar jij spemtquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had 3 posts achter elkaar
niet.... ik wil weten wat ik erbij moet eten... Ik kan niet kiezenquote:
Wat voor vis is het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goed
Ik heb vandaang gebakken krieltjes
Hamburger of Vis erbij ?
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOENquote:
Oh lekker. Ik zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
dat lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Staan er nou knakworsten in blik daar achterop de plank?
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Voor mij ook veel te jong.... maar hij heeft wel leuk haarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOEN
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
Wat vind je van de Bellajongen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |