Dat heb ik wel eens gehad ja! Allemaal op doktersrecept!quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Houniet het volgende:
Ik heb jou weleens gezien in de Ketamine reeks.
Polo'squote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je kopen? Een nieuwe spencer en polo met kraag voor Jonkpeer Van Hoert tot Daart?
Die heb ik van de action!quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Polo's![]()
![]()
Ik heb een collegeblok nodig en ik ga even kijken voor kleding.
Gaat toch om het innerlijk jongequote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk jonge [ afbeelding ] .
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!quote:
Voor 1 euro, tering. Han oplichters.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!![]()
[..]
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!
Die van 16:58quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef Difficult het volgende:
Een uur wachten? welke trein moest je dan hebben?
Ik kan misschien ook, maar áls ik ga, ga ik sowieso niet blijven slapen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan er as za naar de bbq meet? ik wil wel namelijk en kan ook
Ja sorry, was aan het werk dus moest naar de volgende locatiequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef IrishBastard het volgende:
En nog een micro meet met Morgane in de stad. Micro niet zo zeer doordat we maar met z'n drieën waren, wel omdat het een goede 40 seconden duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |