Wroooooaaaaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat Katy Perry? Ja dus..
Katy Perry is geil
Ik vergat de knoflook, en daar rook het ook wel naarquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik gok dat het naar boter, honing, peper/zout, citroensap en rozemarijn rook?
Hebben jullie geluk dat de oven niet in jullie kamer staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vergat de knoflook, en daar rook het ook wel naar
Ik kom hier ook weinig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben verre van nieuw![]()
dat betekend dus dat je te weinig hier komt![]()
Maar zoveel post ik hier ook niet eik
Truequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben jullie geluk dat de oven niet in jullie kamer staat
Da's inderdaad het risico van kip zo lang in de oven doen. Je bakt het makkelijk te lang, waardoor het droog wordt. Naja, goed om te weten. Volgende keer kun je eventueel wel zelf bijvoorbeeld aardappeltjes in de oven bakken en dan met wat honing overgieten voor de laatste paar minuten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True
Viel overigens wel een beetje tegen. Kip was wat droog (had er dus eerder uit gemoeten ja, maar was beetje lastig inschatten zo'n eerste keer). Daarbij smaakte het sausje wel erg goed, maar ging het na een normale hoeveelheid ook wel wat tegen staanAardappeltjes waren trouwens wel erg lekker doortrokken met dat sausje trouwens
Leuk voor een keer, maar zal het niet nog een keer maken denk ik
Wat voor muziek draaien ze daar?quote:
Van die coole nineties shit, 2 brothers on the 4th floor, 2 Unlimited, DJ Paul Elstak enzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze daar?
Daar al eens geweest? Is dat wat? Want eigenlijk lijkt me zo'n 90's feest wel heel tofquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef Houniet het volgende:
Binnenkort weer 90's NOW in Matrixx.
Gewoon een keertje naar de foute party van Q-Music gaan, net zo leukquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef Houniet het volgende:
Matrixx is sowieso wel baas! Toen ik nog een kale kop had (vrijwillig toen, niet vanwege de leeftijd nu) stond ik daar altijd te schuimbekken net naast de maat!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Daar al eens geweest? Is dat wat? Want eigenlijk lijkt me zo'n 90's feest wel heel tof
Ja lekker hequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:11 schreef Laysa het volgende:
Ik ga wel mee naar een 90's feest..Zo mijn tijd
2 oktober! Ich bin dabei!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef Houniet het volgende:
Is dat serieus zo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Matrixx is sowieso wel baas! Toen ik nog een kale kop had (vrijwillig toen, niet vanwege de leeftijd nu) stond ik daar altijd te schuimbekken net naast de maat!
Sarcasme is een bitchquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat serieus zo?Ik kan jou nou niet echt voorstellen op die manier daar
Wie weet wordt hij op een ochtend wel wakker met een kaal hoofd...kan hij alsnog samen met jou gaan hakkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik kon het me al niet voorstellenMaar diep van binnen leek het me dan wel weer geniaal
Jonge.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet wordt hij op een ochtend wel wakker met een kaal hoofd...kan hij alsnog samen met jou gaan hakken
EN DAT OP EEN ZONDAG!quote:
Jahquote:
Veel plezier!quote:
quote:
Ga je kopen? Een nieuwe spencer en polo met kraag voor Jonkpeer Van Hoert tot Daart?quote:
Was jij wel of niet op de meet? Wat modereer jij eigenlijk?quote:
Universiteit Van Twente?quote:Op zondag 5 september 2010 13:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben ooit op 1 meet geweest. Ik mod UVT. Daar zat deze reeks 'vroeger'.
Ja.quote:
Dat heb ik wel eens gehad ja! Allemaal op doktersrecept!quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Houniet het volgende:
Ik heb jou weleens gezien in de Ketamine reeks.
Polo'squote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je kopen? Een nieuwe spencer en polo met kraag voor Jonkpeer Van Hoert tot Daart?
Die heb ik van de action!quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Polo's![]()
![]()
Ik heb een collegeblok nodig en ik ga even kijken voor kleding.
Gaat toch om het innerlijk jongequote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk jonge [ afbeelding ] .
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!quote:
Voor 1 euro, tering. Han oplichters.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!![]()
[..]
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!
Die van 16:58quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef Difficult het volgende:
Een uur wachten? welke trein moest je dan hebben?
Ik kan misschien ook, maar áls ik ga, ga ik sowieso niet blijven slapen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan er as za naar de bbq meet? ik wil wel namelijk en kan ook
Ja sorry, was aan het werk dus moest naar de volgende locatiequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef IrishBastard het volgende:
En nog een micro meet met Morgane in de stad. Micro niet zo zeer doordat we maar met z'n drieën waren, wel omdat het een goede 40 seconden duurde
Die eerste!quote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over treinen gesproken, gister nog wat leuke foto's geschoten bij zonsondergangHier 2 voorbeeldjes, ik vind dat er meer plaatjes in dit topic moeten komen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ik van Sinterklaas een betere camera krijg
Zeg, sta jij vaker midden op het spoor?quote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over treinen gesproken, gister nog wat leuke foto's geschoten bij zonsondergangHier 2 voorbeeldjes, ik vind dat er meer plaatjes in dit topic moeten komen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ik van Sinterklaas een betere camera krijg
Het station Heyendaal mysterie is ineens opgelostquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, sta jij vaker midden op het spoor?
Ik weer tot donderdag. En vanaf vrijdag begint ie weer. Tot donderdag. Enzovoortsquote:
Je hebt ook zo'n tien weken gehad dus het mocht wel een keer hèquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn vakantie is voorbij. Morgen weer naar de uni.
Juist jaquote:Op maandag 6 september 2010 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt door (en ik quote): Een zieke zeemeeuw die op een roestig bed lag te neuken. Erg vreemde gewaarwording. Verder wens ik iedereen een fantastische dag gevuld met een hoop zon en zo min mogelijk raptor aanvallen.
quote:Op maandag 6 september 2010 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt door (en ik quote): Een zieke zeemeeuw die op een roestig bed lag te neuken. Erg vreemde gewaarwording. Verder wens ik iedereen een fantastische dag gevuld met een hoop zon en zo min mogelijk raptor aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vica versa kan ook.
Goedemorgen.Fear is the grease of society.
Briljant, staat in Google Reader.quote:Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
neen, http://hyperboleandahalf.blogspot.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |