Die heb ik van de action!quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Polo's![]()
![]()
Ik heb een collegeblok nodig en ik ga even kijken voor kleding.
Gaat toch om het innerlijk jongequote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik van de action!![]()
En mijn kleding ook!
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk jonge [ afbeelding ] .
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!quote:
Voor 1 euro, tering. Han oplichters.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan we nu al schelden? Je bent er net!![]()
[..]
Daar hebben ze kantoorartikelen voor een grijpstuiver! Bij de Lidl laatst ook, 12 potloden met gum of vier pennen voor een 1 euro!
Die van 16:58quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef Difficult het volgende:
Een uur wachten? welke trein moest je dan hebben?
Ik kan misschien ook, maar áls ik ga, ga ik sowieso niet blijven slapen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan er as za naar de bbq meet? ik wil wel namelijk en kan ook
Ja sorry, was aan het werk dus moest naar de volgende locatiequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef IrishBastard het volgende:
En nog een micro meet met Morgane in de stad. Micro niet zo zeer doordat we maar met z'n drieën waren, wel omdat het een goede 40 seconden duurde
Die eerste!quote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over treinen gesproken, gister nog wat leuke foto's geschoten bij zonsondergangHier 2 voorbeeldjes, ik vind dat er meer plaatjes in dit topic moeten komen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ik van Sinterklaas een betere camera krijg
Zeg, sta jij vaker midden op het spoor?quote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over treinen gesproken, gister nog wat leuke foto's geschoten bij zonsondergangHier 2 voorbeeldjes, ik vind dat er meer plaatjes in dit topic moeten komen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ik van Sinterklaas een betere camera krijg
Het station Heyendaal mysterie is ineens opgelostquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, sta jij vaker midden op het spoor?
Ik weer tot donderdag. En vanaf vrijdag begint ie weer. Tot donderdag. Enzovoortsquote:
Je hebt ook zo'n tien weken gehad dus het mocht wel een keer hèquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn vakantie is voorbij. Morgen weer naar de uni.
Juist jaquote:Op maandag 6 september 2010 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt door (en ik quote): Een zieke zeemeeuw die op een roestig bed lag te neuken. Erg vreemde gewaarwording. Verder wens ik iedereen een fantastische dag gevuld met een hoop zon en zo min mogelijk raptor aanvallen.
quote:Op maandag 6 september 2010 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt door (en ik quote): Een zieke zeemeeuw die op een roestig bed lag te neuken. Erg vreemde gewaarwording. Verder wens ik iedereen een fantastische dag gevuld met een hoop zon en zo min mogelijk raptor aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vica versa kan ook.
Goedemorgen.Fear is the grease of society.
Briljant, staat in Google Reader.quote:Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
neen, http://hyperboleandahalf.blogspot.com
Mavo? Of wat?quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf.... dit is een printscreen direct uit een wiskunde document![]()
[ afbeelding ]
Echt serieus zoooooo leukquote:Op maandag 6 september 2010 09:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Briljant, staat in Google Reader.
quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf.... dit is een printscreen direct uit een wiskunde document![]()
[ afbeelding ]
jij rijdt met remlof mee zeker...?quote:
Vroeger had biologie 20 uur practicum per week (bij een boel vakken van de eerste twee jaar). Dat is wel drastisch minder geworden (vanwege studiedruk, toename aantal studenten, kosten etc). Maar volgens mij zijn er nog wel vakken met flink wat praktijk, toch?quote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Californium het volgende:
Zo! 1 college gehad (voorbereiding op het practicum) En vanmiddag van 16.00 tot 17.30 het practicum (enige van dit blok). Wel een beetje triest... Op HLO hadden we elke week 8 uur praktijk.... Mja gelukkig hebben we celkweek allemaal al een keer gedaan dus heel moeilijk kan het niet worden.
Zit dan ook in het 3e jaar, hoe dat de eerste 2 jaar is weet ik niet. Dit zullen de enige 2 uur practicum van dit kwartaal worden voor mij.... Volgende kwartaal staan er mee op de planning...quote:Op maandag 6 september 2010 11:39 schreef xibalba het volgende:
[..]
Vroeger had biologie 20 uur practicum per week (bij een boel vakken van de eerste twee jaar). Dat is wel drastisch minder geworden (vanwege studiedruk, toename aantal studenten, kosten etc). Maar volgens mij zijn er nog wel vakken met flink wat praktijk, toch?
Nu pas je eerste dag gehad? Waar was jij vorige weekquote:
Aan het genieten van de vakantiequote:Op maandag 6 september 2010 12:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Nu pas je eerste dag gehad? Waar was jij vorige week
SWEETquote:Op maandag 6 september 2010 12:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Aan het genieten van de vakantie. Geneeskunde begon vandaag pas.
Ik had nog wel langer vakantie willen hebbenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had nog wel langer vakantie willen hebben. De eerstvolgende vakantie begint pas 24 december
.
Als ik nog ga kun je uiteraard ook in mijn luxe übermobiel meerijdenquote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij rijdt met remlof mee zeker...?
Wie nietquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had nog wel langer vakantie willen hebben. De eerstvolgende vakantie begint pas 24 december
.
Online status op fok? Bestaat dat ook?quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Editeur het volgende:
Hoezo heeft iedereen hier zijn/haar onlinestatus uitgeschakeld btw?
[..]
Wie nietIk breek hier echt m'n hoofd over een paar lastige vragen
Ik ben ook een aantal vragen aan het maken , alleen verbaas ik mij over de simpelheid ervan.quote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wie nietIk breek hier echt m'n hoofd over een paar lastige vragen
De_Kardinaal heeft onlinestatus uitgeschakeldquote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Online status op fok? Bestaat dat ook?
Volgens mij heb ik niet eens Adobe Reader erop staan!quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Even controleren of Adobe wel gekoppeld is in je browser. Dat je browser dus 'weet' dat hij zo'n PDF met Adobe moet openen. Kun je doen bij Opties van Firefox, daar Applicaties
ik heb m verborgen omdat ik anders zeikpms krijg doe mn topic open/dicht want je bent onlinequote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef Editeur het volgende:
[..]
De_Kardinaal heeft onlinestatus uitgeschakeld
quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Even controleren of Adobe wel gekoppeld is in je browser. Dat je browser dus 'weet' dat hij zo'n PDF met Adobe moet openen. Kun je doen bij Opties van Firefox, daar Applicaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |