ze is gevallen voor zijn eerlijkheidquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hoe ben jij godsnaam ooit door een vrouw sympathiek gevonden?
En in hoeverre is dat een reactie op hetgeen ik zeg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
ik wil absoluut geen kind met down.
ik vind domme mensen al irriterend en eerlijk gezegd word ik van mongolen helemaal chagrijnig.
helaas is beeindiging van de relatie geen garantie dat je niet 18 jaar aan het dokken bent voor dat kindquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
verminking omdat je een te slappe zak bent om gewoon de relatie te beëindigen? waar woon je? saudi-arabië?
Je bent wel een beetje een Drama Queen niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
verminking omdat je een te slappe zak bent om gewoon de relatie te beëindigen? waar woon je? saudi-arabië?
nee, mijn ouderlijk huis stond op nog geen 100 meter van een verzorgingstehuis voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zit jij niet gewoon te trollen hier?
niet je zaad in een vrouw ejaculeren is een garantie dat je geen alimentatie hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
helaas is beeindiging van de relatie geen garantie dat je niet 18 jaar aan het dokken bent voor dat kind
afspraken of niet sommige situaties kun je zoveel afspraken maken als je wil maar dat wil niet zeggen dat er op dat moment ook werkelijk naar geleefd word. de situatie kun je schetsen wat je wil maar gevoelens komen ook bij kijken. een man schakelt ze uit maar het kind leeft wel in een vrouw haar lichaam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]want vrouwen zijn per definitie volstrekt onbetrouwbaar en afspraken zijn niets waard?
Boris Becker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
niet je zaad in een vrouw ejaculeren is een garantie dat je geen alimentatie hoeft te betalen.
om teamlead maar te quotenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
niet je zaad in een vrouw ejaculeren is een garantie dat je geen alimentatie hoeft te betalen.
quote:want vrouwen zijn per definitie volstrekt onbetrouwbaar en afspraken zijn niets waard?
euh, ik zeg dingen gewoon regelrecht en eerlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het iets subtieler tegen je vrouw gezegd hebt!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mijnnaamishans het volgende:
mijn vrouw realiseerd zich gewoon niet de impact van haar keuze.
ik wil absoluut geen kind met down.
ik vind domme mensen al irriterend en eerlijk gezegd word ik van mongolen helemaal chagrijnig.
het was geen foutje...we hebben een kinderwens alleen niet dat het gehandicapt op de wereld komt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
maar waarom zou je voor dat leven kiezen als je nu de kans hebt dit te voorkomen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
Vlokkentest is erg betrouwbaar, maar over het latere functioneren van iemand met Down is daarmee helaas niets te zeggen.
En ik ben zelf moeder van een dochter met Down (bijna 2 nu) en ik heb heus een leven. Ja, het staat in onze agenda wat voller met afspraken die om haar draaien, maar ik ben nog steeds een moeder die ook werkt en haar eigen hobbies heeft. En nee, het is niet makkelijk en ik had natuurlijk heel graag een "gewoon" kindje gewild, maar het is ook weer niet het einde van je leven. Zeker nu er qua begeleiding en gezondheid heel anders met kindjes met Down wordt omgegaan dan vroeger, ontwikkelen ze zich een stuk verder en zijn ze ook een stuk gezonder dan de Down kindjes van een aantal decennia geleden.
dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
je man?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Popples het volgende:
je wilt niet weten wat er onder mijn plak knop zit
Precies, dat begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar waarom zou je voor dat leven kiezen als je nu de kans hebt dit te voorkomen?
Omdat niet iedereen een abortus wil ondergaan..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar waarom zou je voor dat leven kiezen als je nu de kans hebt dit te voorkomen?
zij heeft zich wel laten testen en ze wist van te voren al dat er een grote kans was (anders doe je die test niet). en als dan puntje bij paaltje komt gaat alle rationaliteit overboord en veranderd de vrouw in een emotioneel wrak wat alleen maar 'haar kindje' wil (leuk altijd dat de man meteen buitenspel wordt gezet hierinquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een abortus wil ondergaan..
Ik heb zelf overigens nooit laten testen, dus ook niet voor die keuze gestaan.
Geen reactie op wat ik schreef dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
euh, ik zeg dingen gewoon regelrecht en eerlijk.
en mijn standpunten wist zij.
alleen omdat het zich kan ontwikkelen tot een baby moet je de consequenties niet uit het oog verliezen.
Jezelf bedenken is niet gelijk aan "irrationeel" en "emotioneel"quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zij heeft zich wel laten testen en ze wist van te voren al dat er een grote kans was (anders doe je die test niet). en als dan puntje bij paaltje komt gaat alle rationaliteit overboord en veranderd de vrouw in een emotioneel wrak wat alleen maar 'haar kindje' wil (leuk altijd dat de man meteen buitenspel wordt gezet hierin)
In dit geval welquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Jezelf bedenken is niet gelijk aan "irrationeel" en "emotioneel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |