abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86025588
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Klaudias het volgende:

[..]

hoe ben jij godsnaam ooit door een vrouw sympathiek gevonden?
ze is gevallen voor zijn eerlijkheid

zouden meer mensen moeten doen: eerlijk zijn en niet zo moraalridderig meelullen met anderen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_86025620
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

ik wil absoluut geen kind met down.
ik vind domme mensen al irriterend en eerlijk gezegd word ik van mongolen helemaal chagrijnig.
En in hoeverre is dat een reactie op hetgeen ik zeg?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86025621
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Klaudias het volgende:

[..]

verminking omdat je een te slappe zak bent om gewoon de relatie te beëindigen? waar woon je? saudi-arabië?
helaas is beeindiging van de relatie geen garantie dat je niet 18 jaar aan het dokken bent voor dat kind
pi_86025656
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Klaudias het volgende:

[..]

verminking omdat je een te slappe zak bent om gewoon de relatie te beëindigen? waar woon je? saudi-arabië?
Je bent wel een beetje een Drama Queen niet?
pi_86025680
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zit jij niet gewoon te trollen hier?
nee, mijn ouderlijk huis stond op nog geen 100 meter van een verzorgingstehuis voor verstandelijk gehandicapten.
ik ben er dus mee opgegroeit en ik weet dus ook dat je verschillende gradaties hebt.
van mongolen die vingerverven met hun eigen uitwerpselen tot die die je bij een supermarkt als vakkenvuller ziet.

maar als ik naar het gemiddelde kijk dan word je daar niet vrolijk van.
ik werd zo moe van die lui hier in de buurt, altijd lachen en zwaaien met de mond open, dag in dag uit.
de domste vragen en opmerkingen en gedragingen.
zij kunnen er niks aan doen maar ik wil zelf niet een kind die zo is, ik trek dat gewoon niet en ik vind het een maatschappelijke belasting
hans
pi_86025681
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

helaas is beeindiging van de relatie geen garantie dat je niet 18 jaar aan het dokken bent voor dat kind
niet je zaad in een vrouw ejaculeren is een garantie dat je geen alimentatie hoeft te betalen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86025682
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

_O- want vrouwen zijn per definitie volstrekt onbetrouwbaar en afspraken zijn niets waard?
afspraken of niet sommige situaties kun je zoveel afspraken maken als je wil maar dat wil niet zeggen dat er op dat moment ook werkelijk naar geleefd word. de situatie kun je schetsen wat je wil maar gevoelens komen ook bij kijken. een man schakelt ze uit maar het kind leeft wel in een vrouw haar lichaam.

als je zwanger wil worden of samen kinderen wilt hebben, weet je wat er kan gebeuren. dit is een van de dingen die gebeuren.
mama van 3 kids!
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:44:58 #83
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_86025720
TS KIJK HIER MAAR NAAR!
pi_86025735
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:

[..]

niet je zaad in een vrouw ejaculeren is een garantie dat je geen alimentatie hoeft te betalen.
Boris Becker.
pi_86025739
quote:

[..]

om teamlead maar te quoten
quote:
want vrouwen zijn per definitie volstrekt onbetrouwbaar en afspraken zijn niets waard?
:')
pi_86025764
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

om teamlead maar te quoten
[..]

:')
mensen wel ja.
pi_86025771
quote:

[..]

euh, ik zeg dingen gewoon regelrecht en eerlijk.
en mijn standpunten wist zij.

alleen omdat het zich kan ontwikkelen tot een baby moet je de consequenties niet uit het oog verliezen.
hans
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 15:46:41 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86025790
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mijnnaamishans het volgende:

mijn vrouw realiseerd zich gewoon niet de impact van haar keuze.

ik wil absoluut geen kind met down.
ik vind domme mensen al irriterend en eerlijk gezegd word ik van mongolen helemaal chagrijnig.
Ik hoop dat je het iets subtieler tegen je vrouw gezegd hebt!

en volgens mij is het realiseert met een t op het eind :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86025835
quote:

[..]

het was geen foutje...we hebben een kinderwens alleen niet dat het gehandicapt op de wereld komt.
en we hadden vooraf afspraken gemaakt...
hans
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:47:44 #90
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86025838
Vlokkentest is erg betrouwbaar, maar over het latere functioneren van iemand met Down is daarmee helaas niets te zeggen.

En ik ben zelf moeder van een dochter met Down (bijna 2 nu) en ik heb heus een leven. Ja, het staat in onze agenda wat voller met afspraken die om haar draaien, maar ik ben nog steeds een moeder die ook werkt en haar eigen hobbies heeft. En nee, het is niet makkelijk en ik had natuurlijk heel graag een "gewoon" kindje gewild, maar het is ook weer niet het einde van je leven. Zeker nu er qua begeleiding en gezondheid heel anders met kindjes met Down wordt omgegaan dan vroeger, ontwikkelen ze zich een stuk verder en zijn ze ook een stuk gezonder dan de Down kindjes van een aantal decennia geleden.
pi_86025889
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
Vlokkentest is erg betrouwbaar, maar over het latere functioneren van iemand met Down is daarmee helaas niets te zeggen.

En ik ben zelf moeder van een dochter met Down (bijna 2 nu) en ik heb heus een leven. Ja, het staat in onze agenda wat voller met afspraken die om haar draaien, maar ik ben nog steeds een moeder die ook werkt en haar eigen hobbies heeft. En nee, het is niet makkelijk en ik had natuurlijk heel graag een "gewoon" kindje gewild, maar het is ook weer niet het einde van je leven. Zeker nu er qua begeleiding en gezondheid heel anders met kindjes met Down wordt omgegaan dan vroeger, ontwikkelen ze zich een stuk verder en zijn ze ook een stuk gezonder dan de Down kindjes van een aantal decennia geleden.
maar waarom zou je voor dat leven kiezen als je nu de kans hebt dit te voorkomen?
pi_86025920
quote:

[..]

dat vraag ik me ook af.
je wilt niet weten wat er onder mijn plak knop zit :X
mama van 3 kids!
pi_86025962
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Popples het volgende:

je wilt niet weten wat er onder mijn plak knop zit :X
je man?
pi_86025971
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

maar waarom zou je voor dat leven kiezen als je nu de kans hebt dit te voorkomen?
Precies, dat begrijp ik ook niet.

Ik snap TS heel erg goed. Ik zou ook voor abortus willen gaan zolang het nog kan.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:51:44 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86025988
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen een abortus wil ondergaan..

Ik heb zelf overigens nooit laten testen, dus ook niet voor die keuze gestaan.
pi_86026072
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:51 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen een abortus wil ondergaan..

Ik heb zelf overigens nooit laten testen, dus ook niet voor die keuze gestaan.
zij heeft zich wel laten testen en ze wist van te voren al dat er een grote kans was (anders doe je die test niet). en als dan puntje bij paaltje komt gaat alle rationaliteit overboord en veranderd de vrouw in een emotioneel wrak wat alleen maar 'haar kindje' wil (leuk altijd dat de man meteen buitenspel wordt gezet hierin :') )
pi_86026123
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

euh, ik zeg dingen gewoon regelrecht en eerlijk.
en mijn standpunten wist zij.

alleen omdat het zich kan ontwikkelen tot een baby moet je de consequenties niet uit het oog verliezen.
Geen reactie op wat ik schreef dus.

Maar volgens mij heb je geen enkele behoefte om je vrouw emotioneel bij te staan, zo kom je tenminste niet over. Ik vrees dat het dan een heel moeilijk verhaal wordt, want als jij haar niet kunt steunen hierin, lijkt me de kans dat ze van gedachten verandert, niet erg groot. Met dwang, chantage, overhalen, ga je het niet redden, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86026165
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zij heeft zich wel laten testen en ze wist van te voren al dat er een grote kans was (anders doe je die test niet). en als dan puntje bij paaltje komt gaat alle rationaliteit overboord en veranderd de vrouw in een emotioneel wrak wat alleen maar 'haar kindje' wil (leuk altijd dat de man meteen buitenspel wordt gezet hierin :') )
Jezelf bedenken is niet gelijk aan "irrationeel" en "emotioneel"
pi_86026207
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:56 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Jezelf bedenken is niet gelijk aan "irrationeel" en "emotioneel"
In dit geval wel
pi_86026230
denken dat het leven met een mongolen kind leuk en fantastisch is kan ik niet rationeel noemen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')