Geen echt standpunt over dus waarschijnlijk de huidige situatie handhaven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef mlg het volgende:
Hoe staat D66 tegenover het legaliseren van wapenbezit?
Je ontwijkt ook elke tegenspraak in dit topic...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar Pechtold heeft bijna 1 miljoen stemmen minder dan Wilders. Voor een partij die maar 1 bestaansreden heeft, is dat een behoorlijk slechte prestatie.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef AgLarrr het volgende:
Gaan er nog mensen naar het liberaal café in Utrecht op 27-09?
Moet ik nog effe in m'n agenda kijkenquote:Liberaal Café: Anders Liberalisme
maandag 27 september 2010, 20:00 uur
Bar Walden, Domplein 16
D66 en de VVD organiseren samen een avond over Vrijheid, Verbondenheid en Verantwoordelijkheid.
De kiezer heeft zich uitgesproken, die wil het Anders: Liberalisme! Wat maakt een partij liberaal? En waarom zijn dit keer de liberale partijen de grote winnaars? Wat zijn de grondslagen van het liberalisme van de VVD en D66? En wat betekenen ze voor de inrichting van de maatschappij en de keuzes in de volgende jaren? Verschillen we echt, of stemmen we erg overeen. Waar kunnen we op samenwerken?
Op maandag 27 september vanaf 20:30 uur in Café Walden, Domplein te Utrecht
geven Fleur de Beaufort van de Teldersstichting (het wetenschappelijk bureau gelieerd
aan de VVD) en Frank van Mil, hoofd kenniscentrum van D66, hun uitleg van de
grondslagen van het Liberalisme en zullen dit illustreren aan de hand van actuele thema’s.
Alle leden van de VVD en D66 zijn uitgenodigd om mee te discussiëren over de
raakpunten met het andere liberalisme, maar natuurlijk zijn ook niet-leden van harte welkom. Na het debat is er uiteraard alle gelegenheid om na te praten en nieuwe en bekende mensen te ontmoeten.
Wat is er niet liberaal aan de links-liberaal en wat versta jij er onder dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:48 schreef voice-over het volgende:
Links-liberaal. Ik weet niet wat dat inhoudt maar liberaal is het in ieder geval niet. d66 heeft nooit uitgeblonken in duidelijkheid.
Een liberaal streeft naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. De VVD is dus de enige liberale partij van Nederland. d66 is veel te links, wil een bemoeizuchtige overheid op vele fronten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat is er niet liberaal aan de links-liberaal en wat versta jij er onder dan?
Onzin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Een liberaal streeft naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. De VVD is dus de enige liberale partij van Nederland. d66 is veel te links, wil een bemoeizuchtige overheid op vele fronten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaalliberalismequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
d66 noemt zich dus LINKS-liberaal omdat ze geen overheidsbemoeienis willen hebben?![]()
en vvd noemt zich dus RECHTS-liberaal omdat ze overheidsbemoeienis willen hebben, maar dan meer op thema's als (schijn)veiligheid, hypotheekrenteaftrek, privacyschending, etcquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
d66 noemt zich dus LINKS-liberaal omdat ze geen overheidsbemoeienis willen hebben?![]()
Lijkt me interessant. Jammer dat het op een maandag is, dan denk ik niet dat ik iemand mee kan krijgen hier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog effe in m'n agenda kijken.
Zeg, kun jij niet 's optiefen naar een ander topic waar je wél gewenst bent ipv hier 'discussie te zitten uitlokken'?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:48 schreef voice-over het volgende:
Links-liberaal. Ik weet niet wat dat inhoudt maar liberaal is het in ieder geval niet. d66 heeft nooit uitgeblonken in duidelijkheid.
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
NB: 't Is ondertussen D66 en niet meer D'66. Dus d'apostrof mag worden weggelaten.
*Utrecht meld*
Al een tijd niet meer naar activiteiten geweest. Misschien weer naar 't najaarscongres in Den Haag? Staat iig in m'n agenda alvast.
Voor de JD ben ik te oud.
Wat doe je zaterdag?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.
6 November geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.
Ik heb op 6 November congres 92 in mijn agenda staan. Locatie: World Forum Den Haagquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb op 6 November congres 92 in mijn agenda staan. Locatie: World Forum Den Haag
Als we er toch allemaal zijn, waarom niet..quote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen echt standpunt over dus waarschijnlijk de huidige situatie handhaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |