Veel D66' ers bij de JOVDquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef sc00p het volgende:
Ik ben sinds een aantal maanden ook lid van D66, net zoals de rest krijg ik nu ook steeds uitnodigingen voor debatten en masterclasses etc.. Behalve mezelf, ken ik niemand die lid is van D66, is het evengoed leuk om daar eens even een kijkje te nemen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat mag nog wel een flink stuk rechtser. Sowieso sta ik zeer positief tegen een fusie met (het liberale deel van) de VVD. Als dan ook het weldenkende deel van GroenLinks durft meeverhuizen, dan zullen we ooit misschien eens af zijn van die linksige PvdA-terreur,.
Ja, wat betreft immigratie mogen ze ook wel een beetje dimmen. Als we zo'n integratie land als Amerika waren oke, maar Nederland lijkt me -vooral op langer termijn- wel vol. We moeten natuurlijk ook een beetje lichamelijk vrijheid hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef MaxC het volgende:
De enige echte liberale partij van Nederland, dus uiteraard ook op gestemd.![]()
één van de weinige punten waar ik het niet mee eens is, is zoveel macht te geven aan Brussel. Nederland is van ouds één van de meest progressieve en liberale landen(met bv. softdrugs, abortus en euthanasie) ter wereld en ik ben bang dat dit minder wordt hoe meer macht de EU heeft.
In die opzichten zal de EU nooit inbreng krijgen in ons land, dat is ook niet iets wat D66 wil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef MaxC het volgende:
De enige echte liberale partij van Nederland, dus uiteraard ook op gestemd.![]()
één van de weinige punten waar ik het niet mee eens is, is zoveel macht te geven aan Brussel. Nederland is van ouds één van de meest progressieve en liberale landen(met bv. softdrugs, abortus en euthanasie) ter wereld en ik ben bang dat dit minder wordt hoe meer macht de EU heeft.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. De EU legt nu al een behoorlijke druk op ons softdrugs beleid, met name Duitsland. Het is al zo ver dat een pasjes systeem onvermijdelijk begint te worden door een verdrag, waarvan ik zo niet weet welke. Stond een tijdje terug in de Elsevier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef sc00p het volgende:
[..]
In die opzichten zal de EU nooit inbreng krijgen in ons land, dat is ook niet iets wat D66 wil.
D66 staat er voor om softdrugs te legaliseren en te reguleren. Hierover willen we ons ook hard maken tegenover de EU, dit kun je ook vinden op de website van D66.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. De EU legt nu al een behoorlijke druk op ons softdrugs beleid, met name Duitsland. Het is al zo ver dat een pasjes systeem onvermijdelijk begint te worden door een verdrag, waarvan ik zo niet weet welke. Stond een tijdje terug in de Elsevier.
De JOVD heeft er ook wel een paar omdat de JD niet in iedere stad actief is. D66 is een partij die vooral in de Randstad en Brabant erg actief is.quote:
Maar de kans dat je harde houding beloond wordt is gezien de Europese verhoudingen gering. Voor mij was de overmatige pro-Europa houding ook de reden dat ik nog getwijfeld heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:48 schreef sc00p het volgende:
[..]
D66 staat er voor om softdrugs te legaliseren en te reguleren. Hierover willen we ons ook hard maken tegenover de EU, dit kun je ook vinden op de website van D66.
Pensioenen regelen de landen op dit moment nog zelf, als je dit op europees niveau wilt gaan regelen moet er sowieso eerst véél meer macht voor de EU komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als D66 echt iets wil doen in Europa dan moeten ze maar eens beginnen om de pensioensleeftijd naar eenzelfde niveau te brengen.
Dat klinkt behoorlijk goed inderdaad. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef mlg het volgende:
Om te beginnen zouden ze in Europees verband het pensioenbeleid moeten veranderen. Pensioenen op zn zuid-Amerikaans bv. Werkt een stuk beter, en makkelijk in te reguleren op Europees niveau.
That's not a bad thing, vind ik danquote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef sc00p het volgende:
[..]
Pensioenen regelen de landen op dit moment nog zelf, als je dit op europees niveau wilt gaan regelen moet er sowieso eerst véél meer macht voor de EU komen.
Klinkt inderdaad niet verkeerd en heeft overeenkomsten met de plannen van D66 om meer mobiliteit in de arbeidsmarkt te willen creëren.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:54 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk goed inderdaad. Ik zeg doen!
Wel als je die macht niet voldoende controleert.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
That's not a bad thing, vind ik dan
In ieder geval wel van de JOVD. Zitten VVD'ers, D66'ers, en zeer beperkt ook PVV'ers. Maar van de SP en PVDA moet je niet lid worden!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
hallo,
ik zit ook al een tijdje te denken om lid te worden van de D'66 alleen nu ben ik ook al lid van een lokale politieke partij en daar actief als fractieassistent. bij ons in de gemeente is D66 niet lokaal actief (athans niet echt ze zijn samen met Groenlinks en PVDA samen 1 lokale partij)
Maar nu vroeg ik me af of je lid mag zijn van D'66 en een andere politieke partij? ik heb gehoord bij sommige partijen dat niet mag (SP, PVDA)
Lid worden is geen probleem. Er zijn wel meer dubbele leden zoals Joris Voorhoeve.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
hallo,
ik zit ook al een tijdje te denken om lid te worden van de D'66 alleen nu ben ik ook al lid van een lokale politieke partij en daar actief als fractieassistent. bij ons in de gemeente is D66 niet lokaal actief (athans niet echt ze zijn samen met Groenlinks en PVDA samen 1 lokale partij)
Maar nu vroeg ik me af of je lid mag zijn van D'66 en een andere politieke partij? ik heb gehoord bij sommige partijen dat niet mag (SP, PVDA)
Voor zover ik weet mag dat gewoon bij D'66. Het is immers jouw eige keuze.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
hallo,
mag hij zelf weten lijkt me. Overigens heeft D66 genoeg raakvlakken met de PvdA tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval wel van de JOVD. Zitten VVD'ers, D66'ers, en zeer beperkt ook PVV'ers. Maar van de SP en PVDA moet je niet lid worden!
Ach man, ga lekker fietsen met je Wilders fanboy obsessiequote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef voice-over het volgende:
d66, wat een ontzettend sneue partij is dat toch. Hun leider, de gladde veilingmeester Pechtold, heeft nog steeds niet door dat Wilders een visie uitdraagt die door een fors toenemend aantal echte Nederlanders wordt gedeeld. Als je enige bestaansrecht Wilders bestrijden is, dan ben je toch wel van een meelijwekkende betekenis voor de Nederlandse politiek.
"Voice-overquote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef voice-over het volgende:
d66, wat een ontzettend sneue partij is dat toch. Hun leider, de gladde veilingmeester Pechtold, heeft nog steeds niet door dat Wilders een visie uitdraagt die door een fors toenemend aantal echte Nederlanders wordt gedeeld. Als je enige bestaansrecht Wilders bestrijden is, dan ben je toch wel van een meelijwekkende betekenis voor de Nederlandse politiek.
Je haalt me de woorden uit de mond! D66 is de meest innovatieve partij van het moment.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
't Goeie is dat D66 niet primair een belangenpartij is, en niet de mening probeert te blaten van zoveel mogelijk Nederlanders, om daarmee zoveel mogelijk punten te scoren bij Maurice.
Je moet niet luisteren naar de kiezer, maar je moet zoveel mogelijk kiezers proberen te overtuigen het met jou eens te zijn. Je moet slechts luisteren naar je leden.
Ook niet helemaal waar, je leden hebben het binnen de partij voor het zeggen, maar ook die moet je zien te overtuigen als je een nieuw idee hebt, en/of als je hun stem wilt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
't Goeie is dat D66 niet primair een belangenpartij is, en niet de mening probeert te blaten van zoveel mogelijk Nederlanders, om daarmee zoveel mogelijk punten te scoren bij Maurice.
Je moet niet luisteren naar de kiezer, maar je moet zoveel mogelijk kiezers proberen te overtuigen het met jou eens te zijn. Je moet slechts luisteren naar je leden.
Da's een wisselwerking. Leden brengen ook nieuwe ideeën in en proberen elkaar daarvan te overtuigen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:18 schreef JoaC het volgende:
Ook niet helemaal waar, je leden hebben het binnen de partij voor het zeggen, maar ook die moet je zien te overtuigen als je een nieuw idee hebt, en/of als je hun stem wilt.
Vandaar mij mierengeneuk, de dikgedrukte tekst dekte de lading niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's een wisselwerking. Leden brengen ook nieuwe ideeën in en proberen elkaar daarvan te overtuigen.
Het is zelfs d66 met een kleine letter d want het is maar een klein partijtje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
NB: 't Is ondertussen D66 en niet meer D'66. Dus d'apostrof mag worden weggelaten.
Maar Pechtold heeft bijna 1 miljoen stemmen minder dan Wilders. Voor een partij die maar 1 bestaansreden heeft, is dat een behoorlijk slechte prestatie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar wel met 21.000 keer zoveel leden als de PVV
Mwah het is ook wel nuttig om je voelsprieteh wat breder uit te zetten en ook in gesprek te zijn met de samenleving. Anders zou het risico lopen een sektarisch geheel te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
Nee hoor, alleen selectief luisterende PVV groupies vinden dat D66 maar een bestaansreden heeft. Dat moet je jezelf maar lekker wijs blijven maken als je jezelf daarmee wat beter voelt. Maar val daar ons aub niet mee lastig gezien je krampachtige verzinsels door iedere realiteit worden ontkracht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar Pechtold heeft bijna 1 miljoen stemmen minder dan Wilders. Voor een partij die maar 1 bestaansreden heeft, is dat een behoorlijk slechte prestatie.
D66 is veel meer dan alleen de anti-Wilders partij die jij er in ziet. Maar goed in jouw wereldje draait alles om je blonde held dus ik snap je verwarringquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar Pechtold heeft bijna 1 miljoen stemmen minder dan Wilders. Voor een partij die maar 1 bestaansreden heeft, is dat een behoorlijk slechte prestatie.
Dat zijn we helemaal eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:23 schreef DestroyerPiet het volgende:
er is namelik niks liberaals aan Geert Wilders.
Is toen, zo'n 45 jaar geleden, ook als enige vastgelegd in de statuten: "wij zijn tegen Wilders". Alle standpunten, wetsvoorstellen en wat dies meer zij zijn alleen maar ingebracht om een draagvlak te creëren in de maatschappij voor Wilders. Want zonder hem zou de partij natuurlijk geen enkel bestaansrecht hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef voice-over het volgende:
Geen echt standpunt over dus waarschijnlijk de huidige situatie handhaven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef mlg het volgende:
Hoe staat D66 tegenover het legaliseren van wapenbezit?
Je ontwijkt ook elke tegenspraak in dit topic...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef AgLarrr het volgende:
Gaan er nog mensen naar het liberaal café in Utrecht op 27-09?
Moet ik nog effe in m'n agenda kijkenquote:Liberaal Café: Anders Liberalisme
maandag 27 september 2010, 20:00 uur
Bar Walden, Domplein 16
D66 en de VVD organiseren samen een avond over Vrijheid, Verbondenheid en Verantwoordelijkheid.
De kiezer heeft zich uitgesproken, die wil het Anders: Liberalisme! Wat maakt een partij liberaal? En waarom zijn dit keer de liberale partijen de grote winnaars? Wat zijn de grondslagen van het liberalisme van de VVD en D66? En wat betekenen ze voor de inrichting van de maatschappij en de keuzes in de volgende jaren? Verschillen we echt, of stemmen we erg overeen. Waar kunnen we op samenwerken?
Op maandag 27 september vanaf 20:30 uur in Café Walden, Domplein te Utrecht
geven Fleur de Beaufort van de Teldersstichting (het wetenschappelijk bureau gelieerd
aan de VVD) en Frank van Mil, hoofd kenniscentrum van D66, hun uitleg van de
grondslagen van het Liberalisme en zullen dit illustreren aan de hand van actuele thema’s.
Alle leden van de VVD en D66 zijn uitgenodigd om mee te discussiëren over de
raakpunten met het andere liberalisme, maar natuurlijk zijn ook niet-leden van harte welkom. Na het debat is er uiteraard alle gelegenheid om na te praten en nieuwe en bekende mensen te ontmoeten.
Wat is er niet liberaal aan de links-liberaal en wat versta jij er onder dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:48 schreef voice-over het volgende:
Links-liberaal. Ik weet niet wat dat inhoudt maar liberaal is het in ieder geval niet. d66 heeft nooit uitgeblonken in duidelijkheid.
Een liberaal streeft naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. De VVD is dus de enige liberale partij van Nederland. d66 is veel te links, wil een bemoeizuchtige overheid op vele fronten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat is er niet liberaal aan de links-liberaal en wat versta jij er onder dan?
Onzin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Een liberaal streeft naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. De VVD is dus de enige liberale partij van Nederland. d66 is veel te links, wil een bemoeizuchtige overheid op vele fronten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaalliberalismequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
d66 noemt zich dus LINKS-liberaal omdat ze geen overheidsbemoeienis willen hebben?![]()
en vvd noemt zich dus RECHTS-liberaal omdat ze overheidsbemoeienis willen hebben, maar dan meer op thema's als (schijn)veiligheid, hypotheekrenteaftrek, privacyschending, etcquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
d66 noemt zich dus LINKS-liberaal omdat ze geen overheidsbemoeienis willen hebben?![]()
Lijkt me interessant. Jammer dat het op een maandag is, dan denk ik niet dat ik iemand mee kan krijgen hier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog effe in m'n agenda kijken.
Zeg, kun jij niet 's optiefen naar een ander topic waar je wél gewenst bent ipv hier 'discussie te zitten uitlokken'?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:48 schreef voice-over het volgende:
Links-liberaal. Ik weet niet wat dat inhoudt maar liberaal is het in ieder geval niet. d66 heeft nooit uitgeblonken in duidelijkheid.
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
NB: 't Is ondertussen D66 en niet meer D'66. Dus d'apostrof mag worden weggelaten.
*Utrecht meld*
Al een tijd niet meer naar activiteiten geweest. Misschien weer naar 't najaarscongres in Den Haag? Staat iig in m'n agenda alvast.
Voor de JD ben ik te oud.
Wat doe je zaterdag?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.
6 November geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer is dat congres? Ik ben nog nooit naar een activiteit geweest, ik ben wel eens benieuwd.
Ik heb op 6 November congres 92 in mijn agenda staan. Locatie: World Forum Den Haagquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb op 6 November congres 92 in mijn agenda staan. Locatie: World Forum Den Haag
Als we er toch allemaal zijn, waarom niet..quote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen echt standpunt over dus waarschijnlijk de huidige situatie handhaven.
Zo'n congres kan juist gebruikt worden om de partij een bepaalde richting op te sturen, bijvoorbeeld dmv amendementen op het beginsel- of verkiezingsprogrammaquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:27 schreef Ringo het volgende:
Zo'n congres lijkt me verschrikkelijk. Beetje met z'n allen doen alsof je hetzelfde denkt, beetje klappen voor de bobo's, af en toe es een meninkje naar buiten brengen als een natte wind. Dank je de koekoek. Mijn loyaliteit gaat niet verder dan het stemhok, en die loyaliteit is (ik zeg het maar alvast) geen ene reet waard.
We hebben op een avond in Utrecht een keer zitten discussieren en stemmen over een motie duurzaamheid, en hebben daarin een zin over kernenergie geschrapt, omdat we vonden dat dat niet in zo'n motie thuishoort. Da's vervolgens landelijk aangenomen, hoewel ontraden door 't bestuur, als ik 't me goed herinnerquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zo'n congres kan juist gebruikt worden om de partij een bepaalde richting op te sturen, bijvoorbeeld dmv amendementen op het beginsel- of verkiezingsprogrammaJuist bij een partij als D66 zijn er verschillende stromingen en meningen, en op de congressen wordt de visie en richting vastgesteld.
Zo hé! Misschien behoor jij wel tot de 10 machtigste mannen van fok!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We hebben op een avond in Utrecht een keer zitten discussieren en stemmen over een motie duurzaamheid, en hebben daarin een zin over kernenergie geschrapt, omdat we vonden dat dat niet in zo'n motie thuishoort. Da's vervolgens landelijk aangenomen, hoewel ontraden door 't bestuur, als ik 't me goed herinner.
Dat is een VVD-sprookje. Het liberalisme is vele malen breder dan alleen de economie. Toevallig is de economische agenda een van de weinige gebieden waar de VVD het liberalisme nog niet helemaal heeft laten vallen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef voice-over het volgende:
Een liberaal streeft naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. De VVD is dus de enige liberale partij van Nederland. d66 is veel te links, wil een bemoeizuchtige overheid op vele fronten.
Hoezo "misschien"quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:16 schreef Louis22 het volgende:
Zo hé! Misschien behoor jij wel tot de 10 machtigste mannen van fok!
Wow, maak me geil. Ik ben erbij hoor, de volgende keer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We hebben op een avond in Utrecht een keer zitten discussieren en stemmen over een motie duurzaamheid, en hebben daarin een zin over kernenergie geschrapt, omdat we vonden dat dat niet in zo'n motie thuishoort. Da's vervolgens landelijk aangenomen, hoewel ontraden door 't bestuur, als ik 't me goed herinner.
Tja als ik niet op dezelfde lijn zat als D66 dan ging ik niet naar zo'n congres he? Het zou raar zijn als ik lid was en hele andere denkbeelden erop nahield.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:27 schreef Ringo het volgende:
Zo'n congres lijkt me verschrikkelijk. Beetje met z'n allen doen alsof je hetzelfde denkt, beetje klappen voor de bobo's, af en toe es een meninkje naar buiten brengen als een natte wind. Dank je de koekoek. Mijn loyaliteit gaat niet verder dan het stemhok, en die loyaliteit is (ik zeg het maar alvast) geen ene reet waard.
Bij de Pvda werkt het anders dan bij D66. Bij D66 stemmen leden individueel en vinden de discussies voor stemmingen op het congres plaats. Bij de pvda stemmen vertegenwoordigers namens hun afdelingen. Daar vinden de discussies en individuele stemmingen plaats voor het congres in de afdelingen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef mane het volgende:
Ik was ooit (vijf jaar geleden ongeveer) op een PvdA-congres (niet als lid dus, dat wil ik even benadrukken) en toen werd het idee om schoolboeken gratis te maken aangenomen zonder ook maar een slag of stoot of een oplettende lokale afdeling die een kritische vraag stelde. Toen had ik wel even een zinnetje ergens willen schrappen als dat had gekund.
quote:
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb op 6 November congres 92 in mijn agenda staan. Locatie: World Forum Den Haag
Ok. Den Haag is ruim 2 uur voor mij met de trein, maar met deze tijdstippen moet dat wel lukken. Dus erm.. Fok! meet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef Hexagon het volgende:
Begint meestal tot een uur of 9 in de ochtend en het vergaderien stopt meestal om een uur of 6
Al gaat het borrelen meestal nog tot laat in de avond door
Dit was tijdens de borrel in 2008, erg gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef Hexagon het volgende:
Al gaat het borrelen meestal nog tot laat in de avond door
Wat een bedragquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dit was tijdens de borrel in 2008, erg gezellig.
Hehe dat was Zwolle, daar was ik ook. Prachtige speech van Terlouw die dag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
nou dat is nieteens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok. Den Haag is ruim 2 uur voor mij met de trein, maar met deze tijdstippen moet dat wel lukken. Dus erm.. Fok! meet?
Ringo, kan jij hier misschien commentaar op leveren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ging in de campagne-pot natuurlijkquote:
Inderdaad! Over duurzaamheidquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Hehe dat was Zwolle, daar was ik ook. Prachtige speech van Terlouw die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |