Tevreden, en dat is altijd goedquote:Op maandag 6 september 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eey![]()
![]()
Prima weer, graadje of twee-en-twintig, lekker zonnetje. Zonde om met dat mooie weer te moeten werken. Ik weet leukere dingen voor een maandag.
En verder ook wel goed en met u?
En daarom is het ook beter om niet te werken op maandag, maar bijvoorbeeld wc-papier te gaan kopenquote:Op maandag 6 september 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
Ik weet leukere dingen voor een maandag.
quote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht ontzettend raar gedroomd! Ik droomde dat ik met een prijsvraag 80.000 belegde boterhammen had gewonnen
en ze waren al onderweg om het te brengen. En ik dacht echt van: "Wat moet ik daar nou mee en waar moet ik het laten?"
Ik weet ook wel hoe het komt dat ik dat gedroomd heb. Vorige week heb ik door omstandigheden veel te vaak brood gegeten ('s morgens, 's middags, 's avonds) en ik begon dat echt een beetje zat te worden!
Tis best warm hier.. tis dat het windje er is anders kan ik straks weer zonder jas fietsen denk ikquote:Op maandag 6 september 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tevreden, en dat is altijd goed
22 nog joh? Hier was het vanmorgen 10 graden toen ik naar mijn werk reed, en als ik nu buiten ben vind ik het nog fris.. wind is koud?
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 12:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En daarom is het ook beter om niet te werken op maandag, maar bijvoorbeeld wc-papier te gaan kopen! Dat ga ik zodirect doen.
Maar ja, ik heb gisteren van 's middags tot 's avonds laat gewerkt!
Ook prachtig weer hier. Een enkel wolkje, beetje wind. Heerlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis best warm hier.. tis dat het windje er is anders kan ik straks weer zonder jas fietsen denk ik
Goed plan! Flinke wandeling op zon maandagavondquote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook prachtig weer hier. Een enkel wolkje, beetje wind. Heerlijk.
Heb zin om naar buiten te gaan.
Sommige maandagen zijn slimmer dan anderen thoquote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
Goh soms zijn die maandagen prima in staat om de weekend bubble te doorzeven he? Back to reality.
Doet ze er dan vast ook nog bij.quote:Op maandag 6 september 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Lavenderr is aan het solliciteren voor FA
quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Lavenderr, je ben moderator van 3(!) forums. Dat wist ik helemaal niet. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je was gestopt met VKZ.
Maar waarom doe je dat? Werken, moderator van 3 supermoeilijke forums, en nog 'een leven' ernaast...
En waarbij je BNW zelfs helemaal in je uppie doet!
En het waarschijnlijk nog allemaal leuk vinden ook!
Ik zou dat niet willen en niet kunnen.
Ja, heb er van gehoord, Frutsel vertelde het.quote:Op maandag 6 september 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie weten van die aardbeving in Nieuw Zeeland heh?
Even op DE kijken, daar staat vast veel meer Naatje.quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Er is alleen vastgoed gesneuveld...
Weten jullie het epicecentrum ook?
We hebben een complot!quote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Het epicecentrum is in christchurch
Ik zie een verband tussen die 2, alleen vastgoed is gesneuveld en het epicecentrum is in christchurch
Ja vond ik ook leukquote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Het epicecentrum is in christchurch
Ik zie een verband tussen die 2, alleen vastgoed is gesneuveld en het epicecentrum is in christchurch
Na iedere lancering van een shuttle, is er ergens een aardbeving op aarde.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Maar het gaat toch over hogere machten, is dat in BNW wel welkom?
Alles waar een complot bij vermoed wordt is geschikt voor BNW.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Maar het gaat toch over hogere machten, is dat in BNW wel welkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |