quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
Maar ik sta echt niet achter wat ik heb ingeleverd. Ik hoop dat ze daar doorheen kijken.
Mijn oma had 1 blz van het "tijdschrift" aan een oud docent laten zien en die vond het wel goed. Hij zei dat ik een toffe manier van schrijven had.
zoals we hier zeggen: "Ich druck dir die Daumen"quote:
Grüss Gottquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:05 schreef crv het volgende:
[..]
zoals we hier zeggen: "Ich druck dir die Daumen"
ach ik heb ooit eens een stapel gedichten ingestuurd, en degene waar ik het minst achter stond werd bekroondquote:
ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef crv het volgende:
Ik heb een hatrick
3 topics op rij geopend
die ben ik nog nooit tegenkomen. iemand anders die ik kan groeten ?quote:
ibuprofen 500 samen met 1 of 2 paracetamolquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Drie dagen op rij koppijn
ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
Ik faal in gedichten. Heel poosje geschreven, maar ik wil ze nu niet meer teruglezen.
Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel hoor
Heb samen met een stel FOK!kers nog een hele leuke bundel gemaakt
ik heb er duizenden geschreven in alle denkbare emoties.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Ik stopte er teveel emoties in. Op de verkeerde momenten. Maar op vrolijke momenten kon ik niet schrijven.
Godverdoeme weer aan de wijn voorraad gezeten ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:35 schreef crv het volgende:
kut verslapen, droge bek, koppijn en draaierig
quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Godverdoeme weer aan de wijn voorraad gezeten ?
Verrekte zuipschuit !!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:43 schreef crv het volgende:
[..]
mogge
![]()
![]()
2,5 ltr bier en 1,5 fles wijn
nu eerst douchen
sorry, zal nooit meer doenquote:
Na 100 foto's begint het geknipper al. Soms kapt ie er na 130 foto's mee, soms kan ik door tot 200. Het maakt daarbij niet uit of ik tussendoor een minuut of een kwartier gefilmd heb. Er is eigenlijk niet echt een peil op te trekken dusquote:Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
hoe lang doe jij gemiddeld met 2 AA's tot ze leeg zijn ?
quote:Guns N' Roses heeft woensdag een concert in Dublin afgebroken nadat de band met flessen werd bekogeld. Het publiek was kwaad omdat de hardrockband bijna een uur te laat was begonnen met het optreden in concerttheater The O2. Afgelopen weekend kwam de band al te laat tijdens het Reading and Leeds muziekfestival en werd de set voortijdig afgebroken door de organisatie omdat de tijd voor het optreden was verstreken.
Frontman Axl Rose werd woensdagavond kwaad nadat het publiek waterflesjes op het podium gooide. "Oké, het zit zo. Nog één fles en we gaan er vandoor. Wij willen niet weg, de keus is aan jullie", sprak hij het publiek manend toe.
Toen er toch nog een fles werd gegooid, pakten Rose en de rest van de band hun biezen en verlieten onder luid boegeroep het podium. De set was pas zo'n twintig minuten bezig en enkele bandleden waren nog niet eens aan het publiek voorgesteld.
Concertorganisator MCD was het echter oneens met de beslissing van Guns N' Roses en dwong de band het optreden af te maken. Daartoe waren de hardrockers echter pas een uur later bereid, toen het grootste gedeelte van het publiek al naar huis was gegaan. Voor een veelal lege zaal speelde de band tot bijna 01.00 uur door.
MCD heeft verklaard dat Guns N' Roses 'een lange geschiedenis heeft van te laat op het podium komen' maar benadrukte dat 'geen enkele band het verdient om te worden bekogeld met flessen met onbekende vloeistoffen'.
Enkele plaatselijke politici beweren echter dat het de schuld is van MCD dat vele fans niet het hele optreden hebben kunnen zien. "Ooggetuigen zeggen dat de lichten aan gingen en het beveiligingspersoneel het publiek verzocht te vertrekken. Er ontstond grote verwarring en duizenden fans waren al weg toen de band terugkwam om de set af te maken," aldus een Ierse senator. De politici eisen nu dat de concertorganisator de concertkaartjes vergoedt. MCD heeft nog niet bekendgemaakt of het de kaartjes van gemiddeld 72 euro gaat terugbetalen.
Ik had gisteravond alleen de kop gezien maar nog niet het bericht gelezen, waren ze weer te laat?quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond alleen de kop gezien maar nog niet het bericht gelezen, waren ze weer te laat?
quote:MCD heeft verklaard dat Guns N' Roses 'een lange geschiedenis heeft van te laat op het podium komen' maar benadrukte dat 'geen enkele band het verdient om te worden bekogeld met flessen met onbekende vloeistoffen'.
Complexje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
Eeeewww...ik had vannacht een walgelijke droomik was met mijn vader getrouwd
![]()
What would Freud say
Primaquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe issie met je Duitse poesje Benny?
Aww, das minderquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima
Zal alleen weer een tijdje duren voor ik dr weer zie
Nope..quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, das minderGeen logeerweekendjes anytime soon
Wanneer is het herfstvakantie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope..
Zal waarschijnlijk pas weer na de herfstvakantie kunnen
De langste relatie niet maar de andere relaties hebben inderdaad qua karaktertrekken wel iets van hem wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leek je langste relatie toevallig een beetje op je vader
van 25 oktober tot 1 novemberquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer is het herfstvakantie?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer is het herfstvakantie?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De langste relatie niet maar de andere relaties hebben inderdaad qua karaktertrekken wel iets van hem weg
En wil je altijd de goedkeuring van je vader hebben als je iets doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De langste relatie niet maar de andere relaties hebben inderdaad qua karaktertrekken wel iets van hem weg
Welke inbox waar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
Ibenny,
waarom detecteert google chrome Malware als je naar je inbox gaat?
als je een gele envelopje hebt met een 1 erachterquote:
* -Miauw-gaat even op de divan liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wil je altijd de goedkeuring van je vader hebben als je iets doet
reden voor nog niet is dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-gaat even op de divan liggen
Nou ja het zit zo....![]()
nee dat niet maar iets meer persoonlijk contact met hem zou ik wel fijn vinden
Geen ideequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je een gele envelopje hebt met een 1 erachter
Dus je eigen inbox op fok.
Hehe, op de chaise longuequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ok, ben ik niet de enige gelukkig hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb het hier idd ook...
En je zoekt dat contact en die goedkeuring nu bij mannen die je lokt met seks. Mannen die misschien wel wat weg hebben van je vader. Ergens, in de verte.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee dat niet maar iets meer persoonlijk contact met hem zou ik wel fijn vinden
Hmm we wonen nogal ver uit elkaar en mijn vader is gewoon nogal gesloten. Geen drama's verder hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je zoekt dat contact en die goedkeuring nu bij mannen die je lokt met seks. Mannen die misschien wel wat weg hebben van je vader. Ergens, in de verte.
En je onderbewustzijn heeft dit vannacht kenbaar aan je gemaakt dmv De Droom.
Welke hoekquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet denk ik meer gaan seksen om zeker te weten dat je gelijk hebt.
* -Miauw-gaat zo even de hoek van de straat op om te lokken
okquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm we wonen nogal ver uit elkaar en mijn vader is gewoon nogal gesloten. Geen drama's verder hoor
Nipt-zomerweekje boeken op Cherso?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet denk ik meer gaan seksen om zeker te weten dat je gelijk hebt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nipt-zomerweekje boeken op Cherso?
quote:
Dat is nog veel beterquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nipt-zomerweekje boeken op Cherso?
Beetje daggerenquote:
quote:
Oh dat laatste heb ik hier ook hoor. Mijn vader is echt niet iemand van lange gesprekken. Of van uberhaupt gesprekken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm we wonen nogal ver uit elkaar en mijn vader is gewoon nogal gesloten. Geen drama's verder hoor
Ja maar het moeten wel mannen zijn waar je mee wíl seksen, niet zomaar random mannen die ineens een hitsig halfbloedje zien staan en dan denken 'Och, waarom niet... Tis vrijdag!'. Want dat is dus niet representatief. Ze moeten uitgezocht worden door je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja het wordt vooral een kwantitatief onderzoek dus ik moet wel een beetje een grote populatie hebben, anders is het onderzoek niet representatief (hoezo moet ik statistiek nog herkansen). Ik denk dat ik om de hoek bij een parkeergarage van de ING ga staan ofzo. Ja, de Rembrandttoren
Ik ken datquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik hier ook hoor. Mijn vader is echt niet iemand van lange gesprekken. Of van uberhaupt gesprekken.
Woensdag ook, belde hij even voor m'n verjaardag
"Ja met je vader
-Hoi!
"Gefeliciteerd hé"
-Ja dankjewel
"Ga je nog wat leuks doen"
-Nee moest gewoon werken en nu school
"Okee, verder alles goed?"
-Ja hoor, met jullie ook?
"Ja goed hoor"
-Okee...
"Nou, mail je moeder maar even wanneer we langs kunnen komen"
-Is goed.
"Okee, doei"
-Doei!
OMG, je bent mijn broerquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik hier ook hoor. Mijn vader is echt niet iemand van lange gesprekken. Of van uberhaupt gesprekken.
Woensdag ook, belde hij even voor m'n verjaardag
"Ja met je vader
-Hoi!
"Gefeliciteerd hé"
-Ja dankjewel
"Ga je nog wat leuks doen"
-Nee moest gewoon werken en nu school
"Okee, verder alles goed?"
-Ja hoor, met jullie ook?
"Ja goed hoor"
-Okee...
"Nou, mail je moeder maar even wanneer we langs kunnen komen"
-Is goed.
"Okee, doei"
-Doei!
Joah, dat is een beetje vader-eigen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken dat
Dat heb ik blijkbaar ook van m'n vader
Eh ja...ik geloof dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het moeten wel mannen zijn waar je mee wíl seksen, niet zomaar random mannen die ineens een hitsig halfbloedje zien staan en dan denken 'Och, waarom niet... Tis vrijdag!'. Want dat is dus niet representatief. Ze moeten uitgezocht worden door je onderbewustzijn
Kom maar eens op m'n sofa liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh ja...ik geloof dat je gelijk hebt![]()
Ik ga meer tijd uittrekken voor dit onderzoek
meer dan dat je 'm laat lijdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, je bent mijn broer![]()
als ik je nu ga reanimeren, wat zegt dat dan over mij
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar eens op m'n sofa liggen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zie de hele tijd een reclame van Sheba in beeld, ik voel me aangesproken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef crv het volgende:![]()
Môgge iedereen
ondertussen al op het werk, en is retedruk dus tot later weer
...daar hebben al een hoop maisjus gelegen Miauwquote:
Louter professioneel héquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
...daar hebben al een hoop maisjus gelegen Miauw
Vertel het dan ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Zo Patjen is een partij moe dat wil je niet weten
Je kunt het ook lezen op mijn twitterquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt het ook lezen op mijn twitter
Linksboven zie je Samquote:
Sam is een baasquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
WTF
Ik krijg net te horen dat er binnen een straal van 100 meter om ons huis 3 inbraken zijn geweest vannacht
Goed ingewerktquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
...daar hebben al een hoop maisjus gelegen Miauw
Ochtendquote:
Ik ga het lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt het ook lezen op mijn twitter
Goedenmorgenquote:
Joah!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook lekker zo
Maar ze hebben jou overgeslagen
ja, ik kon je huis niet vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
WTF
Ik krijg net te horen dat er binnen een straal van 100 meter om ons huis 3 inbraken zijn geweest vannacht
Die sofa of LL zelfquote:
zal ik ook zeggenquote:
dubbele punt hoofdletter oooooquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen <insert gaapsmiley>
vandaag is een foto voor jou makenquote:
nee, niks te vertellenquote:
1.030.000 kijkers idd...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef D. het volgende:
Programma Oh Oh Cherso scoort
Ben benieuwd of dat volgende week ook lukt
Heb gewoon niet gekekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
1.030.000 kijkers idd...
Ik denk wel iets minder, nu waren de mensen vooral nieuwsgierig
Ik zie nu pas dat ze Samantha heet, echt over stereotypes gesprokenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef D. het volgende:
Programma Oh Oh Cherso scoort
Ben benieuwd of dat volgende week ook lukt
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag is een foto voor jou maken
Kom elke dag een situatie tegen dat ik aan jou moet denken
Zijn 2 borden voor een omleiding. een C (die wijst naar rechts) en een A (rechtdoor)
Ze staan precies onder elkaar
[..]
nee, niks te vertellen
Daaromquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
1.030.000 kijkers idd...
Ik denk wel iets minder, nu waren de mensen vooral nieuwsgierig
quote:
je wilt me opsluiten in het gesticht zekerquote:
Precies.... onder het motto 'opgeruimd staat netjes'quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je wilt me opsluiten in het gesticht zeker
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.... onder het motto 'opgeruimd staat netjes'
Meurningquote:
eeeh tegen, tegen, tegen ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
[..]
Tegen wie?
Ooooooooooohw....quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh tegen, tegen, tegen ....
miauw, tobo, CA, Pisces, Tegen IEMAND
Uithuilen bij mama?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh tegen, tegen, tegen ....
miauw, tobo, CA, Pisces, Tegen IEMAND
nee, die is er nietquote:
Ik bedoelde ter vervanging.quote:
maar de jongere dames zijn nog aan het slapenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ter vervanging.
Het viel me op dat alle mensen die je noemde oudere (ik bedoel ouder dan hemzelf he dames, voor ik commentaar krijg) vrouwen waren
Zoveel jonger is hier toch ook nie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ter vervanging.
Het viel me op dat alle mensen die je noemde oudere (ik bedoel ouder dan hemzelf he dames, voor ik commentaar krijg) vrouwen waren
Hij had ook mannen kunnen noemen hequote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel jonger is hier toch ook nie?
werkt het een bietje ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
Die nieuwe prioriteit functie van Gmail
ok heb er nog niet naar gekeken. maar zal er is naar kijkenquote:
Hoezo? hij markeert bij mij standaard alles als prioquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
Die nieuwe prioriteit functie van Gmail
en nu ben jij verdachtequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
WTF
Bij mij weet die precies de goeie dingen eruit te vissenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? hij markeert bij mij standaard alles als prio
quote:
Neuhj... agentje kwam aan de deur of wij wat hadden gehoord.quote:
ah OK. Wel oppassen dan he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... agentje kwam aan de deur of wij wat hadden gehoord.
Nu is het al een paar dagen, zo niet weken, buiten 's nachts druk.
Ach, ze zullen wel weer van die pipo's neerzetten met een IQ van een visstick om op te lettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
ah OK. Wel oppassen dan he.
Bij ons is er gewaarschuwd voor roma's maar dat is een regelmatig terugkerende plaag.
eeeeh, daar zeg ik maar ff niks opquote:
quote:
Sick Minds Think Alikequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeh, daar zeg ik maar ff niks op
zit te wachten tot er weer iemand langskomt met de autoquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
New balls please!
*Kijkt naar US Open
Zal ik ook zeggen jahquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:33 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Sick Minds Think Alike![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg $11,300,000.00 van Gerald Walter, dat was echt fantastisch!quote:DIT IS voor uw aandacht
Wij wensen opnieuw mee te delen dat u zijn genoemd als een begunstigde
de totale som van $ 11,300,000.00 (elf miljoen driehonderd
duizend Amerikaanse dollars) in het codicil en het testament van
de overledene. (naam nu ingehouden want dit is onze tweede brief aan u).
Ik heb contact met u omdat u draagt de achternaam identiteit en
Daarom kunnen presenteren u als begunstigde van de erfenis. Daarom ben ik tot
de overtuiging dat je kunt deze middelen als u gekwalificeerd bent door uw
naam identiteit te ontvangen.
Om te controleren of deze middelen in escrow, bel dan het Automated Number
van de Bank en volg de aanwijzingen:
Bel: -weg-
Pass-code: -weg-
Account Number: -weg-
Pin: -weg-
Alle juridische papers zullen worden verwerkt in uw aanvaarding. In uw
aanvaarding van deze deal, ik verzoek u vriendelijk naar mij uw brief van
aanvaarding, uw huidige telefoon-en faxnummers en een forwarding adres, zodat
wij die nodig zijn documenten te archiveren bij ons hoog probate rechter
divisie voor de vrijlating van deze som geld . terug naar me door de volgende
contact e-mail adres: -weg-
Hoogachtend,
Gerald Walter
Ik heb hem gemaild en woon nu op de Bahama's.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg $11,300,000.00 van Gerald Walter, dat was echt fantastisch!
quote:Als er een hogere leeftijdsrating dan 18 bestond zal deze game hem dan ook zeker gekregen hebben. Hopelijk krijgt Hirsch Ballin deze game nooit te zien, want straks verbiedt hij dit nog.
quote:
quote:
Je kreeg een boggel in je rug door je oog?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:01 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oog is nog steeds ontstoken. Vanmorgen leek ik net Quasimodo.
Nee, ik ben te vondeling gelegd bij de Notre Dame, ben doof door de klokken geworden en ben nu verliefd op Esmeralda.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kreeg een boggel in je rug door je oog?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet toegelaten tot het grafisch lyceum.
Gofferquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik zou ZEKER nog even vragen hoe en wat hoor, daar heb je recht opquote:
Idd. Gewoon vragen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou ZEKER nog even vragen hoe en wat hoor, daar heb je recht op
Wel kut
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou ZEKER nog even vragen hoe en wat hoor, daar heb je recht op
Wel kut
Vreemdquote:
Doorverwensing! Topicreport gemaakt!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Op dit moment kunnen ze eerst doodvallen. Als je het niet heel erg vind.
Je liegt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorverwensing! Topicreport gemaakt!
Ik snap hetquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Is te begrijpen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Moeder worden!quote:
Daar heb ik een jaar voor om over na te denken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat wil je worden dan?
Grafisch ontwerper?
In Boxtel zit Sint-Lucas, ook een hele goede grafische opleiding.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik een jaar voor om over na te denken.
Kan niet meer voor dit jaar. En volgend jaar doe ik gewoon een HBO.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Boxtel zit Sint-Lucas, ook een hele goede grafische opleiding.
http://www.sintlucas.nl/
Misschien kun je het daar proberen?
Grafisch Lyceum is MBO toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan niet meer voor dit jaar. En volgend jaar doe ik gewoon een HBO.
En ?quote:
Wel heel lastig om te vinden denk ik, maar probeer anders het aankomende jaar werkervaring op te doen in het vakgebied.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan niet meer voor dit jaar. En volgend jaar doe ik gewoon een HBO.
Waar doe jij deeltijd CMD?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum is MBO toch?
Maar waarom ben je niet toegelaten dan? Geen reden ofzo?
Kom lekker deeltijd CMD doen, zie ik je ook eens
Doe jij CMD?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal helpen ja, nu grappig gaan doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, mijn hoofd blijft gewoon zitten waar het nu zit, hoeft er niet afquote:
Ah, de moraalridderquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zal helpen ja, nu grappig gaan doen.
Vraag nog steeds, waar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe geen Deeltijd CMD, maar deel wat vakken met hun
Dus toch niet zo erg als verwachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, mijn hoofd blijft gewoon zitten waar het nu zit, hoeft er niet af![]()
Nee, zijn gewoon mijn spieren die pijn doen en het gaat over. Duurt alleen wel een paar weken![]()
De huissarts zei wel dat ik een scheve nek heb![]()
Quasimodo
Goeie masseur regelen. Eentje die wat van je vader weg heeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon mijn spieren die pijn doen en het gaat over. Duurt alleen wel een paar weken![]()
Quasimodo
Nee, al die andere klachten komen gewoon door die spieren. Nou ja, lang verhaal. Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus toch niet zo erg als verwacht
Paar weken spierpijn en hopen snel vanaf bent
Nek is niks meer aan te doen ?
Bedrijfskundige Informatica.quote:
Jokertjuuuh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, al die andere klachten komen gewoon door die spieren. Nou ja, lang verhaal. Ik geloof het wel.
Nek is wel wat aan te doen maar dan moet hij met wervels gaan schuiven ofzo, ik houd die scheve nek wel
Doe dat dan ook...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
mensen willen mij aan het twitter krijgen
ok, goed om te horenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, al die andere klachten komen gewoon door die spieren. Nou ja, lang verhaal. Ik geloof het wel.
Nek is wel wat aan te doen maar dan moet hij met wervels gaan schuiven ofzo, ik houd die scheve nek wel
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
Rotterdam .....
kom dan lekker naar brabant
Ohhh diequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica.
Maar waarom dan dit jaar MBO en dan HBO volgend jaar? Ik snapputniet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie masseur regelen. Eentje die wat van je vader weg heeft
Dat is vet sexy.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
* Crazy-M stopte met lezen bij: Feyenoordsupporters zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
***OFFICIELE OPROEP***
Alle mannen die Feyenoordsupporter zijn en niet graag praten over zaken als 'emoties', graag melden bij
-Miauw-
****Einde bericht****
Omdat er geen leuke HBO's meer waren waar het nog mogelijk was me in te schrijven. Verder denkt mijn moeder dat ik een HBO niet aan zou kunnen op dit moment. Maar het kan me niet schelen, ik zou doodongelukkig zijn op een MBO. Hoewel het grafisch lyceum nog redelijk is, dat is nog een beetje niveau.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica.
Maar waarom dan dit jaar MBO en dan HBO volgend jaar? Ik snapputniet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stopte met lezen bij: Feyenoordsupporters zijn
Ah, toeval. Ik ben net ook bij de huisarts geweest. Ik heb dan wel geen scheve nek, maar wel een probleem als ik naar links wel kijken. En dus ook wat naar rechts, maar dat doet minder pijn. Links is zelfkastijdingquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Quasimodo
laf ya hvj wjnmk kus ntbquote:
Ik heb meer volgelingen dan jij sokken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:05 schreef Bellatrix het volgende:
Twitter is leuk qua trending topics. Ik krijg alleen altijd plaatsvervangende schaamte van mensen die denken dat ze interessant zijn.
quote:
Ja true, das niet zo heel obvious MBO als sommige van die ROC's ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er geen leuke HBO's meer waren waar het nog mogelijk was me in te schrijven. Verder denkt mijn moeder dat ik een HBO niet aan zou kunnen op dit moment. Maar het kan me niet schelen, ik zou doodongelukkig zijn op een MBO. Hoewel het grafisch lyceum nog redelijk is, dat is nog een beetje niveau.
FRIETquote:
of mensen die het als msn gebruikenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:05 schreef Bellatrix het volgende:
Twitter is leuk qua trending topics. Ik krijg alleen altijd plaatsvervangende schaamte van mensen die denken dat ze interessant zijn.
Ja vorig jaar deed ik CMD. Ik heb zo'n spijt. Seriously. Ik had 9ens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja true, das niet zo heel obvious MBO als sommige van die ROC's ofzo.
Maar erg zonde...Deed je nou vorig jaar CMD? En weet je al wat je volgend jaar wil doen?
Ik zou wel gaan werken, hou je beetje ritme, verdien je wat geld, en blijf je beetje onder de mensen.
En heb je ook niet zo'n raar gat in je CV
Volgens mij zijn de projecten e.d. wel gewoon apart hoor, maar het is hetzelfde instituut (CMD, Bedrijfskundige Informatica en Informatica), dus er zijn een paar algemene dingen die je met alle 3 de opleidingen doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
Loveless je moet nu zeker samen met C studenten samenwerken. Ik nu met I studenten en had gisteren meteen al een eerste aanvaring met die mensen. Geweldig
Hahah het is maar goed dat ik niet al die afko's ken anders had ik 'ja' gezegdquote:
CMD zit wel op een andere locatie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de projecten e.d. wel gewoon apart hoor, maar het is hetzelfde instituut (CMD, Bedrijfskundige Informatica en Informatica), dus er zijn een paar algemene dingen die je met alle 3 de opleidingen doet
alleen NTB gaat bij mij misquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahah het is maar goed dat ik niet al die afko's ken anders had ik 'ja' gezegd
Ohh pijnlijk, warm houden zei de dokterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, toeval. Ik ben net ook bij de huisarts geweest. Ik heb dan wel geen scheve nek, maar wel een probleem als ik naar links wel kijken. En dus ook wat naar rechts, maar dat doet minder pijn. Links is zelfkastijding
Maandag gaan ze kraken, joepi....
Niet te breken skajtuuhquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
of mensen die het als msn gebruiken
of mensen die alles twitteren wat ze doen, tot de sex aan toe
Thanks Breezahquote:
oftewel, meer redenen om niet te doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
of mensen die het als msn gebruiken
of mensen die alles twitteren wat ze doen, tot de sex aan toe
Wil je neuken!quote:
Wil Je Nooit Meer Kwijtquote:
Zijn genoeg redenen om het wel te doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oftewel, meer redenen om niet te doen
lolquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen om het wel te doen...
Ik gebruik het ook meer als verkapte RSS reader
quote:
Ik ga je niet op je nek zitten, i promise.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
misschien kijk ik anderen iets te veel met de nek aan
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga je niet op je nek zitten, i promise.
Ja, ook dat!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen om het wel te doen...
Ik gebruik het ook meer als verkapte RSS reader
O dat doe ik al lang niet meer. Ik ben een geboren BrEeZaH, die vallen niet te maken en niet te breken niet hatequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik moet meer Breezers drinken
Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat doe ik al lang niet meer. Ik ben een geboren BrEeZaH, die vallen niet te maken en niet te breken niet hate
Dat heb ik overgeslagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik moet meer Breezers drinken
peejjjjjjjjgeejjjjjjjjrferrariquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
nou ik wil er wel een breezertje voor hebben hoor, zo doen de meiden het ook altijd in de losbolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |