poerkwa ?quote:
ja zolang je dat knopje niet hebt is dat behoorlijk irritantquote:
hier hoezoquote:
Parce que j'aime ta mère.quote:
dat knopje is zoooo makkelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja zolang je dat knopje niet hebt is dat behoorlijk irritant
Goed, ondanks de keelkanker.quote:
Ah, le fromage est tres bon. J'ai mangé une baguette avec le jambon après-midi.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, tres bien, moi aussi
Je me prend une baguette avec fromage
nee hoor, die is al weg.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat er nog een topic is
Beterschap.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, ondanks de keelkanker.
Maar mijn dokter gelooft niet dat ik dat heb. Alleen het voelt wel zo.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat knopje is zoooo makkelijk
Ah, et son père est vieux?quote:
Une baguette au jambon avec du fromage, c'est encore mieuxquote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, le fromage est tres bon. J'ai mangé une baguette avec le jambon après-midi.
ik was laatst dus welke onverlaat snapt het weer nietquote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat er nog een topic is
Zinnetjes othouden die op een treindeur staan en dan doen alsof je Frans kunt.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef JustinK het volgende:
Ne pas ouvrir avent l'arret du train.
en ik was best snel ondanks het gebrek aan een knopjequote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, die is al weg.
Ik heb soms het probleem dat een topic na 20x ctrl F5 nog inet in mijn lijst staat, en dan denk ik dat er geen is.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zinnetjes othouden die op een treindeur staan en dan doen alsof je Frans kunt.
iddquote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een bug waar ik soms echt last van heb. Topics die al op pagina 2 zijn en dan nog niet bij mij in de index staan.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef crv het volgende:
[..]
en ik was best snel ondanks het gebrek aan een knopje![]()
Je bent gewoon ongeduldig
mir rede elsässichquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Bonjour! Je m'apelle Nanda.
Et je ne parlez pas Français.
Bonjour.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ne ce pas pale vous francais?
Ik doe niet alsof ik frans kan praten, ken idd maar een paar woordenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
omdat jij het bent krijg je het voordeel van de twijfel, ook al heb je 1 minuut nam mij je topic aangemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een bug waar ik soms echt last van heb. Topics die al op pagina 2 zijn en dan nog niet bij mij in de index staan.
J'aime la langue française et je peux raisonnablement obtenir en en Francequote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ne ce pas parle vous francais?
slaap lekker medeklussertquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten
Tot zo misschien
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Mais je vais dormir, mes amies.
Buenos noches, amigos.
Slaaplekker petite cherie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Buenos noches, amigos.
bien dormirquote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Buenos noches, amigos.
bonsoirquote:
Hmmmm dat wordt de aai foon geheidquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Tot zo misschien
ook wel nodigquote:
tot zoquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Tot zo misschien
Truste Chowiquote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Buenos noches, amigos.
'n abendquote:
lig al met Kal, maar schuif gerust aanquote:
kon je hier ruiken dusquote:
Fins schijnt heel makkelijk te zijn om te leren.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Fins lijkt me echt kut om te leren.
Mja, het is ook nergens familie van.
Hongaars schijnt er een ver famililid van te zijn,quote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Fins lijkt me echt kut om te leren.
Mja, het is ook nergens familie van.
Damn ik had de geursensor in m'n blackberry uit moeten zetten...quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Braaf hoor.
Ik zal tegen je vriendinnetje zeggen dat je je gedraagt.
neuken is nöken dus de rest zal ook wel meevallen iddquote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fins schijnt heel makkelijk te zijn om te leren.
Ik ben verslaafd.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge behoefte
Doe maar, die heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een vader - dochter gesprek geloof ik
Portugees is ook een kuttaal. Ik ken een paar standaard zinnetjes, en dan houdt het echt op. En er wordt nog steeds veel te weinig Engels gesproken in Portugal. Nog 7 weken, dan ga ik weer. Een week na de TAL meetquote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fins schijnt heel makkelijk te zijn om te leren.
Nee, Hongaars is ook zo'n taal zonder familie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hongaars schijnt er een ver famililid van te zijn,
En is Estland praten ze ook een soort van fins dacht ik
dan wordt het tijd dat je een keer langs komt, kun je gelijk weer een keer paardrijdenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar, die heb ik nog nooit gehad.
Paardrijden.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je een keer langs komt, kun je gelijk weer een keer paardrijden
Ik heb een vriend die was getrouwd met een portugese en nu met een braziliaanse en daar wordt dus "portugees" gesporken. begrijp er geen moer vanquote:Op donderdag 2 september 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Portugees is ook een kuttaal. Ik ken een paar standaard zinnetjes, en dan houdt het echt op. En er wordt nog steeds veel te weinig Engels gesproken in Portugal. Nog 7 weken, dan ga ik weer. Een week na de TAL meet
Ook al naar portugalquote:Op donderdag 2 september 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Portugees is ook een kuttaal. Ik ken een paar standaard zinnetjes, en dan houdt het echt op. En er wordt nog steeds veel te weinig Engels gesproken in Portugal. Nog 7 weken, dan ga ik weer. Een week na de TAL meet
kom maar een keer in een weekend, dan kun je ff lekker een urrtje op mijn paard hobbelen. Echt een heerlijk paard om te rijdenquote:
9 dagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook al naar portugal
Lekker... hoe lang ga je?
dierensexquote:
Die woont in Portugal?!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
9 dagen.
Even bij mijn moeder langs
Tof.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom maar een keer in een weekend, dan kun je ff lekker een urrtje op mijn paard hobbelen. Echt een heerlijk paard om te rijden
Dat vind ik zo ranzig dat dat wel het laatste is waar ik aan zou moeten denken op welk moment dan ook.quote:
Ja, rentenieren.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die woont in Portugal?!
Leuk.. geemigreerd?
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom maar een keer in een weekend, dan kun je ff lekker een urrtje op mijn paard hobbelen. Echt een heerlijk paard om te rijden
Interessant, ga ik eens een keer googelen, wil er wel meer van wetenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, Hongaars is ook zo'n taal zonder familie.
Dat ik dit nog weet zeg.![]()
In Estland spreken ze een soort van Zweeds, Estisch.
is goed, ik ga het binnenkort een keer met je afspreken. Ze staat nu nog zeker een ruime week stil vanwege een nasty blessuren, maar dan wil ze wel weer. En het is een paard waarmee je een opstaples kunt doen, tot en met een hele leuke M2 proef, en M springen. Ze past zich aan aan de ruiterquote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.Ik kom wel een keertje langs als je het weer wat rustiger hebt.
ben je te zwaar voor derquote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed, ik ga het binnenkort een keer met je afspreken. Ze staat nu nog zeker een ruime week stil vanwege een nasty blessuren, maar dan wil ze wel weer. En het is een paard waarmee je een opstaples kunt doen, tot en met een hele leuke M2 proef, en M springen. Ze past zich aan aan de ruiter
Kans dat ik naar de meet kom is 00.01%quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Kans dat ik naar de meet kom is nu 99.99%,
Maar wacht nog maar ff met (onder voorbehoud) weghalen
Dan is het niet 99,99%quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
er is niets zo ontspannend als paardrijden.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
een keer op zo'n knol gezeten, was genoeg. zit nog na te hobbelen. daar wordt je echt niet rustig van
nee ze heeft een hele nare trap gehad met een lelijke wond, en dat geneest niet zo lekker allemaal. Het gaat nu wel veel beterquote:
Ik heb alweer veel te lang niet serieus gereden. Laatste keer was met 2 vriendinnen waarvan eentje nog nooit had gereden. Eigenlijk zonde dat ik deze zomer geen strandrit in de avond heb gedaan, dat lijkt me zo heerlijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed, ik ga het binnenkort een keer met je afspreken. Ze staat nu nog zeker een ruime week stil vanwege een nasty blessuren, maar dan wil ze wel weer. En het is een paard waarmee je een opstaples kunt doen, tot en met een hele leuke M2 proef, en M springen. Ze past zich aan aan de ruiter
wat een bleekscheetquote:Op donderdag 2 september 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is niets zo ontspannend als paardrijden.
En dit is mijn lieffie (de basiskleur is soms wit)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je moet komenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Mocht ik toch een week op vakantie gaan ipv een midweek dan wil ik toch kijken of ik kan komenquote:
je moet ze ook niet schoppenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ze heeft een hele nare trap gehad met een lelijke wond, en dat geneest niet zo lekker allemaal. Het gaat nu wel veel beter
mijn stiefdochter had nog nooit op een paard gezeten. Ze wilde het een keer proberen. Ik liet haar na 5 minuten los en ze werd pissig. ik zei: vertrouw haar maar en zet haar maar in draf.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alweer veel te lang niet serieus gereden. Laatste keer was met 2 vriendinnen waarvan eentje nog nooit had gereden. Eigenlijk zonde dat ik deze zomer geen strandrit in de avond heb gedaan, dat lijkt me zo heerlijk.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in
Maar een van de parken die nog een optie is is in Sauerland, en om dan voor 1 avond terug te komen en niet te kunnen drinken.....
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
wat een bleekscheettnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat het belangrijkste is: ze is gewoon 200% betrouwbaar.
Ik durf er zonder problemen een kind van 6 los op te zetten
Juin uit Eigen Tuin!
dan is de dader de lokale hoefsmidquote:Op donderdag 2 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in de vorm van een hoefijzer en die heb ik niet
you saved my assquote:Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef crv het volgende:
kut, moet mijn container nog binnenhalen buiten zetten:(
Hoop dat ik gewoon een midweek ga vanaf de maandag dusquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
En wat het belangrijkste is: ze is gewoon 200% betrouwbaar.
Ik durf er zonder problemen een kind van 6 los op te zetten
Zoetermeer toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat ik gewoon een midweek ga vanaf de maandag dus
En het mooiste zou zijn dat er hier iemand in de buurt woont, die BOB wil spelen en waar ik kan meerijden
Maar volgens mij bestaat die niet
ik wil best een stukkie omrijden, maar Sauerland is wel erg ver omquote:Op donderdag 2 september 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat ik gewoon een midweek ga vanaf de maandag dus
En het mooiste zou zijn dat er hier iemand in de buurt woont, die BOB wil spelen en waar ik kan meerijden
Maar volgens mij bestaat die niet
Paarden.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn stiefdochter had nog nooit op een paard gezeten. Ze wilde het een keer proberen. Ik liet haar na 5 minuten los en ze werd pissig. ik zei: vertrouw haar maar en zet haar maar in draf.
De tweede keer dat ze reed had ze haar nagevelijk
not mine, moet eerst 200 mtr naar beneden en dan natuurlijk weer omhoog met dat kreng, zullen mijn buren leuk vindenquote:
Vooral die laatste zin is zoooo waarquote:Op donderdag 2 september 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paarden.prachtige beesten.
. Alleen de ruiter kan falen, het paard niet.
nee hoor, ik ga gewoonquote:Op donderdag 2 september 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
Symph, ga je eigenlijk nog naar de Wierden meet, nu de plannen gewijzigd zijn?
Nee, ik bedoel als ik gewoon thuis ben de zaterdagquote:Op donderdag 2 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best een stukkie omrijden, maar Sauerland is wel erg ver om
Ik ga me aankomende zaterdag indrinken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als ik gewoon thuis ben de zaterdag
Niet dat ik een alcoholist ben ofzo, maar vind een meet met een drankje altijd een stuk gezelliger
(Kom ik ook een beetje los
Hmmmm ga ik eens uitvissen, goed ideequote:Op donderdag 2 september 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komen ll en tombo daar niet langs ?
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Een meet in Wierden, wat een idee
Woont daar iemand ofzo?
En als ik zwanger ben, kan ik toch niet drinken en dan ga ik siewosie met de auto, en dam rij je gewoon mee met Kally en mij en myr als ze wiltquote:Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm ga ik eens uitvissen, goed idee
Ik ben een beetje standaard verlegen bij onbekendenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga me aankomende zaterdag indrinken.Niet veel, maar even het laatste kleine beetje angst.
nee maar daar is een van de weinige plekken in NL waar het niet opvaltquote:Op donderdag 2 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Een meet in Wierden, wat een idee
Woont daar iemand ofzo?
Ik hield een meet in Sittard er kwamen 450 mensen, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Wierden is niet echt heel handig nee.
Hmmm zou goed scoren hier als ik door 3 vrouwen opgehaald zou wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als ik zwanger ben, kan ik toch niet drinken en dan ga ik siewosie met de auto, en dam rij je gewoon mee met Kally en mij en myr als ze wilt
trusten c_aquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten schatties
whehehe je wil niet weten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Wierden is niet echt heel handig nee.
Truste mopquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten schatties
11.000 km?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je wil niet weten.
Om mijn paard te kopen heb ik meer dan 11.000 kilmeter gereden en ik kocht haar 27 km van huis. Mijn minipaardjes 8000 km (gekocht in België) Komend weekend ga ik 500 km rijden om een collectie pijpen op te halen... Ik don't care about distance.
Ow jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm zou goed scoren hier als ik door 3 vrouwen opgehaald zou worden
daar ben je vrouw voorquote:
geef een gil als je meewil, en die paar euro betaal ik wel voor je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij dat het geen gedoe meer is met betalen voor die meet. Ik wil hem alsnog wel 20 euro geven als ik ga, maar ik houd niet van vantevoren betalen. Daarbij ben ik blut.Maar ik heb wel verjaardagsgeld.
Ik moet echt werken.Eerst moet ik weten of ik naar school mag en waar we echt blijven wonen. drukdrukdrukdrukdrukchaooosssss
Ik lul teveel.
Doe ik zo'n extra kort rokje aan. Een opgeknoopt geruit bloesje en pumps.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm zou goed scoren hier als ik door 3 vrouwen opgehaald zou worden
We zien wel hoe het gaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja
Spreken we ergens af toch
volgens mij doe je iets niet echt efficientquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je wil niet weten.
Om mijn paard te kopen heb ik meer dan 11.000 kilmeter gereden en ik kocht haar 27 km van huis. Mijn minipaardjes 8000 km (gekocht in België) Komend weekend ga ik 500 km rijden om een collectie pijpen op te halen... Ik don't care about distance.
quote:
Je hoeft niet voor mij te betalen hoor, hoewel ik het wel lief vind dat je het aanbied.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geef een gil als je meewil, en die paar euro betaal ik wel voor je.
Luchtbed mee, slaapzak mee en gewoon slapen in de schuur
Ik zou het bijna willen uitproberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik zo'n extra kort rokje aan. Een opgeknoopt geruit bloesje en pumps.
Bel ik aan. "Hoi, ik had met Koen afgesproken"
Hoe zou ze dan kijken?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik zo'n extra kort rokje aan. Een opgeknoopt geruit bloesje en pumps.
Bel ik aan. "Hoi, ik had met Koen afgesproken"
Hoe zou ze dan kijken?
met paarden is het belangrijk dat je een klik hebt. Als die er niet gelijk is, begin er dan ook niet aan. En ik rij ook regelmatig 2500 km naar Portugal. Lange afstanden rijden vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij doe je iets niet echt efficient
Je weet nog niet zeker of je komt 16/10??quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te betalen hoor, hoewel ik het wel lief vind dat je het aanbied.
Ik kijk even hoe de meet deze zaterdag is en daarna kies ik wel of ik ga. Komen wel een hoop toffe mensen.
Oh nee, daar kom ik zeker wel. TAL zijn mijn matties. jewaits.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je komt 16/10??
Ah, okquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh nee, daar kom ik zeker wel. TAL zijn mijn matties. jewaits.
Naar de Wierdenmeet.
neem me niet kwalijk, maar in 2003 zat ik bij een klant waarvoor ik elke dag 6 maanden lang heel nederland doorreed en ik reed zo'n 6000km per maand . maar 11.000 km voor een paar provincies lijkt me wat erg veelquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor ik mijn paard kocht ben ik zo;n beetje in iedere provincie geweest. Ik had de hoop opgegeven, vond Symphonie 27 km van huis en er was een klik vanaf de eerste seconde
Ja. Ik ben van het last minute afzeggen. Ik ga altijd stressen. Ik zit nu ookal in de stress.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, ok
(Je staat nog wel op onder voorbehoud toch?)
2500km op het paardquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is het belangrijk dat je een klik hebt. Als die er niet gelijk is, begin er dan ook niet aan. En ik rij ook regelmatig 2500 km naar Portugal. Lange afstanden rijden vind ik heerlijk
de laatste paar meets die ik mee heb gemaakt waren tof.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te betalen hoor, hoewel ik het wel lief vind dat je het aanbied.
Ik kijk even hoe de meet deze zaterdag is en daarna kies ik wel of ik ga. Komen wel een hoop toffe mensen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen uitproberen
Ohnee, we komen je anders gewoon ophalen.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben van het last minute afzeggen. Ik ga altijd stressen. Ik zit nu ookal in de stress.
Das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben van het last minute afzeggen. Ik ga altijd stressen. Ik zit nu ookal in de stress.
nee hoor, kwestie van genoeg paarden bekijken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
neem me niet kwalijk, maar in 2003 zat ik bij een klant waarvoor ik elke dag 6 maanden lang heel nederland doorreed en ik reed zo'n 6000km per maand . maar 11.000 km voor een paar provincies lijkt me wat erg veel
kijk maar uit, ik zie ze hier regelmatig ondersteboven liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is het belangrijk dat je een klik hebt. Als die er niet gelijk is, begin er dan ook niet aan. En ik rij ook regelmatig 2500 km naar Portugal. Lange afstanden rijden vind ik heerlijk
Ja, ik denk dat het ook wel tof was. PUB meet waar ik geweest was was ook wel tof. En heb een hoop FOK!kers 1op1 gezien, waarvan ik er maar van 1 of misschien 2 spijt heb. Maar et is toch altijd eventjes een beetje eng..quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste paar meets die ik mee heb gemaakt waren tof.
Laatste meet was een hele gezellige crewmeet, en daarvoor een aantal FOT meets en privemeets.
Het kattentopic vam Tombola: het originele baasje van haar kat, daar heb ik een behoorlijk aantal hele toffe weekenden gehad, en een leuke FOT meet
dat valt nog meequote:Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, kwestie van genoeg paarden bekijken.
Overigens rijd ik standaard 40.000 km per jaar.
mijn partner kan niet rijden, en ik heb nu al een keer of 15 de rit naar Portugal gemaakt (2400 km) zonder enig probleem , en zonder een keer te knikkebollen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef crv het volgende:
[..]
kijk maar uit, ik zie ze hier regelmatig ondersteboven liggen
Hoop dat je serieus je rustperiodes neemt en ook je partner laat rijden
mijn moeder rijdt al 30 jaar auto en die heeft dat nog niet op de teller staanquote:
Heb ik ook altijd hoor bij mensen die ik nog nooit/weinig gezien heb.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het ook wel tof was. PUB meet waar ik geweest was was ook wel tof. En heb een hoop FOK!kers 1op1 gezien, waarvan ik er maar van 1 of misschien 2 spijt heb. Maar et is toch altijd eventjes een beetje eng..
as said, ik heb ze al meerdere keren zien liggen. take my advice, don't want to mis you here.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn partner kan niet rijden, en ik heb nu al een keer of 15 de rit naar Portugal gemaakt (2400 km) zonder enig probleem , en zonder een keer te knikkebollen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewoon zin in de TAL meet.
Een aantal mensen zijn me al zo eigen geworden intussen, en hoe iemand er uit ziet? I don;t give a damn... Iedereen is zoals hij/zij is.
Ik heb ooit als crew een heel lullig conflict gehad met iemand van de mede-crew. DIe heb ik een paar maanden terug irl ontmoet, en we hadden gewoon een hele leuke dag.
Tnxquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:16 schreef crv het volgende:
[..]
as said, ik heb ze al meerdere keren zien liggen. take my advice, don't want to mis you here.
als je partner niet kan rijden neem echt voldoende rust. Echt geen geintje.
Klopt, ook al heb ik nooit iemand IRL ontmoet,quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Een aantal mensen zijn me al zo eigen geworden intussen, en hoe iemand er uit ziet? I don;t give a damn... Iedereen is zoals hij/zij is.
Ik heb ooit als crew een heel lullig conflict gehad met iemand van de mede-crew. DIe heb ik een paar maanden terug irl ontmoet, en we hadden gewoon een hele leuke dag.
Ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen IRL isquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Jawel, ik ben heel anders.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen IRL is
Al is dat volgens mij niet heel veel anders dan hierzo
ik kan niet naar de meetquote:
dat denk ik ook... Het grappige is, ik heb een hoop mensen ontmoet via FOK! en zelden waren ze anders als ik ze me had oorgesteld.. Behalve die ik net noemde, die was irl gewoon tokfquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen IRL is
Al is dat volgens mij niet heel veel anders dan hierzo
Echt? Volgens mij zijn veel berichten hier wel echt 'van jezelf'..quote:
Ik verwacht jou IRL als een in 1e instantie rustig en verlegen meisje, maar owee als je los komtquote:
En je komt wel kaal toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik zal me wel even netjes scheren voor ik weg ga
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
Maar ik doe ook geen gekke dingen. Ik ken de route op mijn duimpje, en ik heb mijn vaste rustpunten ingebouwd.. En zoals zondag 513 km draai ik mijn hand niet voor om
Jammer hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan niet naar de meet![]()
Om meerdere redenen. Ik voel me hier zo ontzettend thuis met de meeste van jullie dat het me onwijs leuk lijkt jullie te ontmoeten, maar dat zit er helaas niet in
yepquote:
En dit zeker...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
No way
Daar ben je te open voor
en je verdient een enorme big hug
Oh een gedeelte wel hoor. En ik kan heel fel en druk en spontaan en vrolijk zijn. Maar ik ben ook vaak gewoon heel stil, kom niet goed uit mijn woorden, ben onzeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij zijn veel berichten hier wel echt 'van jezelf'..
Tenminste, zo kom je over op mij
Dat is wel ongeveer het beeld dat ik bij je heb.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh een gedeelte wel hoor. En ik kan heel fel en druk en spontaan en vrolijk zijn. Maar ik ben ook vaak gewoon heel stil, kom niet goed uit mijn woorden, ben onzeker.
Ik gedraag me op FOK! soms alsof ik een of andere arrogante bitch ben. Die overal schijt aan heeft en alleen maar aandacht van mannen wil. Hoewel dat hier in TAL wel meevalt. Maar zo ben ik niet echt.
Ik weet het, ik ben ze ook tegen gekomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef crv het volgende:
[..]
Als je maar luistert.
![]()
Ik maakte geen geintje toen ik zei dat ik al het enige gezien hebt. zowel nog in NL als hier. Die lui komen dan uit het zuiden en denken dat ze de hele werled aankunnen, maar ondertussen zwalken ze en rijden ze levensgevaarlijk. Overigens niet alleen NL-ers
Was ik zo engquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Behalve mijn liefde voor nagellak en tasjes valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer het beeld dat ik bij je heb.
Je lijkt me ook echt een meisjesmeisje
vooral dat laatste idd, de meesten gaan nog de laatste dag zich uit de naad werken en dan 's avonds auto pakken en wegrijdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben ze ook tegen gekomen
Maar ik ben ook beroepschauffeur geweest en ben lange afstanden gewend, en I love it.
En ik ga ook altijd goe duitgerust en uitgeslapen de deur uit ;Y
whehehe, nou nee hoor zo gedraag je je nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh een gedeelte wel hoor. En ik kan heel fel en druk en spontaan en vrolijk zijn. Maar ik ben ook vaak gewoon heel stil, kom niet goed uit mijn woorden, ben onzeker.
Ik gedraag me op FOK! soms alsof ik een of andere arrogante bitch ben. Die overal schijt aan heeft en alleen maar aandacht van mannen wil. Hoewel dat hier in TAL wel meevalt. Maar zo ben ik niet echt.
quote:
Ook niet soms een beetje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, nou nee hoor zo gedraag je je niet
Je gedraagt je niet arrogant, en je gedraagt je niet als een bitch
Wel meer dingen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve mijn liefde voor nagellak en tasjes valt dat wel mee.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook niet soms een beetje?Ik wil een bitch zijn.
![]()
Heyyquote:
quote:
Hey Koenquote:
*gaat op de meet goed opletten of je al geleerd hebt een bitch te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook niet soms een beetje?Ik wil een bitch zijn.
![]()
Oja. Roze.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bepaald taalgebruik, de kleuren van de layout die je hebt ingesteld nu, enz., enz.
no she has not.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*gaat op de meet goed opletten of je al geleerd hebt een bitch te zijn
Zeg, het is FOK!.NL niet FOK!.co.uk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no she has not.
Someone can be a bitch, but playing a bitch is one of the hardest parts to play for an actrice
Wat als ik nee zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Koetje. Soms ben ik wel een bitch he?
Oh.quote:
Jullie op de meetquote:
I knowquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg, het is FOK!.NL niet FOK!.co.uk.
HA! Bewijs!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh.
Ja, dan ben je wel een bitch en een fucking irritante.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh.
Ja, dan ben je wel een bitch en een fucking irritante.
Garpjenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg, het is FOK!.NL niet FOK!.co.uk.
Moi.quote:
Oh dat gaat vast goedkomenquote:
Beter niet doen, dan wordt het voor fotografen helemaal een uitdaging je op de foto te krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Ik buk wel voor foto's. Wegbukken he. Niet dat ik uitgebreid met mijn kont voor de camera poseer.
Jammerquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Ik buk wel voor foto's. Wegbukken he. Niet dat ik uitgebreid met mijn kont voor de camera poseer.
Mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter niet doen, dan wordt het voor fotografen helemaal een uitdaging je op de foto te krijgen
maakt niet uit, pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh dat gaat vast goedkomen
Tenzij de organisatie een fotovewrbod bedenkt
Als mijn foto's verschijnen kan ik mijn oude account wel op de voorpagina van de Telegraaf zettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:41 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit, pics or it didn't happen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als mijn foto's verschijnen kan ik mijn oude account wel op de voorpagina van de Telegraaf zetten
quote:
je hebt liever niet dat die worden geplaatst?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als mijn foto's verschijnen kan ik mijn oude account wel op de voorpagina van de Telegraaf zetten
moet je normaal zaterdag werken danquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, de komende 3 weken sowieso nog vrij.![]()
dat heb ik al de hele week...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:45 schreef crv het volgende:
ik bang dat straks een zware dag gaat worden
Pff. Ik zie er echt tegenop naar het MBO te gaan. Gelukkig is het een versnelde opleiding met havo studenten. Maar er zit qua mensen zoveel verschil tussen MBO en HBOquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik al de hele week...
MBO docenten zijn nog erger als ganzen (en die mag je wel afschieten)
ik zit alweer de hele week te excellen, en morgen moet alles af. al mijn spieren in rug en arm zitten dubbel vastquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik al de hele week...
MBO docenten zijn nog erger als ganzen (en die mag je wel afschieten)
dat hou je toch niet tegen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
je hebt liever niet dat die worden geplaatst?
al 48 minutenquote:
klopt.. de lessen en docenten zijn ook totaal andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff. Ik zie er echt tegenop naar het MBO te gaan. Gelukkig is het een versnelde opleiding met havo studenten. Maar er zit qua mensen zoveel verschil tussen MBO en HBO
Morgen = vrijdag = geen school.quote:
Ow okquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik gokte naar je eerste mislukte poging.
Ja behoorlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff. Ik zie er echt tegenop naar het MBO te gaan. Gelukkig is het een versnelde opleiding met havo studenten. Maar er zit qua mensen zoveel verschil tussen MBO en HBO
Ok, nou gelukkig was poging 2 goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ow ok
Daarvan was de onderkant vrij zwart, ze lagen al in de pan (baknoodles)
Current time 00:50 03-09-2010 (friday) => morgen is zaterdag dusquote:
breek me de bek niet open....quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt.. de lessen en docenten zijn ook totaal anders
Morgen ben ik ook vrij op werk na 's avonds.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:50 schreef crv het volgende:
[..]
Current time 00:50 03-09-2010 (friday) => morgen is zaterdag dus
Nja, das waar... maar we zouden er wel rekening mee kunnen houdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hou je toch niet tegen...
De reakties toen in FC, waar ik bij mijn aantreden heel duidelijk ben geweest waren wel gaaf.
Er zijn heel wat kaken naar beneden gevallen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, nou gelukkig was poging 2 goed.
ik heb morgen nog een hele zware pleurisdag voor de boeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Morgen ben ik ook vrij op werk na 's avonds.
Ik snap die niveau's niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
Maar hangt er een beetje vanaf. welk niveau je gaat doen.
Niv 2. is echt een drama, niv 4 kan heel leuk zijn
nee hoor, hoeft nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, das waar... maar we zouden er wel rekening mee kunnen houden
Als je Havo hebt is het niveau 4quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap die niveau's niet.![]()
Het is een havo MBO zegmaar. Niveau 4 denk ik? in 3 jaar.
kloptquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me dan 4 ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ga je naar school dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Maar die school is kei groot. En de mensen die er rondlopen lijken allemaal 16. En niets tegen mensen van 16 hoor, ik ben ook nog jong. Maar ik zat vorig jaar bij allemaal oudere leerlingen en dat beviel me eigenlijk wel.
ik maak het ook niet zo lang meer. De wekker gaat om half zes...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ga trouwens maar slapen
Tot over een paar uur
Ik mag uitslapenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak het ook niet zo lang meer. De wekker gaat om half zes...
Bye Bugsquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga eens, moet morgenmiddag pas wat doen. Nog even tennis kijken.
We hebben leerlinge tussen de 16 en de 55quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Maar die school is kei groot. En de mensen die er rondlopen lijken allemaal 16. En niets tegen mensen van 16 hoor, ik ben ook nog jong. Maar ik zat vorig jaar bij allemaal oudere leerlingen en dat beviel me eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ga trouwens maar slapen
Tot over een paar uur
trusten of zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga eens, moet morgenmiddag pas wat doen. Nog even tennis kijken.
trusten koenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Mesnjes de oogjes vallen dicht
*slapen gaat(Myr)
en trusten Zeroquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mag uitslapen. Maar ga ook zo te bed
.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:56 schreef crv het volgende:
nou fles 2 is leeg, ga maar eens plat of zo
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Mensjses de oogjes vallen dicht
*slapen gaat(Myr)
Trusten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Mensjses de oogjes vallen dicht
*slapen gaat(Myr)
en trusten Sympquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak het ook niet zo lang meer. De wekker gaat om half zes...
tofquote:
of maken we hem nog even volquote:
In Rotterdam?quote:
Goei plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |