poerkwa ?quote:
ja zolang je dat knopje niet hebt is dat behoorlijk irritantquote:
hier hoezoquote:
Parce que j'aime ta mère.quote:
dat knopje is zoooo makkelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja zolang je dat knopje niet hebt is dat behoorlijk irritant
Goed, ondanks de keelkanker.quote:
Ah, le fromage est tres bon. J'ai mangé une baguette avec le jambon après-midi.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, tres bien, moi aussi
Je me prend une baguette avec fromage
nee hoor, die is al weg.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat er nog een topic is
Beterschap.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, ondanks de keelkanker.
Maar mijn dokter gelooft niet dat ik dat heb. Alleen het voelt wel zo.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat knopje is zoooo makkelijk
Ah, et son père est vieux?quote:
Une baguette au jambon avec du fromage, c'est encore mieuxquote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, le fromage est tres bon. J'ai mangé une baguette avec le jambon après-midi.
ik was laatst dus welke onverlaat snapt het weer nietquote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat er nog een topic is
Zinnetjes othouden die op een treindeur staan en dan doen alsof je Frans kunt.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef JustinK het volgende:
Ne pas ouvrir avent l'arret du train.
en ik was best snel ondanks het gebrek aan een knopjequote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, die is al weg.
Ik heb soms het probleem dat een topic na 20x ctrl F5 nog inet in mijn lijst staat, en dan denk ik dat er geen is.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zinnetjes othouden die op een treindeur staan en dan doen alsof je Frans kunt.
iddquote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een bug waar ik soms echt last van heb. Topics die al op pagina 2 zijn en dan nog niet bij mij in de index staan.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef crv het volgende:
[..]
en ik was best snel ondanks het gebrek aan een knopje![]()
Je bent gewoon ongeduldig
mir rede elsässichquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Bonjour! Je m'apelle Nanda.
Et je ne parlez pas Français.
Bonjour.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ne ce pas pale vous francais?
Ik doe niet alsof ik frans kan praten, ken idd maar een paar woordenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
omdat jij het bent krijg je het voordeel van de twijfel, ook al heb je 1 minuut nam mij je topic aangemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een bug waar ik soms echt last van heb. Topics die al op pagina 2 zijn en dan nog niet bij mij in de index staan.
J'aime la langue française et je peux raisonnablement obtenir en en Francequote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ne ce pas parle vous francais?
slaap lekker medeklussertquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten
Tot zo misschien
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Mais je vais dormir, mes amies.
Buenos noches, amigos.
Slaaplekker petite cherie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Buenos noches, amigos.
bien dormirquote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
Buenos noches, amigos.
bonsoirquote:
Hmmmm dat wordt de aai foon geheidquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten
Tot zo misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |