quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een film was, ging die neger er als eerste uit dood
Heeft ie al wat gezegd op het eiland?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. NegerHij is de enige negert
Excuusnegersquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een film was, ging die neger er als eerste uit
Ik hoop dat Maxim verzuiptquote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
Team Sergio![]()
Wat een mafkees.![]()
Prachtig ook, hoe lange Frans met z'n lange smoel en lange middelvinger te kakken werd gezet door Kim Feenstra. En daarna zei Maxim 'm even de waarheid.
Ooit citaten van Vrijdag gelezen in Robinson Crusoë ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Heeft ie al wat gezegd op het eiland?
aaah joh, ik kan er toch niet uitgestemd worden....quote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Knipoogje het volgende:
Sergio
"HOLTE IN ROTS? GODVERDEGODVER DIT HELE EILAND IS EEN ROTS"
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Knipoogje het volgende:
Sergio
"HOLTE IN ROTS? GODVERDEGODVER DIT HELE EILAND IS EEN ROTS"
Ik ken alleen Sergio al, maja in dit programma vind ik die echt verschrikkelijk hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Nja, ik vind het minder leuk omdat je bij voorbaat al favorieten hebt. Dat heb je normaal niet omdat je de mensen niet kent. Dan kom je er gaandeweg achter wie je het gunt. Dat heb je geen favoriet omdat het je favo celeb is.
Is er trouwens hier iemand met een belg al favoriet? (ik ken ze niet dus kan er tot nu toe niet veel over zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |