quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een film was, ging die neger er als eerste uit dood
Heeft ie al wat gezegd op het eiland?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. NegerHij is de enige negert
Excuusnegersquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een film was, ging die neger er als eerste uit
Ik hoop dat Maxim verzuiptquote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
Team Sergio![]()
Wat een mafkees.![]()
Prachtig ook, hoe lange Frans met z'n lange smoel en lange middelvinger te kakken werd gezet door Kim Feenstra. En daarna zei Maxim 'm even de waarheid.
Ooit citaten van Vrijdag gelezen in Robinson Crusoë ?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Heeft ie al wat gezegd op het eiland?
aaah joh, ik kan er toch niet uitgestemd worden....quote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Knipoogje het volgende:
Sergio
"HOLTE IN ROTS? GODVERDEGODVER DIT HELE EILAND IS EEN ROTS"
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Knipoogje het volgende:
Sergio
"HOLTE IN ROTS? GODVERDEGODVER DIT HELE EILAND IS EEN ROTS"
Ik ken alleen Sergio al, maja in dit programma vind ik die echt verschrikkelijk hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Nja, ik vind het minder leuk omdat je bij voorbaat al favorieten hebt. Dat heb je normaal niet omdat je de mensen niet kent. Dan kom je er gaandeweg achter wie je het gunt. Dat heb je geen favoriet omdat het je favo celeb is.
Is er trouwens hier iemand met een belg al favoriet? (ik ken ze niet dus kan er tot nu toe niet veel over zeggen)
Nee een schooltasquote:
Zou ik niet van met een rouwband van gaan rondlopen, maar ik vind het mooi dat-ie die schreeuwerige proleet fransie op verkansie op z'n plaats heeft gezet.quote:
Sebastiaan is cool!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Vind vind het trouwens meer faal van Maxim als leider, dan van Frans.
Hij als teamleider moet zorgen dat zijn team eensgezind blijft, zich niet zo laten opfokken.
Ze hadden Labrie teamleider moeten maken
True. Maar Maxim heeft gewoon ongelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet van met een rouwband van gaan rondlopen, maar ik vind het mooi dat-ie die schreeuwerige proleet LF op z'n plaats heeft gezet.
vind het zo'n eo-figuur.... met zn aai over de bol....quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
.
Ze hadden Labrie teamleider moeten maken
Die zijn niet echt toch?quote:
Die heeft het warm.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef megamandy het volgende:
Ik commandeerde even mijn vriend om een spin te vangenwat is er met die blonde?
2 jaar geleden iemand met suikerziektequote:
quote:
Hij kent haar misschien helemaal niet en gaat af op dat piepstemmetje en dat fragiele figuurtjequote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Het was trouwens 71 graden Noord, waar Kim aan mee deed![]()
Maar inderdaad, haar de zwakste noemen
Vorig jaar presenteerde Eddy ook, ik vind hem het goed doenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mis toch Ernst Paul wel zeg. Ik vind Eddy wel lache maar hij is niet het natuurlijke leiderstype zoals Ernst Paul dat was.
Ernst Paul kan gewoon niet meer geëvenaard worden. Hij ademde Expedtiie Robinson, maar ik moet toch zeggen dat Eddy het (op zijn eigen manier) echt goed doet.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mis toch Ernst Paul wel zeg. Ik vind Eddy wel lache maar hij is niet het natuurlijke leiderstype zoals Ernst Paul dat was.
Die krijgt dit vroeg of laat nog wel een keer terugbetaald van Kimmie de Crim.quote:
Ja ik mis wel een paar Pfaffs in deze editie!!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Cybart het volgende:
Oeh RTL5, mag ik alsjeblieft van sinterklaas dit jaar:
"Expeditie Robinson - De Pfaffs" volgend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |