quote:
Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:De manga van HSoTD loopt nog, weet iemand toevallig of ze bij de anime van plan zijn er een einde voor te verzinnen(1 seizoen a la claymore, kenichi etc)?
Ik heb de eerste 4 eps gezien maar daarna was er zoveel censuur dat ik wel op de dvd release wacht.
Censuur? Welke versie kijk je dan? Ik geloof dat als je subs gebruikt die raws van AT-X gebruiken dat het wel meevalt met de censuur. gg fansubs gebruikt die geloof ik, evenals sleepsub.
HOTD was wel oké deze week, maar niet echt denderend te noemen. Stukje plotontwikkeling en het heeft de dingen een beetje op scherp gezet, denk als opzetje voor de laatste paar afleveringen van dit seizoen.
Iemand Occult Academy 10 al gezien? Die preview ziet er wel intrigerend uit, hoewel ook wel enigszins problematisch. Ben benieuwd!
Trouwens, heb deze al een dag lang in m'n hoofd, vind m zelf wel erg goed (misschien dat ik m te vaak geluisterd heb

). Tis de full version van de OP van Occult Academy.
ANIMEES. "Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp