Wat is er aan het handje?quote:Op maandag 6 september 2010 03:14 schreef Quir het volgende:
Ietwat gekalmeerd en weerom alleen aanwezig.
Censuur? Welke versie kijk je dan? Ik geloof dat als je subs gebruikt die raws van AT-X gebruiken dat het wel meevalt met de censuur. gg fansubs gebruikt die geloof ik, evenals sleepsub.quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga van HSoTD loopt nog, weet iemand toevallig of ze bij de anime van plan zijn er een einde voor te verzinnen(1 seizoen a la claymore, kenichi etc)?
Ik heb de eerste 4 eps gezien maar daarna was er zoveel censuur dat ik wel op de dvd release wacht.
Bij de GG fansubs is volgensmij geen censuur hoor, sterker nog, als dat de gesensureerde versie was hoef ik de ongecensureerde niet te zienquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga van HSoTD loopt nog, weet iemand toevallig of ze bij de anime van plan zijn er een einde voor te verzinnen(1 seizoen a la claymore, kenichi etc)?
Ik heb de eerste 4 eps gezien maar daarna was er zoveel censuur dat ik wel op de dvd release wacht.
Ondertussen keek ik Hellsing Ultimate.quote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef SleepSub het volgende:
Sorry, was heel de dag afwezig om me aangemeld te krijgen op school, en nog wat andere dingetjes.![]()
Het zal 's morgens online staan, ga ik tenminste vanuit...
Heb m zelf niet gezien maar ik hoor er wel goeie dingen over iig. Eigenlijk zou iemand anders die het wél gezien heeft je beter kunnen helpenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef Frag_adder het volgende:
Is hellsing een beetje de moeite? Ik heb het normaal niet zo op OVA's waar je 6 maanden moet wachten op de volgende aflevering. Geen geduld / geheugen voor
quote:
Verhaal stopt? Afgelopen? Einde?quote:
Ja idd, wat een kutaflevering zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
- FOK! goes Japanese!
- HOTD10 is![]()
![]()
- Bleach laatste eps is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |