ChatRoulette duh!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
Maar ik moet toch naar de kroeg![]()
Waar ga ik anders vrouwen ontmoeten?
Ik doe niet aan indrinken. Behalve aan de bar van mijn werkquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
Vooraf moed indrinken en dan niets kopen in de kroeg, duh!
Kraanwater is trouwens gratis, en je kan altijd pretenderen dat je vodka puur uit grote glazen drink zolang je niemand laat proeven![]()
Hangt er van af wie van jullie twee bezopen isquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Daarnaast is in bezopen staat contact leggen met vrouwen nooit de beste manier.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hangt er van af wie van jullie twee bezopen is
Zijn zeker het proberen waard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:48 schreef lelouch het volgende:
Zijn die manwha het proberen waard?
Bij de selexyz staan er enkele tussen de manga die me opzich wel leuk lijken.
Pfff, voor 4 euro heb je bij mij een kratje Holger en dat is zeer goed te pruimenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Amateur alcolist! 5 bier in de kroeg is 10 euro, daar kan je gemakkelijk een lading D merk bier in blik / 2 flessen vodka gestookt in autoradiatoren voor kopen hoor!
PM gestuurd
Eens. Alleen zijn die hier nergens meer te krijgen sinds de Edah is opgedoektquote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Pfff, voor 4 euro heb je bij mij een kratje Holger en dat is zeer goed te pruimen
Ach anders heb je bij de Jumbo nog "Royal Dutch" Ik weet dat speciaalbier in blik heiligschennis is maar dit is best aardig te pruimen, en je krijgt volgensmij voor 70cent een halve liter a 8.5%. Ik vind hem nog wel lekker in ieder geval. Dus voor 10 euro zat worden is hoe dan ook goed te doenquote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Pfff, voor 4 euro heb je bij mij een kratje Holger en dat is zeer goed te pruimen
Trailer ziet er leuk uit!quote:Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
Gister trouwens Summer Wars gezien, erg vermakelijke en vooral goed uitgewerkte film, een aanrader!
Alleen jammer dat die virituele wereld eigenlijk nergens op slaat :pquote:Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
Gister trouwens Summer Wars gezien, erg vermakelijke en vooral goed uitgewerkte film, een aanrader!
Mwa ik vond het nogal grappig, de vormgeving sloeg nergens op, maar het is wel een product wat ooit ontwikkeld zou kunnen worden als je facebook en alles combineertquote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die virituele wereld eigenlijk nergens op slaat :p
quote:Op zondag 5 september 2010 20:28 schreef .Cake. het volgende:
Wow, hiermee hebben ze wel de essentie van alle foute anime te pakken gekregen:
...............
![]()
Ik weet waar ik morgen heen ga na sgool.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ach anders heb je bij de Jumbo nog "Royal Dutch" Ik weet dat speciaalbier in blik heiligschennis is maar dit is best aardig te pruimen, en je krijgt volgensmij voor 70cent een halve liter a 8.5%. Ik vind hem nog wel lekker in ieder geval. Dus voor 10 euro zat worden is hoe dan ook goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |