zie de TTquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heb ik een of andere bier anime gemist of is men massaal de weg kwijt
Kun je nu eens niet onzinnige dingen posten in je waanzinnige pogingen dit topic te doen ontsporen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ik ga zo slapenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef Ascendancy het volgende:
We moeten m wel snel volkrijgen wil wdn het niet merken
Mietje. Ben je alweer begonnen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ga zo slapenDus ik kan niet meer meebaggeren
Maandag alquote:Op donderdag 2 september 2010 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mietje. Ben je alweer begonnen dan?
Waarom vraag je dat hier? Heb je daar geen specifiek topic voor ofzo?quote:
Het grote anime/manga topic. Veritas is een Action, Fantasy, Martial Arts, Shounen, Supernatural Manhwa. Waar moet ik dan de vraag stellen? De laatste paar chapters zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hier? Heb je daar geen specifiek topic voor ofzo?
Die TT is een grapje van Quing. ga maar naar TTKquote:Op donderdag 2 september 2010 23:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic. Veritas is een Action, Fantasy, Martial Arts, Shounen, Supernatural Manhwa. Waar moet ik dan de vraag stellen? De laatste paar chapters zijn![]()
![]()
.
Dat forum is juist prima geschikt voor manga.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef hexje het volgende:
Bij Onzin voor je leven! kunnen jullie over drank praten...
Oh, als je dit tegen een Japanner of een Koreaan zou zeggen. x'Dquote:Op donderdag 2 september 2010 23:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic. Veritas is een Action, Fantasy, Martial Arts, Shounen, Supernatural Manhwa. Waar moet ik dan de vraag stellen? De laatste paar chapters zijn![]()
![]()
.
Dat kan inderdaad, hier kan dat ookquote:Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef hexje het volgende:
Bij Onzin voor je leven! kunnen jullie over drank praten...
Ik zou tissues klaarzettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 02:21 schreef Frey het volgende:
Highschool of the Dead is de volgende die ik wil gaan bekijken, maar ik wacht tot alles online staat. Ik wil altijd alles meteen achter elkaar zien.
Trinity Blood was dual audio, maar engelsquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:48 schreef Frag_adder het volgende:
Als je een oudere serie zoekt die al gedubbed is, moet je gewoon in je zoekupdracht zetten dat je "dual audio" wilt. Dan heb je beide en vaak ondertiteling, ook is de kwaliteit meestal nog goed ook.
Maar om toch nog ontopic te blijven, ik merk inderdaad ook vaak dat ik de jongere whiskies lekkerder vind dan de oudere.
Waarom wil je alleen een audiostream en subs?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand trouwens een goede site/zoekfunctie voor Japanse audio met EN subs, voor downloads? Ik krijg echt alleen maar EN audio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |