Van Inkel niet idd, maar het programma hiervoor wel. Heb 't niet helemaal gehoord. Zou toevallig zijn als ze twee weken achterelkaar met hetzelfde nummer afsluitenquote:
O, verdomd, het ging over Simone Walraven. Had ik niet in de gaten. Dan zou het inderdaad best kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Inkel niet idd, maar het programma hiervoor wel. Heb 't niet helemaal gehoord. Zou toevallig zijn als ze twee weken achterelkaar met hetzelfde nummer afsluiten.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef Sersjee het volgende:
En dan draait ie ook nog While my guitar gently weeps!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Airborne Toxic Event - Sometime around midnight!
Alles beter dan Coen en Sanderquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Bij Sander? Dat kun je misschien beter niet doen...
Wat is er mis met Sander?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Bij Sander? Dat kun je misschien beter niet doen...
Nou, op zich niet zo heel veel. Ik vind alleen dat hij bepaald niet de creatiefste en intelligentste dj van KX is.quote:
Neu, dat ben ik wel met je eens, maar als behangradio is het primaquote:Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, op zich niet zo heel veel. Ik vind alleen dat hij bepaald niet de creatiefste en intelligentste dj van KX is.
Nee, Sander Hoogendoorn is op dezelfde tijd op KX als Coen + Sander op 3FM.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef funrider het volgende:
Ik heb onder een steen geleefd geloof ik. Coen&Sander ook bij KX in de middag huh?
Godvergetende tering tyfus kut... glad vergetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef broer het volgende:
Verder: helemaal niemand naar Siebelink & Stenders geluisterd vanmiddag? Het gaat de verkeerde kant op met de heren...
Niet geluisterd...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef broer het volgende:
Verder: helemaal niemand naar Siebelink & Stenders geluisterd vanmiddag? Het gaat de verkeerde kant op met de heren...
Ja, maar ben toch benieuwdquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:44 schreef broer het volgende:
Die quote is al een week oud, Roel en Naatje.
mijn hyves ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar doorgeklikt.
Het door Freddie genoemde kxmedia.nl geeft na doorklikken dezelfde melding overigens.
Chapel Club - All The Eastern Girls.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is nou de naam van dit plaatje? Voluit...
Probeer es via kxmedia.nlquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef gerbenp het volgende:
Waarom kan ik geen KX luisteren? Dan krijg ik hooguit een waarschuwing..
Toch nog maar 20% kansquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:39 schreef Piles het volgende:
En jawel, daar was m'n mailtje
Al was dat ook niet moeilijk, met 60 luisteraars, waarvan er 5 mailen
Heel ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef broer het volgende:
[..]
Een persoonlijk welkom. Voel je je vereerd?
Joh, alleen al met m'n requests bij Michiel zit ik al dik over het half uur!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar waren de 15 minutes of fame voor Sersjee!
Ja, vooral dat laatste dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, alleen al met m'n requests bij Michiel zit ik al dik over het half uur!
Maar toch, genoemd worden door de Inkelbaas... Potverdimme.
Jewel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Heeft ie het toch nog goed uitgesproken, Roel!
quote:Die moet zijn zeer verdiende Marconi oevre Award ophalen
quote:Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef broer het volgende:
Siebelink en Stenders in strakke pakken:
[ afbeelding ]
quote:Wat een turnlichaam hé!Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef broer het volgende:
Siebelink en Stenders in strakke pakken:
[ afbeelding ]
quote:Volgens mij gebruiken ze dat bij KX voor muziek en automatisering ja. Stukken goedkoper dan Dalet.Op donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Qunix het volgende:
Geweldig vanmiddag!
Btw.. Gebruikt Rob 'Sam Broadcaster'?
quote:Ik heb het ook gebruikt. Fijn stukje software.Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dat bij KX voor muziek en automatisering ja. Stukken goedkoper dan Dalet.
quote:Er zijn toch podasts?Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Kanariegeel het volgende:
Kut, vanmiddag niet kunnen luisterenSiebelink en Stenders is één van de radiohoogtepuntjes van de week met die weddenschap...
quote:Leuk dat we het ook weten!
quote:Die is echt foutOp vrijdag 29 oktober 2010 11:58 schreef Sersjee het volgende:
Apache is tof. Vooral deze uitvoering:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Piles het volgende:
![]()
No sound but the wind @ Rock Werchter 2010
![]()
het is radio en dat wil Rob ook zo houdenquote:
Liever 2 keer JVT dan die BEP net voor zessenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Qunix het volgende:
JvT... 10 minuten geleden nog gehoord
Dat is een nadeel van vrije radio. Veel kans dat dit gebeurt dus.
True.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is radio en dat wil Rob ook zo houden
Hij was echt goedquote:Op zondag 7 november 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister even de podcast van held Freek
ben nu halverwege en je hebt imho gelijk. lekkere muziek, lekkere babbeltjes tussen door. nog een beetje snelpratend, maar zeker niet onaardigquote:
Serieus? Die paar keer dat ik ooit in de chat ben geweest waren er zes of zeven mensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Qunix het volgende:
111 of 1000 listeners (107 unique)
55+ mensen in de chat.
Iddquote:Op zondag 7 november 2010 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Serieus? Die paar keer dat ik ooit in de chat ben geweest waren er zes of zeven mensen.
Overigens wel een flinke prestatie: meer dan de helft van de luisteraars in de chat.
quote:
En weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Piles het volgende:
![]()
No sound but the wind @ Rock Werchter 2010
![]()
Idd jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef broer het volgende:
Ik vind het een briljant item van Martijn Muijs -- elke week om 13.55 uur De Plaat Die Fred Siebelink Haat.
Noem eens eentje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef broer het volgende:
Ik vind het een briljant item van Martijn Muijs -- elke week om 13.55 uur De Plaat Die Fred Siebelink Haat.
Die vind ik wel tof. 90's classic.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mecano - La Luna
Die weet ik heel zeker
Ga ik ook doen, gisteren verjaardag gevierd.quote:Op zondag 14 november 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
ff de podcast van Freek geluisterd. die was weer puik
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef broer het volgende:
De Plaat Die Fred Siebelink Haat voor vandaag:
Ja, die ga ik dan ook nu luisteren, maar anders kon ik ook in de chat zittenquote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ben je al bekend met het systeem van podcasts?
Gewoon nu in de chat gaan en commentaar geven op de uitzending van Freek. Merkt niemand.quote:Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, die ga ik dan ook nu luisteren, maar anders kon ik ook in de chat zitten
Danny Panaderoquote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef Piles het volgende:
Ik hoop dat er niemand luistert
Ik heb een hit, omdat er "Fuck you" in zit
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef Qunix het volgende:
Siebelink: "Stenders is weer eens te laat want hij staat ergens langs de kant boehoe te doen met zijn kapotte Donald Duck autotje"
Margje Teeuwen op Twitter.quote:vanavond om 19 uur live op www.kxradio.nl interview ik eh mn eigen mannetje... jawel.. directeur van ons station en vandaag 25 jaar dj !
Het is er pas een jaar of langer hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
omg, deze jingle hoor ik nu voor het eerst![]()
De top 50 brocolli
eensquote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is er pas een jaar of langer hoor
Maar met de zin 'Broccoli top 50' heb je ook meteen het beste deel van het programma gehad. Voor hem gaat KX bij mij echt uit
Goed nummer jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, eens kijken of de Inkelbaas nog een ouderwets meeblèrnummer de spreekwoordelijke ether inslingert. Opletten, Sersj!
Iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:30 schreef broer het volgende:
Hoe je een liedje een totaal andere lading kunt geven. Van Inkel: "It's not war, it's just the end of the world."
moeilijke keuzes...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:50 schreef gerbenp het volgende:
Vanaf 16:00 stemmen op de Flip 2010. Wie stemt er mee?
Oh hij was wat eerder op de dag....quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Die Freek draait ook gewoon journey
nee? podcastquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh hij was wat eerder op de dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |