Heel ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef broer het volgende:
[..]
Een persoonlijk welkom. Voel je je vereerd?
Joh, alleen al met m'n requests bij Michiel zit ik al dik over het half uur!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar waren de 15 minutes of fame voor Sersjee!
Ja, vooral dat laatste dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, alleen al met m'n requests bij Michiel zit ik al dik over het half uur!
Maar toch, genoemd worden door de Inkelbaas... Potverdimme.
Jewel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Heeft ie het toch nog goed uitgesproken, Roel!
quote:Die moet zijn zeer verdiende Marconi oevre Award ophalen
quote:Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef broer het volgende:
Siebelink en Stenders in strakke pakken:
[ afbeelding ]
quote:Wat een turnlichaam hé!Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef broer het volgende:
Siebelink en Stenders in strakke pakken:
[ afbeelding ]
quote:Volgens mij gebruiken ze dat bij KX voor muziek en automatisering ja. Stukken goedkoper dan Dalet.Op donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Qunix het volgende:
Geweldig vanmiddag!
Btw.. Gebruikt Rob 'Sam Broadcaster'?
quote:Ik heb het ook gebruikt. Fijn stukje software.Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dat bij KX voor muziek en automatisering ja. Stukken goedkoper dan Dalet.
quote:Er zijn toch podasts?Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Kanariegeel het volgende:
Kut, vanmiddag niet kunnen luisterenSiebelink en Stenders is één van de radiohoogtepuntjes van de week met die weddenschap...
quote:Leuk dat we het ook weten!
quote:Die is echt foutOp vrijdag 29 oktober 2010 11:58 schreef Sersjee het volgende:
Apache is tof. Vooral deze uitvoering:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |