quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef Sersjee het volgende:
En dan draait ie ook nog While my guitar gently weeps!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Airborne Toxic Event - Sometime around midnight!
Alles beter dan Coen en Sanderquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Bij Sander? Dat kun je misschien beter niet doen...
Wat is er mis met Sander?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Bij Sander? Dat kun je misschien beter niet doen...
Nou, op zich niet zo heel veel. Ik vind alleen dat hij bepaald niet de creatiefste en intelligentste dj van KX is.quote:
Neu, dat ben ik wel met je eens, maar als behangradio is het primaquote:Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, op zich niet zo heel veel. Ik vind alleen dat hij bepaald niet de creatiefste en intelligentste dj van KX is.
Nee, Sander Hoogendoorn is op dezelfde tijd op KX als Coen + Sander op 3FM.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef funrider het volgende:
Ik heb onder een steen geleefd geloof ik. Coen&Sander ook bij KX in de middag huh?
Godvergetende tering tyfus kut... glad vergetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef broer het volgende:
Verder: helemaal niemand naar Siebelink & Stenders geluisterd vanmiddag? Het gaat de verkeerde kant op met de heren...
Niet geluisterd...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef broer het volgende:
Verder: helemaal niemand naar Siebelink & Stenders geluisterd vanmiddag? Het gaat de verkeerde kant op met de heren...
Ja, maar ben toch benieuwdquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:44 schreef broer het volgende:
Die quote is al een week oud, Roel en Naatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |