quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb vannacht voor het eerst op m'n kamer geslapen, met een deken en een kussen die ik van een vriendin heb geleend, gewoon zo op het matras.
Ik had het koud, maar het was het waard.
/coolstory
Het voelde alsof ik nogal aangeschoten was en daarom niet goed kon nadenken over hoe ik me voelde.quote:
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik nogal aangeschoten was en daarom niet goed kon nadenken over hoe ik me voelde.
quote:
Er was geen PIquote:Op donderdag 2 september 2010 17:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soms, hè, als ik op m'n mobiel zit, dan ben ik heel benieuwd naar de PI's.
Dat heb ik ook wel. Maar ik zat ook op mijn mobiel.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soms, hè, als ik op m'n mobiel zit, dan ben ik heel benieuwd naar de PI's.
Jawel. Geen dekbed, deken, etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef Ayca het volgende:
Heb je nou nog niet je bed in elkaar gezet.
Waarom die PI hierbij?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Maar ik zat ook op mijn mobiel.
Okquote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Rookert het volgende:
Niet stiekem, ik vind het gewoon leuk
Dat is mijn standaard PI als ik niets anders weet. Maar ben nu op mobiel dus kan de jouwe niet zien.quote:
Ik kreeg serieus tranen in mijn ogen. Goor kankerwijf.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
http://valleywag.gawker.c(...)-puppy+throwing-girlSommige
mensen
zijn
echt
waardeloos
Hoi, alles goed?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:12 schreef Ferdowsi het volgende:
God heeft het heelal niet gecreëerd, aldus Hawking. Dat wist ik overigens al langer; ik kan er niet bij dat weldenkend persoon het bestaan van een god, in ieder geval een entiteit dat voorkomt bij één van de drie monotheïstische godsdiensten, kan erkennen.
De training van mijn mentorschap dit jaar, liep nogal uit. Nu mis ik een concert in Amsterdam van een van mijn favoriete bands.quote:
Ik had geen PI. Nu wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard PI als ik niets anders weet. Maar ben nu op mobiel dus kan de jouwe niet zien.
Oh dan heb je wel een punt ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De training van mijn mentorschap dit jaar, liep nogal uit. Nu mis ik een concert in Amsterdam van een van mijn favoriete bands.
Wie?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De training van mijn mentorschap dit jaar, liep nogal uit. Nu mis ik een concert in Amsterdam van een van mijn favoriete bands.
Overdreven commotie veroorzaakt door een stel gefrustreerde pubers op het internet over een vermeende dierenmishandeling, terwijl honderden miljoenen mensen hier op aarde een tekort hebben aan alle primaire behoeften.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
http://valleywag.gawker.c(...)-puppy+throwing-girlSommige
mensen
zijn
echt
waardeloos
Oja AM was het. Ik was het ff vergeten , maar dit is echt zo een ArM postquote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Overdreven commotie veroorzaakt door een stel gefrustreerde pubers op het internet over een vermeende dierenmishandeling, terwijl honderden miljoenen mensen hier op aarde een tekort hebben aan alle primaire behoeften.
Okeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Overdreven commotie veroorzaakt door een stel gefrustreerde pubers op het internet over een vermeende dierenmishandeling, terwijl honderden miljoenen mensen hier op aarde een tekort hebben aan alle primaire behoeften.
Gelukkig spelen ze morgen nog een keer in Nijmegen, dus ik weet wat mij te doen staatquote:
Ga nu maar huilen ergens in een hoekje. Dat hele gedoe om dieren is niets meer dan een gevolg van een verlegging van prioriteiten door toedoen van een toenemende welvaart.quote:
Grappig, dat wou ik eigenlijk posten daarnet, maar ik was afgeleid door iets futiels.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Ga nu maar huilen ergens in een hoekje. Dat hele gedoe om dieren is niets meer dan een gevolg van een verlegging van prioriteiten door toedoen van een toenemende welvaart.
De politiek is niets meer dan een gecreëerde en noodzakelijke illusie voor mensen om de indruk te wekken dat men daadwerkelijk iets teweeg kan brengen. Nee, het verschil maken de gewone burgers onder leiding van filosofen. Of zoals Marx het al zei: 'De filosofen hebben de wereld slechts verschillend geïnterpreteerd; het komt er op aan haar te veranderen.'quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
AM gaat de politiek in om daadwerkelijk een verschil te maken in plaats van aan de zijlijn te blijven staan zoals wij plebs.
Sommigen meer dan anderen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef IHVK het volgende:
Wij mensen zijn nou eenmaal hypocriet Ferdowsi , weinig aan te doen..
En hoe zie jij jezelf hierin terug?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
De politiek is niets meer dan een gecreëerde en noodzakelijke illusie voor mensen om de indruk te wekken dat men daadwerkelijk iets teweeg kan brengen. Nee, het verschil maken de gewone burgers onder leiding van filosofen. Of zoals Marx het al zei: 'De filosofen hebben de wereld slechts verschillend geïnterpreteerd; het komt er op aan haar te veranderen.'
Als aandachtig toeschouwer van dit hele gebeuren.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
En hoe zie jij jezelf hierin terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |