De grote almachtige Rip!quote:
Ooooh mag ik mee?? Als reisleidster?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit maandag dinsdag en woensdag in Benidorm voor werk bollie!
Nog tips waar ik heen moet qua nederlandse enclaves?
Jeeetje Snuit, stel je niet zo aan..ik heb met Rip meerdere malen geslapenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De grote almachtige Rip!daar heeft iedereen toch machtig veel ontzag voor? En dan zie je staan dat ZIJ!!! in het Benidorm+Poffertjes topic gepost heeft
dan slaat mijn hart wel even over.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jeeetje Snuit, stel je niet zo aan..ik heb met Rip meerdere malen geslapen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook een klein beetje naast Rip geslapen
Vet tof!
Leugens!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik vind dat ik ernstig op de ignore stand sta
Jij mij ook alledrie nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
Heb je me gebeld? heb je me een sms gestuurd? heb je met mij poffertjes gegeten op de parade?
boehoe!
Sgoed, boek jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Biertje?. Ontopic : Sangria?
Nee joh, mag toch wel een biertje drinken met HW? Niezzo jaloers poppedopjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
BOL!
Ben ik zo makkelijk vervangbaar?
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erinquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee joh, mag toch wel een biertje drinken met HW? Niezzo jaloers poppedopje![]()
ja, sure, ik en kinderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erin
Ik beloof dat ik mn kuisheidsgordel zal dragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erin
Ik geloof dat je me een klein beetje verkeerd begrijptquote:
Snap het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me een klein beetje verkeerd begrijpt.
Hij wil toch gewoon dat zn kids heel snel volwassen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bolletje, het geeft niet, je bent een vrouw
Ja, dat was het idd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hij wil toch gewoon dat zn kids heel snel volwassen zijn?.
geen idee je intelligentie is niet mijn pakkie aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zie je, zo dom ben ik nu ook weer niet
Dat had je moeten wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef Bolletje... het volgende:
Hoe maak je snel een topic dood, les 1:
Post een liedje van Bassie en/of Adriaan
JA!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN![]()
![]()
![]()
Je vergeet de seksquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
JA!!![]()
Vol liefde enzo
En Spanje
Poffertjes
Sangria
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |