quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook een klein beetje naast Rip geslapen
Vet tof!
Leugens!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Bolletje... het volgende:
Ik vind dat ik ernstig op de ignore stand sta
Jij mij ook alledrie nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens!
Heb je me gebeld? heb je me een sms gestuurd? heb je met mij poffertjes gegeten op de parade?
boehoe!
Sgoed, boek jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Biertje?. Ontopic : Sangria?
Nee joh, mag toch wel een biertje drinken met HW? Niezzo jaloers poppedopjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
BOL!
Ben ik zo makkelijk vervangbaar?
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erinquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee joh, mag toch wel een biertje drinken met HW? Niezzo jaloers poppedopje![]()
ja, sure, ik en kinderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erin
Ik beloof dat ik mn kuisheidsgordel zal dragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar bij HW is het nooit alleen biertje drinken, die plant gelijk een drieling erin
Ik geloof dat je me een klein beetje verkeerd begrijptquote:
Snap het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me een klein beetje verkeerd begrijpt.
Hij wil toch gewoon dat zn kids heel snel volwassen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bolletje, het geeft niet, je bent een vrouw
Ja, dat was het idd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hij wil toch gewoon dat zn kids heel snel volwassen zijn?.
geen idee je intelligentie is niet mijn pakkie aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zie je, zo dom ben ik nu ook weer niet
Dat had je moeten wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef Bolletje... het volgende:
Hoe maak je snel een topic dood, les 1:
Post een liedje van Bassie en/of Adriaan
JA!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN![]()
![]()
![]()
Je vergeet de seksquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
JA!!![]()
Vol liefde enzo
En Spanje
Poffertjes
Sangria
![]()
Yup, ben rond half 11 thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |