Ehm..nou..ik dacht meer aan iets romantischquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan had je mn ramen kunnen lappen
Je gaat in mijn shirt de rest van mijn shirts strijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ehm..nou..ik dacht meer aan iets romantisch
Hmm da's ook romantisch maar nu iets minder huishoudelijk graagquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat in mijn shirt de rest van mijn shirts strijken?
Ik las het..moet ik je troosten??quote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hier...
Ik ben van achter genomen door een neger
Misschien dat je mn zaadje kan troosten, die heeft het zwaarder gehad dan ik..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik las het..moet ik je troosten??
Maar..die heeft toch helemaal geen gevoel?? En jij..jij wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien dat je mn zaadje kan troosten, die heeft het zwaarder gehad dan ik..
Liefje!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef Bolletje... het volgende:
Volgens mij is de liefde weer eens over
Je bent zooo lief..waar heb ik dat aan verdient???quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Liefje!!ik ben geld aan het verdienen voor onze reizen naar romantische plekjes!
![]()
![]()
Aw schatje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Snuit werkt veels te hard, ik mis hem nu wel heel erg
Liefje!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw schatje!Ik was assepoester aan het spelen vandaag en aan het werk en tijdens het werk............. droomde ik van jou
Je weet wel, van jou in een mooi rood/roze kanten dingetje wat je van de kerstman gekregen had
Op maken?? Mascara lenen?? Fijne jaarwisseling liefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 08:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het laatste dagje van 2010 is aangebroken, tijd om mezelf op te maken voor 2011!
mascara en rouge svp!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Op maken?? Mascara lenen?? Fijne jaarwisseling liefje
Klopt, je liefde was vandaag in winterberg strakke jumps en ollies aan het maken met zijn snowboardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:58 schreef Bolletje... het volgende:
De liefde is nu wel een beetje weg hier
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, je liefde was vandaag in winterberg strakke jumps en ollies aan het maken met zijn snowboardwas zooooooooo heerlijk zo een nieuwjaars sneeuwsessie
Aw arme!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg was
Jullie zijn toch altijd bij elkaar in elkanders hart?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg was
ja, altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch altijd bij elkaar in elkanders hart?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja, altijdmaar soms wil je gewoon hete stomende sex en als ik hem dan een paar dagen niet zie ga ik me maar bezatten
.
Liefs terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe dronken moet je nu dan wel niet zijn liefje?!
ik heb je schandalig laten wachten.
Liefs voor mijn liefste lief!
heeeel erg lang, en ik wacht nogsteedsquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe dronken moet je nu dan wel niet zijn liefje?!
ik heb je schandalig laten wachten.
Liefs voor mijn liefste lief!
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja, altijdmaar soms wil je gewoon hete stomende sex en als ik hem dan een paar dagen niet zie ga ik me maar bezatten
.
Ja, dat is misschien wel een goed idee, want als ik nog langer moet wachten kan ik me aanmelden bij de AA.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.. Ik ben toch de tweelingbroer van Snuit.
.
Hoe langer je wacht hoe bevredigender ik zal zijn mijn liefstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
heeeel erg lang, en ik wacht nogsteeds
Q.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.. Ik ben toch de tweelingbroer van Snuit.
.
En een dronken vrouw is een engel in bedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht hoe bevredigender ik zal zijn mijn liefste
Cutequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is verliefd en heeft een vent en ziet alles nu met een roze bril!zo cute
Aw schatje patatje toch!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed
Sught..ik mis je
Q. maakte maar een grapje lief, hij weet toch dat wij elkaars grote liefde zijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.Je mag dan wel mijn bloedbroeder zijn, maar er zijn dingen die ik niet zo makkelijk vergeef.
Voor jou altijd..NU???quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw schatje patatje toch!Ik jou ook! Wanneer hedde ge tijd om woest wild de liefde te bedrijven?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit maandag dinsdag en woensdag in Benidorm voor werk bollie!
Nog tips waar ik heen moet qua nederlandse enclaves?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrok toen ik zag dat jij hier gepost had!
De grote almachtige Rip!quote:
Ooooh mag ik mee?? Als reisleidster?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit maandag dinsdag en woensdag in Benidorm voor werk bollie!
Nog tips waar ik heen moet qua nederlandse enclaves?
Jeeetje Snuit, stel je niet zo aan..ik heb met Rip meerdere malen geslapenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De grote almachtige Rip!daar heeft iedereen toch machtig veel ontzag voor? En dan zie je staan dat ZIJ!!! in het Benidorm+Poffertjes topic gepost heeft
dan slaat mijn hart wel even over.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jeeetje Snuit, stel je niet zo aan..ik heb met Rip meerdere malen geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |