Neequote:Op maandag 20 december 2010 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu hebben we zaterdag heul niet gemeet..
 Moeten we toch in Haarlem maar ff biertje drinken
 Moeten we toch in Haarlem maar ff biertje drinken  

Ja.quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
NeeMoeten we toch in Haarlem maar ff biertje drinken
 !
!

Snifquote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal geen verjaardagscadeautje gegeven

Check je mail dan evenquote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je weet dat ik ongeduldiger ben dan speedy gonzalez he!
 .
 .  

Zo een hallmark digitale kaart (maar dan van een ander) met een foto van jou met Snuit op je boob
 Zo een hallmark digitale kaart (maar dan van een ander) met een foto van jou met Snuit op je boob  whaaaaah, ik ben even 5 minuten bezig hoor
 whaaaaah, ik ben even 5 minuten bezig hoor  

quote:Op maandag 20 december 2010 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAHZo een hallmark digitale kaart (maar dan van een ander) met een foto van jou met Snuit op je boob
whaaaaah, ik ben even 5 minuten bezig hoor

Ik heb ook een nog pikantere versiequote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mn handen weer vrij

dat is wel een beetje je straf omdat je het vergeten was he!quote:Op maandag 20 december 2010 17:36 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb ook een nog pikantere versie

quote:Op maandag 20 december 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is wel een beetje je straf omdat je het vergeten was he!
 Eigenlijk wel
 Eigenlijk wel  

Ik zag het.. een email met een pikante foto en een bedreigingquote:Op maandag 20 december 2010 17:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik kan niet tegen puppyoogjes..
 wat lief
 wat lief  

Zo ben ikquote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zag het.. een email met een pikante foto en een bedreigingwat lief

Ik merk het steeds meer.. Maar maar maar, ik ga binnenkort even jouw kleren kapot scheurenquote:
 dus als we meeten, trek oude kleren aan
 dus als we meeten, trek oude kleren aan

quote:Op maandag 20 december 2010 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik merk het steeds meer.. Maar maar maar, ik ga binnenkort even jouw kleren kapot scheurendus als we meeten, trek oude kleren aan
 Graag!
 Graag!  

quote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Speciaal voor jouomdat jij nog wel eens een waarschuwing kan gebruiken
 Is mijn nieuwe lijfspreuk
 . Met I love Snuit eronder natuurlijk
. Met I love Snuit eronder natuurlijk  

Oe, nog een plekje waar I love Snuit komt te staan naast je binnenste schaamlipjesquote:Op maandag 20 december 2010 18:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zal ik deze ook laten tatooeren?. Met I love Snuit eronder natuurlijk

Nee, daar staat "property of Snuit"quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, nog een plekje waar I love Snuit komt te staan naast je binnenste schaamlipjes

Ik ben wel heel vrijgevig, maar het klopt dat er bepaalde dingen zijn die ik niet graag deelquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, daar staat "property of Snuit"

scheetje dat je bent
 scheetje dat je bent  

En die bepaalde dingen zijn natuurlijk ook alleen voor jou dropje, alleen voor jouquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel vrijgevig, maar het klopt dat er bepaalde dingen zijn die ik niet graag deel
scheetje dat je bent

awquote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En die bepaalde dingen zijn natuurlijk ook alleen voor jou dropje, alleen voor jou

waarom ben jij zo lief voor mij?
 waarom ben jij zo lief voor mij?

Omdat jij ook zo lief voor mij bentquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
awwaarom ben jij zo lief voor mij?

Dit hele topic is vol van onze liefde

Onze liefde en onze liefdessappenquote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Omdat jij ook zo lief voor mij bent

kwijl etc
 kwijl etc  Wat heerlijk
 Wat heerlijk  Wanneer gaan wij weer vol passie de liefde bedrijven tot in de kleine uurtjes?
 Wanneer gaan wij weer vol passie de liefde bedrijven tot in de kleine uurtjes?

Zo snel mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onze liefde en onze liefdessappenkwijl etc
Wat heerlijk
Wanneer gaan wij weer vol passie de liefde bedrijven tot in de kleine uurtjes?
 lijkt me een heerlijk kerstcadeautje
 lijkt me een heerlijk kerstcadeautje 
 eten en daarna de poedersuiker aflikken in bed
 eten en daarna de poedersuiker aflikken in bed  

Annnet weet niet waar ze over praat.. ze is zo vol jaloezie op onze liefdevolle vurige relatiequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
De liefde bedrijven met Snuit is niet gatver

En terecht ook,wat wij samen hebben is zo, zo zo..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Annnet weet niet waar ze over praat.. ze is zo vol jaloezie op onze liefdevolle vurige relatie

Ik val iedere avond met hardware in slaap, en helaas wordt het maar zelden software... soms doet dat best wel een beetje pijn..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En terecht ook,wat wij samen hebben is zo, zo zo..

Ik slaap er bijna niet van!

Waarom kom je dan ook niet naast mij slapen? Ik kan die pijn wel verzachten hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik val iedere avond met hardware in slaap, en helaas wordt het maar zelden software... soms doet dat best wel een beetje pijn..

Maar dan wordt de hardware zo hard dat graniet jaloers wordt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ook niet naast mij slapen? Ik kan die pijn wel verzachten hoor

quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dan wordt de hardware zo hard dat graniet jaloers wordt!
 maar ook daar weet ik wel een oplossing voor

vertel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Annnet weet niet waar ze over praat.. ze is zo vol jaloezie op onze liefdevolle vuige relatie

Oe ja! Wil je dat voor mij doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even de druk er af halen, meestal lukt dat heel snel

Voor jou doe ik toch alles dropje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe ja! Wil je dat voor mij doen?

Je bent echt ge-we-hel-dig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Voor jou doe ik toch alles dropje!
 maar maar maar, mag ik jou dan ook alle hoeken van het bed laten zien?
 maar maar maar, mag ik jou dan ook alle hoeken van het bed laten zien? 

Niets liever!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent echt ge-we-hel-dig!maar maar maar, mag ik jou dan ook alle hoeken van het bed laten zien?
waarom vraag ik het? ik doe het gewoon

Bolletje... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar maar maar.. potdosie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Niets liever!

niet vragen, gewoon doen

Ik weet het..ben er ook sprakeloos van!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bolletje... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar maar maar.. potdosie!

ik wil zoveel nu!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik weet het..ben er ook sprakeloos van!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |