Bolletje... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar maar maar.. potdosie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Niets liever!![]()
![]()
niet vragen, gewoon doen
Ik weet het..ben er ook sprakeloos van!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bolletje... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar maar maar.. potdosie!
ik wil zoveel nu!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik weet het..ben er ook sprakeloos van!
Ehm..nou..ik dacht meer aan iets romantischquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan had je mn ramen kunnen lappen
Je gaat in mijn shirt de rest van mijn shirts strijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ehm..nou..ik dacht meer aan iets romantisch
Hmm da's ook romantisch maar nu iets minder huishoudelijk graagquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat in mijn shirt de rest van mijn shirts strijken?
Ik las het..moet ik je troosten??quote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hier...
Ik ben van achter genomen door een neger
Misschien dat je mn zaadje kan troosten, die heeft het zwaarder gehad dan ik..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik las het..moet ik je troosten??
Maar..die heeft toch helemaal geen gevoel?? En jij..jij wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien dat je mn zaadje kan troosten, die heeft het zwaarder gehad dan ik..
Liefje!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef Bolletje... het volgende:
Volgens mij is de liefde weer eens over
Je bent zooo lief..waar heb ik dat aan verdient???quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Liefje!!ik ben geld aan het verdienen voor onze reizen naar romantische plekjes!
![]()
![]()
Aw schatje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
Snuit werkt veels te hard, ik mis hem nu wel heel erg
Liefje!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw schatje!Ik was assepoester aan het spelen vandaag en aan het werk en tijdens het werk............. droomde ik van jou
Je weet wel, van jou in een mooi rood/roze kanten dingetje wat je van de kerstman gekregen had
Op maken?? Mascara lenen?? Fijne jaarwisseling liefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 08:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het laatste dagje van 2010 is aangebroken, tijd om mezelf op te maken voor 2011!
mascara en rouge svp!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Op maken?? Mascara lenen?? Fijne jaarwisseling liefje
Klopt, je liefde was vandaag in winterberg strakke jumps en ollies aan het maken met zijn snowboardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:58 schreef Bolletje... het volgende:
De liefde is nu wel een beetje weg hier
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, je liefde was vandaag in winterberg strakke jumps en ollies aan het maken met zijn snowboardwas zooooooooo heerlijk zo een nieuwjaars sneeuwsessie
Aw arme!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg was
Jullie zijn toch altijd bij elkaar in elkanders hart?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik was me aan t bezatten lievie omdat jij zo ver weg was
ja, altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch altijd bij elkaar in elkanders hart?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja, altijdmaar soms wil je gewoon hete stomende sex en als ik hem dan een paar dagen niet zie ga ik me maar bezatten
.
Liefs terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe dronken moet je nu dan wel niet zijn liefje?!
ik heb je schandalig laten wachten.
Liefs voor mijn liefste lief!
heeeel erg lang, en ik wacht nogsteedsquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe dronken moet je nu dan wel niet zijn liefje?!
ik heb je schandalig laten wachten.
Liefs voor mijn liefste lief!
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja, altijdmaar soms wil je gewoon hete stomende sex en als ik hem dan een paar dagen niet zie ga ik me maar bezatten
.
Ja, dat is misschien wel een goed idee, want als ik nog langer moet wachten kan ik me aanmelden bij de AA.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.. Ik ben toch de tweelingbroer van Snuit.
.
Hoe langer je wacht hoe bevredigender ik zal zijn mijn liefstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
heeeel erg lang, en ik wacht nogsteeds
Q.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan mij dan natuurlijk ook gewoon bellen.. Ik ben toch de tweelingbroer van Snuit.
.
En een dronken vrouw is een engel in bedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht hoe bevredigender ik zal zijn mijn liefste
Cutequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is verliefd en heeft een vent en ziet alles nu met een roze bril!zo cute
Aw schatje patatje toch!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En een dronken vrouw is een engel in bed
Sught..ik mis je
Q. maakte maar een grapje lief, hij weet toch dat wij elkaars grote liefde zijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.Je mag dan wel mijn bloedbroeder zijn, maar er zijn dingen die ik niet zo makkelijk vergeef.
Voor jou altijd..NU???quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw schatje patatje toch!Ik jou ook! Wanneer hedde ge tijd om woest wild de liefde te bedrijven?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik zit maandag dinsdag en woensdag in Benidorm voor werk bollie!
Nog tips waar ik heen moet qua nederlandse enclaves?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrok toen ik zag dat jij hier gepost had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |