Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Oksel het volgende:
Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tentWe steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
Sorry, drukdrukdrukquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Oksel het volgende:
Helaas heeft niet iedereen in de organisatie zo hard gewerkt als Sally.
Ik ga nog even overleggen, met Sally.
Vooral jij dacht dat het wel even geregeld zou worden door anderenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Oksel het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat mag. Ik ga nu een PM schrijven, hoe en wat en waar, en ook wanneer. Dat stuur ik naar Sally, zodat ze nog dingen kan toevoegen / aanpassen.. dan gaat de PM naar de komen/misschien users, en zal hij ook in de topics komen te staan..![]()
Er is wel een "change of plans".. :
In het kort; ik huur de basis dingen (tent, muziek, koelwagen, bordjes/bekertjes/bestek), zorg voor een BBQ. Het station is 1km lopen, de supermarkt 200 meter. Iedereen komt, betaald mij paar euro voor de basisdingen, en iedereen regelt dus zelf drank & eten. Of je neemt het mee, of je loopt even naar de supermarkt 200 meter verder opDan kets je het in de koelwagen, en klaar.
![]()
Dus geen vooruit betalen, geen gekkigheid, lage kosten, en je kan op de dag zelf bepalen of je komt!Verder kun je zelf bepalen of je blijft slapen, in een tent, of dat je weer naar huis gaat.
Voor ontbijt zorgt iedereen ook zelf.
Gewoon een lekkere simpele Bring Your Own BBQ dus! Feestje begint overdag, BBQ steken we rond uurtje of 4-5 ofzo in de fik, tot hoelaat men ook wil. Muziekje erbij, biertje erbij, feestje.
Als je wilt zitten, neem je kratje bier mee, of neem je klapstoelen mee. Of je 5 zits bank, wat je wilt.
Als het gaat regenen, gaan we in een schuur + tent zittenIk heb geen terrasheaters, dus neem wat lekker warms mee. Ik zorg ervoor dat de schuur leuk ingericht wordt, dus dat komt er gezellig uit te zien!
![]()
Mensen die wel willen slapen, maar geen tent hebben, kunnen in de schuur slapen. Of in de stal. Of garage. Of hondenhok![]()
We hebben er zin in!
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Q. het volgende:
Het wordt een beetje een gevalletje 'jammer' zo hè?.
Ik heb om hulp gevraagd , maar daar is geen antwoord op gekomen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt al een maand een serieuze lijst met aanmeldingen maar de afgelopen 20 dagen is er niks mee gedaan. Dit had je wel kunnen zien aankomen. Mensen die elkaar niet kennen elkaars spullen laten opeten en drinken wordt natuurlijk niks.
Welk schema?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep. En ik zit er nu over te twijfelen of ik de rest van de organisatie even ga bellen, kijken of ze de dag van te voren hier kunnen zijn, zodat we gewoon op schema kunnen blijven.
Jij hebt ook je best gedaan. Maar Oksel dacht dat anderen alles wel zouden regelen. Het is zijn feest, dus ook zijn fail.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb om hulp gevraagd , maar daar is geen antwoord op gekomen.
Dan had ik alle verzamelde namen snel kunnen verwerk in beide google docs, en in mijn eigen excel-sheet.
Maar ik kan geen ijzer met handen breken, ik zit ook met werk tegenwoordig. En nu 1 met vakantie *pffffrrrrrrrrrrrrrrrrtttt*
Ik ben ook maar een mens, geen engel.
Al zou ik nog zo graag willen.
Daar liep het natuurlijk direct al een beetje scheef. Eerst roepen dat je alleen de locatie beschikbaar stelt maar wel je overal in mengen, en tjah als je dan weg bent dan tonen mensen (op Sallyquote:Op donderdag 2 september 2010 12:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij hebt ook je best gedaan. Maar Oksel dacht dat anderen alles wel zouden regelen. Het is zijn feest, dus ook zijn fail.
Doe datquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga nog even overleggen, met Sally.
Iedereen die wil komen laten betalenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
Oksel, wat moet er precies dan nog gebeuren/geregeld worden?
Het antwoord staat hier toch alquote:Op donderdag 2 september 2010 12:35 schreef Sally het volgende:
Stefan, als je nou de organisatie antwoord laat geven in plaats van zo lekker makkelijk alles maar in te vullen VOOR de organisatie?!
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat mag. Ik ga nu een PM schrijven, hoe en wat en waar, en ook wanneer. Dat stuur ik naar Sally, zodat ze nog dingen kan toevoegen / aanpassen.. dan gaat de PM naar de komen/misschien users, en zal hij ook in de topics komen te staan..![]()
Er is wel een "change of plans".. :
In het kort; ik huur de basis dingen (tent, muziek, koelwagen, bordjes/bekertjes/bestek), zorg voor een BBQ. Het station is 1km lopen, de supermarkt 200 meter. Iedereen komt, betaald mij paar euro voor de basisdingen, en iedereen regelt dus zelf drank & eten. Of je neemt het mee, of je loopt even naar de supermarkt 200 meter verder opDan kets je het in de koelwagen, en klaar.
![]()
Dus geen vooruit betalen, geen gekkigheid, lage kosten, en je kan op de dag zelf bepalen of je komt!Verder kun je zelf bepalen of je blijft slapen, in een tent, of dat je weer naar huis gaat.
Voor ontbijt zorgt iedereen ook zelf.
Gewoon een lekkere simpele Bring Your Own BBQ dus! Feestje begint overdag, BBQ steken we rond uurtje of 4-5 ofzo in de fik, tot hoelaat men ook wil. Muziekje erbij, biertje erbij, feestje.
Als je wilt zitten, neem je kratje bier mee, of neem je klapstoelen mee. Of je 5 zits bank, wat je wilt.
Als het gaat regenen, gaan we in een schuur + tent zittenIk heb geen terrasheaters, dus neem wat lekker warms mee. Ik zorg ervoor dat de schuur leuk ingericht wordt, dus dat komt er gezellig uit te zien!
![]()
Mensen die wel willen slapen, maar geen tent hebben, kunnen in de schuur slapen. Of in de stal. Of garage. Of hondenhok![]()
We hebben er zin in!
Mjah, je kan niet ontkennen dat dit toch wel heel erg richting 'FAIL' gaat nu. Het is een uithoek, en puntje bij paaltje moeten mensen dan ook nog hun eigen zooi mee gaan slepen of daar nog even naar de supermarkt. Tot hoelaat is een supermarktje in zo'n gat open eigenlijk op zaterdag? 18u? Kan je dus flink slepen met bier. En denk aan de puinzooi die je later krijgt qua statiegeld, lege (wijn)flessen etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:35 schreef Sally het volgende:
Stefan, als je nou de organisatie antwoord laat geven in plaats van zo lekker makkelijk alles maar in te vullen VOOR de organisatie?!
/does
Ja, dat was omdat ik niets hoorde van de anderen. Maar ik ben nu aan het bellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het antwoord staat hier toch al
[..]
Vervelend he. Eerst anderen afzeiken op hun mislukte organisatie en dan zelf miskleunen en erop aangesproken worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef Oksel het volgende:
Stefan, STFU, voor een uurtje, dan mag je weer komen rellen/zuigen/zeuren/whatever je altijd doet, dankje.
Kap eens met het op anderen afschuiven. Jij bent de organisator.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat ik niets hoorde van de anderen. Maar ik ben nu aan het bellen.
Nou, weetje, door jou gaat de zin om het te organiseren er ook wel erg af. Heel erg zelfs. En een feestje organiseren is geen probleem, dat is leuk. Maar het moet wel leuk blijven. En ik hoef me niet te bewijzen, ik heb het vaker gedaan, met succes.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vervelend he. Eerst anderen afzeiken op hun mislukte organisatie en dan zelf miskleunen en erop aangesproken worden.
Ga nou niet zitten janken. Je hebt in het begin nog hoger van de toren geblazen als nu met dat je al tig feestjes succesvol heb georganiseerd en was in alle discussies de 'organisator' en had je het hoogste woord. In de eerste topics werd zelfs openlijk afgegeven op de FOK!-crew die de 'vorige' meet wilde organiseren totdat Yvonne dat een halt toe riep.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, weetje, door jou gaat de zin om het te organiseren er ook wel erg af. Heel erg zelfs. En een feestje organiseren is geen probleem, dat is leuk. Maar het moet wel leuk blijven. En ik hoef me niet te bewijzen, ik heb het vaker gedaan, met succes.
True.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga nou niet zitten janken. Je hebt in het begin nog hoger van de toren geblazen als nu met dat je al tig feestjes succesvol heb georganiseerd en was in alle discussies de 'organisator' en had je het hoogste woord. In de eerste topics werd zelfs openlijk afgegeven op de FOK!-crew die de 'vorige' meet wilde organiseren totdat Yvonne dat een halt toe riep.
Niet heel raar dat dit dan nu in your face komt als dit jammerlijk lijkt te falen.
En dan moet je het niet op je mede-organisatie of de 'critici' hier af gaan zitten schuiven
Afschuiven afschuiven afschuivenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, weetje, door jou gaat de zin om het te organiseren er ook wel erg af.
Ja maar hij zegt er geen zin meer in te hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lezen boefje, Oksel's post staat in de OP en later nog een keer los in een post van mij
Nah goed, laten we hem zoals hij al zegt iig even de tijd en kans geven met z'n mede-organisatie te overleggen. Het kan toch nog best leuk zijn voor volk daar in de directe omgevingquote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt er geen zin meer in te hebben.
Blijkbaar telt mijn mening over hem zwaarder dan 70 mensen die zich hadden aangemeld voor zijn feest.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt er geen zin meer in te hebben.
Jij bent dan ook gewoon kinderachtig aan het zieken. You've made your point, now move onquote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blijkbaar telt mijn mening over hem zwaarder dan 70 mensen die zich hadden aangemeld voor zijn feest.
Probeer jij nou OP een internetforum te doen alsof jij wel een leven hebt en de rest niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Roellie80 het volgende:
Proberen jullie nu toch nog iets van een leven buiten het internet om te creëren?
Sja, een jaar geleden zat de FOK!crew midden in de organisatie van een groot feest dat voornamelijk door een failliete camping misliep. En daar is ook voldoende over geziekt door mensen die dachten dat ze het beter konden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon kinderachtig aan het zieken. You've made your point, now move on
Iets met hoge bomen en veel wind...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon kinderachtig aan het zieken. You've made your point, now move on
Neuh. Zaterdag zijn de FOK!kers hier Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #3quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Roellie80 het volgende:
Proberen jullie nu toch nog iets van een leven buiten het internet om te creëren?
Gewoon privémeeten?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk volgende week wel wat het met deze meet word.
Je komt zaterdag maar gewoon naar Utrecht.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon privémeeten?Hoeft je moeder je niet te komen halen
Ja ok. Maar dan hoef je nog niet zo te zieken. Wacht even af wat er wordt geregeld of juist niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met hoge bomen en veel wind...
Je zegt het alsof eht een wonder isquote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blijkbaar telt mijn mening over hem zwaarder dan 70 mensen die zich hadden aangemeld voor zijn feest.
Overigens veranderde hij zelf vanmiddag de voorwaarden he, ik had al een maand niks negatiefs gezegd over de beste man,
De ENIGE op wie ik het afschuif ben JIJ. En nog maar een klein beetje ook, voor de rest neem ik volledige verantwoordelijkheid JIj bent degene die mijn zin om het te organiseren continue wegneemt. CONTINUE je gezuig. Terwijl je niet eens komt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Afschuiven afschuiven afschuiven
Jij was toch die man die superfeesten kon organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |