.
. .
.

quote:

Ja, zware dag voor de boegquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijtk wel werk. Om 08:30 al beginnen met een bruiloft
en dan wordt het zeker vanavond ook nog eens overwerken?
 . Schoenen poetsen, haren knippen, nette kleren aandoen... Net ff boodschappen gedaan. Vanavond wordt inderdaad zwaar, zuipen tot 01.00 uur is niet mis
. Schoenen poetsen, haren knippen, nette kleren aandoen... Net ff boodschappen gedaan. Vanavond wordt inderdaad zwaar, zuipen tot 01.00 uur is niet mis  .
.

Nu weet ik weer waarom in mijn tv abonnement opgezegd heb.quote:

Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Carolyne, leuk dat je heir post
Een nieuw gezicht
(de AKQ zit hier net om de hoek)

Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Almost weeekeeeenddddd
Bartje gaat opnieuw trouwen?
Ja.quote:

.
.

Dank je, zal wel lukkenquote:
 .
.

quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie is is vrijwel klaar en gaat verhuizen
 Dat laatste duurt nog wel even
 Dat laatste duurt nog wel even  

tell me!
  tell me!

Maar daar gaat nog wel een jaar overheen. Minimaal
 Maar daar gaat nog wel een jaar overheen. Minimaal  

Hopelijk meer kansen op werk en vrijwel al onze vrienden wonen in Oosterwolde/Appelscha/Roden/Leek dus dan zitten we daar ook wat dichter bij
 Hopelijk meer kansen op werk en vrijwel al onze vrienden wonen in Oosterwolde/Appelscha/Roden/Leek dus dan zitten we daar ook wat dichter bij  

stelletje zwervers. Maargoed, wij wonen waarschijnlijk nog wel 4 jaar hier, dus is ook geen issue.
  stelletje zwervers. Maargoed, wij wonen waarschijnlijk nog wel 4 jaar hier, dus is ook geen issue.  

en ik dus ook
  en ik dus ook  

Was zelfs de belangrijkste eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja vrienden in de buurt zou voor mij ook een goeie factor zijn

Hmm nog niet, hoe vind je zoietsquote:Kijken jullie ook voor particuliere huur? Kan zomaar iets gunstigs tussen zitten

Hoe is het met jou?
 Hoe is het met jou?

Euhm, advertenties in de krant, of op funda (hebben ze ook een afdeling huur geloof ik)... overal eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was zelfs de belangrijkste eigenlijk
[..]
Hmm nog niet, hoe vind je zoiets

Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok
 Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok  

Doet het sowieso het liefste via woningbouw en niet particulier, lijkt me iets zekerder. En ik hoop toch wel dat ik een baan heb voor we samenwonen
 Doet het sowieso het liefste via woningbouw en niet particulier, lijkt me iets zekerder. En ik hoop toch wel dat ik een baan heb voor we samenwonen  

Nog niks op het momentquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor banen zoek je Etc? Ik wil best een beetje mn ogen en oren gespitst houden hier
 Eerst m'n scriptie afronden, diploma halen
 Eerst m'n scriptie afronden, diploma halen  

Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie!Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok

En bij jou? Sven blij met zn nieuwe baan? Jij al wat leukers gevonden?

En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...
  En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...   

quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.

ben over het algemeen ook best blij
  ben over het algemeen ook best blij  en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
 en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!! 
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.quote:Ik heb nog niks gevonden -of gezocht-.En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...

Suc6quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
[..]
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.
Ik heb gesolliciteerd bij LeenBakker en V&D, in het kader van jemoetwat.... ze hadden na de vakantie ineens vacatures! Hoorde ook dat ze bij het fourniturenzaakje in het centrum iemand zochten, misschien dat ik straks even ga informeren.

Dat heb ik nog niet gedaan.
  Dat heb ik nog niet gedaan.

Handgeschrevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
 Ik zou gewoon een brief typen en die op de post doen
 Ik zou gewoon een brief typen en die op de post doen  

Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij

Ja, bizar. Hij zag er niet uit of hij me in de maling nam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HandgeschrevenIk zou gewoon een brief typen en die op de post doen

En rondjes ipv punten op de i.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cool, kan je je roze pen gebruiken en hartjes erbij zetten

quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
 ! Gewoon even op de site kijken joh.
! Gewoon even op de site kijken joh.  ) dat ze bij de bijenkorf & V&D mensen zoeken
 ) dat ze bij de bijenkorf & V&D mensen zoeken  

brief typen, font zoeken waarbij het lijkt of het handgeschreven is, printen en posten
 brief typen, font zoeken waarbij het lijkt of het handgeschreven is, printen en posten  

mijn handschrift hebben ze niet, of het moet doctor hetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat je ook kunt doenbrief typen, font zoeken waarbij het lijkt of het handgeschreven is, printen en posten

Beetje rondtourenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.

Echt super zo'n weekje weg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje rondtouren
Ik wil in elk geval naar Vezelay (bedevaartsoord voor Maria Magdalena, ging mn bachelorscriptie over), en we gaan naar een oldtimerrace en een brocantemarkt in Angouleme

Mijn handschrift is een combinatie van heel veel van die voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=603

Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruziequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg Jojo, ik had jou ook nog wat gevraagdje kletst er tactisch overheen, maar ik ben nieuwsgierig!

quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
 wauw!!
 wauw!!  leuk voor je!!
 leuk voor je!! 

Van alle oude mensen waar ik gewerkt heb, heb ik geleerd dat het juist goed is om af en toe je tanden te laten zien, zodat je dan weer weet waar je staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
 En, voegde een mevrouw toe: dan heb je weer iets om goed te maken.
 En, voegde een mevrouw toe: dan heb je weer iets om goed te maken.   

maar ik heb ook niet het idee dat we alles opkroppen. We zijn gewoon allebei vredelievende mensen en maken nooit zo een probleem van dingen. Stemverheffing komt er zelfs nooit aan te pas
  maar ik heb ook niet het idee dat we alles opkroppen. We zijn gewoon allebei vredelievende mensen en maken nooit zo een probleem van dingen. Stemverheffing komt er zelfs nooit aan te pas  

Maar we praten altijd alles uit
 Maar we praten altijd alles uit  

Dat deed z'n ex wel dus.
 Dat deed z'n ex wel dus.   

quote:

quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:51 schreef Soempie het volgende:
De eerste keer dat we ruzie hadden vroeg Sven toen het klaar en weer goed was of het wel echt goed was, want ik had niets naar z'n hoofd gegooid, niet met deuren gesmeten of wat dan ook.Dat deed z'n ex wel dus.
 Dat is wel erg hoor
 Dat is wel erg hoor  alhoewel met een deur smijten soms gewoon lekker is en ik denk nog altijd beter dan dat je iets naar iemands hoofd smijt
 alhoewel met een deur smijten soms gewoon lekker is en ik denk nog altijd beter dan dat je iets naar iemands hoofd smijt  

Vandaar de 3 bobs
 Vandaar de 3 bobs  

en je hebt me nog niet eens ontmoetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me Jojo ook niet voorstellen met slaande ruzie eigenlijk.

wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
Stappen met 15 manVandaar de 3 bobs

Nee dat is dit weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?
 En aangezien het er dus op uit draait dat ik of E. bobt, neem ik aan dat G., die wij wilden laten bobben, niet gaat bobben.
 En aangezien het er dus op uit draait dat ik of E. bobt, neem ik aan dat G., die wij wilden laten bobben, niet gaat bobben. 

quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook handig
Als ik bob, dan bobt E. niet, maar rij ik in zijn auto. E. woont niet in dezelfde plaats als M., waar wij zouden gaan slapen. Dus als ik bob slapen we bij E. en niet bij M. Als E. bobt dan slapen we gewoon bij M.

E: wil op zich wel bobben, zijn auto gaat sowieos mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je het voor me uittekenen? Ik snap het niet helemaal meer

Er is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
 Er is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken  

Dat maakt het toch juist makkelijker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken

Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken

quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.
 Bedankt
 Bedankt  Ik hoop dat ik niet hoef te  bobben
 Ik hoop dat ik niet hoef te  bobben  

Niet iedereen leest de bijsluiter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ze dat niet zou mogen had ze het wel gezegd

E. heeft geen moeite om een relletje te trappen, maar als hij diegene niet te pakken krijg gaat het moeilijk
 E. heeft geen moeite om een relletje te trappen, maar als hij diegene niet te pakken krijg gaat het moeilijk  

Vanavond met collega's borrelen en uit eten.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |