Kreacher of R.A.B?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gejat door hoe-heet-die-knakker-ook-alweer.....
De ketting wordt idd in 5 al genoemd.
Maar die vinden ze tijdens de schoonmaak van het huis.
Die misschien niet, maar die vind ik ook heel natuurlijk. Ik vind die scène met dat huis er zo los in zitten.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geld niet voor elke scene, IMO, zoals dat Slughorn vertelt over die vis die hij van Lily gekregen heeft.
Klopt, maar het verschilt dus per scene.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die misschien niet, maar die vind ik ook heel natuurlijk. Ik vind die scène met dat huis er zo los in zitten.
Neuh, maar ik doelde ook echt op die scène. Ik heb bij die scène van die vis ook totaal niet het idee dat die toegevoegd is, ook al is ie dat wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Patch, kan daar een spoiler omheen voor de mensen die het boek niet gelezen heeft?
[..]
Klopt, maar het verschilt dus per scene.Je kan niet over alle toegevoegde scenes zeggen dat ze slecht zijn.
Ja inderdaad, en zo maakt Slughorn nog wat duidelijker hoe graag hij Lily mag.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, maar ik doelde ook echt op die scène. Ik heb bij die scène van die vis ook totaal niet het idee dat die toegevoegd is, ook al is ie dat wel.Vind het heel logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef IedeK. het volgende:
Een gedeelte van de 7-Potters scene uit Deathly Hallows. (1 minuut 30)
Natuurlijk niet kijken als je niet gespoiled wilt worden voor de film!Hahhaha!! Geweldig, ik wil meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga ze denk ik ook niet zien, kan nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, deze paar weken kan ik nog wel ff wachten hoor. Ik kijk die gelekte filmpjes dus ook maar niet. Trailers heb ik wel gezien.
Idem hier. Wilde eerst de 18e gaan op mijn verjaardag maar er kon niemand meequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga pas in het laatste weekend van november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |