quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef IedeK. het volgende:
Een gedeelte van de 7-Potters scene uit Deathly Hallows. (1 minuut 30)
Natuurlijk niet kijken als je niet gespoiled wilt worden voor de film!Hahhaha!! Geweldig, ik wil meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga ze denk ik ook niet zien, kan nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, deze paar weken kan ik nog wel ff wachten hoor. Ik kijk die gelekte filmpjes dus ook maar niet. Trailers heb ik wel gezien.
Idem hier. Wilde eerst de 18e gaan op mijn verjaardag maar er kon niemand meequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga pas in het laatste weekend van november.
Jammer dat die in Brinkmann isquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga naar de nachtvoorstelling in Haarlem. Ik ben benieuwd of het eindelijk een keer een echt goede verfilming wordt.
Mja een vriend van me is de 23e jarig, en wij zijn samen ontzettende HP-geeks, en ik wil het met niemand liever dan met hem zien, dus neem ik hem mee voor zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Idem hier. Wilde eerst de 18e gaan op mijn verjaardag maar er kon niemand meeEn de 19e en 20e zijn er al verjaardagen te vieren dus wordt het de 26e pas.
Nouja, dat weekje extra kunnen we er ook nog wel bij hebben na zo lang te hebben gewacht
Als je dat wilt voorkomen zul je denk ik over een paar maanden pas naar de bios moeten gaan, als de meesten al geweest zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef Klipnap het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zaterdag, in Amersfoort!
De bioscoop van Harderwijk is zo prut dat ik m daar niet wil zien.
Al ben ik wel bang dat er allemaal kinderen in de bios zitten die de hele tijd dingen gaan zeggen als: ''Kijk, dat zit ook in het boek mam! Ik zei het toch! Oja en nu gaan ze naar het huis van de Malfidussen! En in deel 2 gaat dit gebeuren en dat gebeuren!''
Nouja, daar valt toch niet aan te ontkomen..
Echt waar? H'wijk is de fijnste bios die ik ken! In de zomer heerlijk cool, mooi beeld en geluid en perfecte service zonder pauzequote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef Klipnap het volgende:
De bioscoop van Harderwijk is zo prut dat ik m daar niet wil zien.
Sowieso! Echt het tofste (en grappigste) karakter imoquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Patch het volgende:
Super film !
Beste tot dusver, alhoewel, dat vond ik van allen tot dusver.
Alan Rickman![]()
Dobbyyyyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Sowieso! Echt het tofste (en grappigste) karakter imo
Ja klopt, hoe bizar is het dan dat er nog steeds een Nederlands gesproken versie is???quote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
De film is nu ook 12+ geloof ik.
Ja heel stom en hij draait ook gewoon op woensdagmiddag als de basisschoolkids vrij zijn. Alsof ze naar Finding Nemo gaan ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 10:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe bizar is het dan dat er nog steeds een Nederlands gesproken versie is???
Wtf?quote:Op zondag 14 november 2010 10:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe bizar is het dan dat er nog steeds een Nederlands gesproken versie is???
Die heb ik verdorrie net gemist! Ik had gezien dat het er om ..:55 zou zijn maar ik dacht dus pas om 5 voor 3 ipv. vijf voor 2quote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef Dale. het volgende:
Net die "behind the scene's" aflevering gezien op Rtl was wel tof om te zien
Ik heb t gemist.quote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef Dale. het volgende:
Net die "behind the scene's" aflevering gezien op Rtl was wel tof om te zien
Ja precies, ik vind het ook krankzinnigquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja heel stom en hij draait ook gewoon op woensdagmiddag als de basisschoolkids vrij zijn. Alsof ze naar Finding Nemo gaan ofzo.
Heb je überhaupt het boek wel gelezen? Ze verfilmen het hele boek precies, daarom worden er twee films gemaakt. Dus het filmverhaal klopt sowieso met het boek. Maar waar ze stoppen weet niemand precies. Hier in het topic staat ergens wel wat het ongeveer gaat wordenquote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Loopt de film wel goed af?
Want 't gaat toch over de 1e helft van het boek?
Welke hoofdstukken worden verfilmd?
Klopt 't filmverhaal nog wel met het boek?
Jawel, dat is wel bekend:quote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je überhaupt het boek wel gelezen? Ze verfilmen het hele boek precies, daarom worden er twee films gemaakt. Dus het filmverhaal klopt sowieso met het boek. Maar waar ze stoppen weet niemand precies. Hier in het topic staat ergens wel wat het ongeveer gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |