abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88706626
quote:
2s.gif Op zondag 14 november 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb t gemist. :o
Ik ook ;( Ik dacht het gevonden te hebben op de rtl site, maar dat was ook niks..
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_88709125
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja heel stom en hij draait ook gewoon op woensdagmiddag als de basisschoolkids vrij zijn. Alsof ze naar Finding Nemo gaan ofzo.
Ja precies, ik vind het ook krankzinnig :D Kinderen die dit verhaal nog begrijpen, zijn oud genoeg om ondertiteling te lezen en de origineel gesproken versie fijner te vinden....
I had a signature once. It was awful.
pi_88709300
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Loopt de film wel goed af?
Want 't gaat toch over de 1e helft van het boek?
Welke hoofdstukken worden verfilmd?
Klopt 't filmverhaal nog wel met het boek?
Heb je überhaupt het boek wel gelezen? Ze verfilmen het hele boek precies, daarom worden er twee films gemaakt. Dus het filmverhaal klopt sowieso met het boek. Maar waar ze stoppen weet niemand precies. Hier in het topic staat ergens wel wat het ongeveer gaat worden
pi_88717085
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Heb je überhaupt het boek wel gelezen? Ze verfilmen het hele boek precies, daarom worden er twee films gemaakt. Dus het filmverhaal klopt sowieso met het boek. Maar waar ze stoppen weet niemand precies. Hier in het topic staat ergens wel wat het ongeveer gaat worden
Jawel, dat is wel bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
  zondag 14 november 2010 @ 21:58:02 #301
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_88717430
De epiloog in deel 2 gaat opnieuw gefilmd worden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')