quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
[quote]Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn die poster van Snapequote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:20 schreef IedeK. het volgende:
http://www.mugglenet.com/(...)mortactionposter.jpg
http://www.mugglenet.com/(...)napeactionposter.jpg
En zeven portretfoto's: http://www.mugglenet.com/app/news/show/3825
![]()
![]()
[..]
The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen we dit trouwens in spoiler? We vertellen toch niets over de nieuwe films, speculeren slechts over hoe het verhaal mogelijk verder zou gaan in geval van een nieuw boek.
Of heeft niet iedereen de boeken al gelezen?
Ik hou het niet meer bij hoor met al die verschillende topics over series en films en boeken
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Die is idd heel erg gaaf!quote:Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Aangezien dit het film-topic is heeft niet iedereen de boeken gelezen, zeker niet naarmate de film dichter- en dichterbij komt. Speculeren over wat er in eventuele nieuwe boeken zou kunnen staan met het einde van de huidige boeken erin betrokken kan dus voor sommigen niet leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen we dit trouwens in spoiler? We vertellen toch niets over de nieuwe films, speculeren slechts over hoe het verhaal mogelijk verder zou gaan in geval van een nieuw boek.
Of heeft niet iedereen de boeken al gelezen?
Ik hou het niet meer bij hoor met al die verschillende topics over series en films en boeken![]()
Ja maar goed, daarom staat het ook in spoiler-tags lijkt me. Ik heb zelf de boeken niet gelezen dus ik laat ze mooi dicht. Geen probleem hoor.![]()
Warner Bros Pictures has made the decision to release "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1" in 2D, in both conventional and IMAX theaters, as we will not have a completed 3D version of the film within our release date window. Despite everyone's best efforts, we were unable to convert the film in its entirety and meet the highest standards of quality. We do not want to disappoint fans who have long-anticipated the conclusion of this extraordinary journey, and to that end, we are releasing our film day-and-date on November 19, 2010 as planned. We, in alignment with our filmmakers, believe this is the best course to take in order to ensure that our audiences enjoy the consummate "Harry Potter" experience.
Producer David Heyman said, "For 10 years, we have worked alongside Alan Horn and the studio, whose priority has always been to preserve the integrity of Jo Rowling's books as we have adapted them to the screen, and this decision reflects that commitment."
Director David Yates continued, "This decision, which we completely support, underscores the fact that Warner Bros. has always put quality first."
As scheduled, on July 15, 2011, we will deliver to conventional and IMAX theaters our final installment of the film franchise, "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," in both 2D and 3D formats.![]()
Ok, ik volg teveel film/serie topics dus was even kwijt welke dit dan ook weer wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aangezien dit het film-topic is heeft niet iedereen de boeken gelezen, zeker niet naarmate de film dichter- en dichterbij komt. Speculeren over wat er in eventuele nieuwe boeken zou kunnen staan met het einde van de huidige boeken erin betrokken kan dus voor sommigen niet leuk zijn.
Daarom dekte ik het ook wel gewoon netjes af, just in case, zou zelf ook balen als ik dingen zou lezen die ik nog niet wil weten
Feauteaux
Ok gelukkig dat ze het niet gaan uitstellen! Dat hele 3D gebeuren hoeft van mij ook niet zo. Het is wel leuk een keer, maar heeft weinig toegevoegde waarde aan een film imho.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef luffyd het volgende:
Warner Bros Pictures has made the decision to release "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1" in 2D, in both conventional and IMAX theaters, as we will not have a completed 3D version of the film within our release date window. Despite everyone's best efforts, we were unable to convert the film in its entirety and meet the highest standards of quality. We do not want to disappoint fans who have long-anticipated the conclusion of this extraordinary journey, and to that end, we are releasing our film day-and-date on November 19, 2010 as planned. We, in alignment with our filmmakers, believe this is the best course to take in order to ensure that our audiences enjoy the consummate "Harry Potter" experience.
Producer David Heyman said, "For 10 years, we have worked alongside Alan Horn and the studio, whose priority has always been to preserve the integrity of Jo Rowling's books as we have adapted them to the screen, and this decision reflects that commitment."
Director David Yates continued, "This decision, which we completely support, underscores the fact that Warner Bros. has always put quality first."
As scheduled, on July 15, 2011, we will deliver to conventional and IMAX theaters our final installment of the film franchise, "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," in both 2D and 3D formats.
Feauteaux
3D.Nog nooit heeft een gimmick zo weinig toegevoegd aan de cinema sinds Demi Moore,
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
@ReWout Nee, zoals je hierboven kan lezen komt deel 1 van the Deathly Hallows dus alleen maar in 2d in de bioscopen.![]()
![]()
HP! Ik kan niet wachten, te mooie trailers ook. En gelukkig in 2D, word alleen maar duizelig van 3D..
![]()
Ja lees het nu ook: http://www.nu.nl/film/235(...)toch-niet-in-3d.htmlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef icemotion het volgende:
@ReWout Nee, zoals je hierboven kan lezen komt deel 1 van the Deathly Hallows dus alleen maar in 2d in de bioscopen.
Had op de website van HP nog wat anders gelezen vandaar. Maja maakt mij niet uit was toch naar 2D gegaan![]()
![]()
Ben blij toe dat ze besloten hebben om deze film niet in 3D uit te brengen. Ben dat 3D nu al een beetje zat.....
Smell the flowers while you can....![]()
Prima dat het nieuwste deel alleen maar in 2D komt. 3D voegt over het algemeen niets c.q. weinig toe, en is slechts een gimmick.![]()
Ik heb altijd het idee dat het geld en energie wat er in die 3d-technieken gestoken wordt, veel beter in andere zaken gestoken kan worden zodat die nóg beter zijn.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
de 3d technieken worden pas toegevoegd als de film al klaar is, hij is namelijk gewoon in 2D gefilmd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het geld en energie wat er in die 3d-technieken gestoken wordt, veel beter in andere zaken gestoken kan worden zodat die nóg beter zijn.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Je hebt altijd een keuze bij 3D films, er zijn meer zalen in 2D dan in 3D, ook Avatar was in 2D te zien. Alle 3D films komen sowieso ook in 2D.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ben blij toe dat ze besloten hebben om deze film niet in 3D uit te brengen. Ben dat 3D nu al een beetje zat.....Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze bij 3D films, er zijn meer zalen in 2D dan in 3D, ook Avatar was in 2D te zien. Alle 3D films komen sowieso ook in 2D.
Smell the flowers while you can....![]()
Nice. Al lijken de posters wel te suggereren dat Hermione een beetje een slet is, met twee mannen.
Ik begrijp 3D helemaal niet, want ik zie geen 3D. Iets met ogen die niet goed samenwerken. Ik ben nog niet naar een 3D-film geweest, ik vraag me af hoe ik die zie eigenlijk. Beetje dubbel ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.![]()
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook zo. Maar ik begrijp de hype rondom 3D gewoon niet zo goed.
Mooie posters btw! Harry heeft dat toverstokje echt op zo'n stoere manier vast alsof hij er met een pistool staat
Feauteaux
Ik dacht dat er 'Trust Noone'' stond, ik dacht nog van wie is Noone?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
haha idem hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat er 'Trust Noone'' stond, ik dacht nog van wie is Noone?
Feauteaux
Die doen het niet (hier)?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef Koningin het volgende:
Waren deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feauteaux
Bellatrix
Wie is die andere bij die weerwolf?"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Wat ziet Lucius er lafjes uit.
Stephen Fry is koning.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb het Engelse luisterboek geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry. Ik ben heel erg benieuwd wat ze met de films gaan doen...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Gave posters weer!
Hadden jullie al gehoord over Harry Potter Film Wizardry? http://www.mugglenet.com/app/news/show/3834![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Bellatrix
Wie is die andere bij die weerwolf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens de Twitter is dat Scabior, maar kan me even niet meer herinneren wie dat is...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
Bellatrix
Wie is die andere bij die weerwolf?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens de Twitter is dat Scabior, maar kan me even niet meer herinneren wie dat is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Wielerprono 2014, 2015![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pepersaus het volgende:
[..]That's what I said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, had ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.
![]()
Daarnaast is die poster met "Trust no one" raar opgemaakt trouwens zeg! "no" en "one" staan veel te dicht op elkaar .... ik las het als (spreek uit als) noen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Miss-MacPhisto op 14-10-2010 11:48:39 ]Smell the flowers while you can....![]()
Avatar is een heel ander soort 3D dan deze Harry Potters zullen hebben. Avatar is in 3D gefilmd, HP in 2D en later bewerkt. Dat je bij Avatar vergat dat het 3D was was juist het goede. Je was er echt bij en zat niet in een kijkdoos zoals Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Jamaar wat voor meerwaarde heeft het als ik het al snel niet meer in de gaten had? Ik heb dat ook niet nodig om ergens echt bij te kunnen zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Avatar is een heel ander soort 3D dan deze Harry Potters zullen hebben. Avatar is in 3D gefilmd, HP in 2D en later bewerkt. Dat je bij Avatar vergat dat het 3D was was juist het goede. Je was er echt bij en zat niet in een kijkdoos zoals Alice in Wonderland.
Steeds minder wordt aan de verbeelding en je eigen fantasie overgelaten en dat vind ik persoonlijk geen meerwaarde maar een achteruitgang.
Maargoed, gelukkig gewoon 2D en kunnen we bij deel 2 kiezen, ieder wat wils dus
Feauteaux
In het geval van Avatar was het als beleving een upgrade. James Cameron heeft trouwens juist in de actiescenes het 3D effect TERUGgeschroefd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jamaar wat voor meerwaarde heeft het als ik het al snel niet meer in de gaten had? Ik heb dat ook niet nodig om ergens echt bij te kunnen zijn
Ik vond het 3D effect geweldig omdat het echt 3D was bij Avatar. Ook bij animatiefilms trouwens omdat het in 3D wordt gecreeerd in de computer.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.quote:![]()
Die nieuwe dobby-poster vind ik dan wel weer mooi!
http://www.mugglenet.com/(...)/movie7/dh_dobby.jpg![]()
Wutquote:Fokking lelijk.
Dobbyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.![]()
http://www.mugglenet.com/(...)/movie7/dh_dobby.jpg
!
Nog maar iets meer dan een maand![]()
![]()
Mijn vriendin zegt dat de film vanaf 16 jaar wordtWeet iemand of dit waar is, want dat zou ik wel erg kut vinden.
![]()
![]()
Lijkt me onzin, dan gaat er een veel te groot deel van de doelgroep verloren. Zelfs in de VS hebben ze gewoon een PG-13 rating gekregen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin zegt dat de film vanaf 16 jaar wordtWeet iemand of dit waar is, want dat zou ik wel erg kut vinden.
Winnaar Wielerprono 2014, 2015![]()
Lijkt me ook grote onzin. Ook omdat al het mogelijk geweld in de film magisch geweld is, stukken minder bloederig enzo, maakt het wat geschikter voor jongere kijkers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, dan gaat er een veel te groot deel van de doelgroep verloren. Zelfs in de VS hebben ze gewoon een PG-13 rating gekregen.![]()
![]()
Gelukkig maar, dan kan ik hem gewoon in de bios bekijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lijkt me ook grote onzin. Ook omdat al het mogelijk geweld in de film magisch geweld is, stukken minder bloederig enzo, maakt het wat geschikter voor jongere kijkers.
![]()
De eerste 4 films kon ik ook niet bekijken, zat steeds 1 jaar tussen. Toen kwam mijn broer thuis van de bios, ik helemaal jaloers![]()
![]()
Dobbyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.![]()
http://www.mugglenet.com/(...)/movie7/dh_dobby.jpg
Die van Bella en Lucius is ook erg leuk![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Omg ik kan echt niet meer wachten als ik dit ziequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Een tv-promo met enkele nieuwe beelden
![]()
![]()
Exclusive: 'Harry Potter' Sneak Peek To Premiere At Scream Awards
What would an awards show that honors all things sci-fi, fantasy, comics and horror be without one killer exclusive? Thus this year's Scream Awards will feature an exclusive clip from one of the most highly anticipated films set for release this fall.
MTV News can exclusively announce that the show, which airs October 19 on Spike, will feature a world premiere sneak peek at "Harry Potter and the Deathly Hallows Pt. 1." And that sneak peek will include some never-before-seen footage.![]()
Controleren ze dat zo streng dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kan ik hem gewoon in de bios bekijken.![]()
De eerste 4 films kon ik ook niet bekijken, zat steeds 1 jaar tussen. Toen kwam mijn broer thuis van de bios, ik helemaal jaloers
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette foto's trouwens!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Nee, maar mijn ouders zijn zo braaf als het maar kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Controleren ze dat zo streng dan tegenwoordig?
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
En wederom supervet! Luna en d'r vader, precies zoals ik me had voorgesteld daar
Luna
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wie ben jij?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Serieus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Dat moet ik ook maar eens doen, maar tot waar moet je dan lezen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het boek er maar weer eens bij genomen..."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Tot ze naar de Malfoy Manor gaan volgens mijOp vrijdag 22 oktober 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens doen, maar tot waar moet je dan lezen?
![]()
quote:ghehe![]()
![]()
quote:Ik ga het niet doen.. zelfbeschermingOp donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil zoooo graag de boeken weer lezen maar ik wil niet dezelfde fout maken als vorige keer
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Sountrack nummers (scenes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Sountrack nummers (scenes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Sountrack nummers (scenes):De previewsamples zijn hier te beluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag mijn Film Wizardry boek binnen gekregen en daar staan ook hele toffe dingen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het boek vandaag uitgelezen, maar er zitten behoorlijk wat scènes in de offciële trailer wat zeker niet in de eerste film kan zitten.Dit, dus.![]()
Ff een vraag over het vorige deel. Die heb ik net pas gekeken he.....maar ben ik de enige die het een verschrikkelijk kutdeel vond? En dan vooral het afgeraffelde einde? Zo'n afsluiting is toch te triest? Ik dacht nog dat ik de verkeerde keek en of dat ik misschien een dvd deel 2 er in moest doen.....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: