abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87275219
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarin

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:06:33 #102
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87275380
Genoeg stof te bespreken tussen de epiloog en de '20 jaar later' hoor.
Afmaken van school. Ginny bij de Harpies. Harry in opleiding bij de aurors en als peetvader van Teddy. Herbouwen van het ministerie (om maar ff wat te noemen).

De epiloog is imho niet dusdanig gedetailleerd dat eventuele verhalen na deel 7 die hoeven tegen te spreken.
Ook is de epiloog niet gedetailleerd genoeg over de tussenliggende fases om als 'spoiler' voor eventuele verdere delen te worden beschouwd.
Burnt to the core but not broken
pi_87275518
quote:

[..]

The College Years zou tof zijn. Alleen debiel dat Rowling zonodig een epiloog moest schrijven aan het laatste boek waarin

SPOILER
SPOILER
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87275570
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:30:12 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87276139
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_87276864
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_87277581
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_87278984
[quote]Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
pi_87296237
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Waarom doen we dit trouwens in spoiler? We vertellen toch niets over de nieuwe films, speculeren slechts over hoe het verhaal mogelijk verder zou gaan in geval van een nieuw boek.
Of heeft niet iedereen de boeken al gelezen?
Ik hou het niet meer bij hoor met al die verschillende topics over series en films en boeken :+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87296270
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Damn die poster van Snape _O_
Die is idd heel erg gaaf!
Feauteaux
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:52:44 #112
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_87297472
:o Die bloedspetters op die posters!
pi_87316838
*O* *O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:42:52 #114
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87317305
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom doen we dit trouwens in spoiler? We vertellen toch niets over de nieuwe films, speculeren slechts over hoe het verhaal mogelijk verder zou gaan in geval van een nieuw boek.
Of heeft niet iedereen de boeken al gelezen?
Ik hou het niet meer bij hoor met al die verschillende topics over series en films en boeken :+
Aangezien dit het film-topic is heeft niet iedereen de boeken gelezen, zeker niet naarmate de film dichter- en dichterbij komt. Speculeren over wat er in eventuele nieuwe boeken zou kunnen staan met het einde van de huidige boeken erin betrokken kan dus voor sommigen niet leuk zijn.
pi_87318194
Ja maar goed, daarom staat het ook in spoiler-tags lijkt me. Ik heb zelf de boeken niet gelezen dus ik laat ze mooi dicht. Geen probleem hoor.
pi_87335049
Warner Bros Pictures has made the decision to release "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1" in 2D, in both conventional and IMAX theaters, as we will not have a completed 3D version of the film within our release date window. Despite everyone's best efforts, we were unable to convert the film in its entirety and meet the highest standards of quality. We do not want to disappoint fans who have long-anticipated the conclusion of this extraordinary journey, and to that end, we are releasing our film day-and-date on November 19, 2010 as planned. We, in alignment with our filmmakers, believe this is the best course to take in order to ensure that our audiences enjoy the consummate "Harry Potter" experience.
Producer David Heyman said, "For 10 years, we have worked alongside Alan Horn and the studio, whose priority has always been to preserve the integrity of Jo Rowling's books as we have adapted them to the screen, and this decision reflects that commitment."
Director David Yates continued, "This decision, which we completely support, underscores the fact that Warner Bros. has always put quality first."
As scheduled, on July 15, 2011, we will deliver to conventional and IMAX theaters our final installment of the film franchise, "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," in both 2D and 3D formats.
pi_87337866
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Aangezien dit het film-topic is heeft niet iedereen de boeken gelezen, zeker niet naarmate de film dichter- en dichterbij komt. Speculeren over wat er in eventuele nieuwe boeken zou kunnen staan met het einde van de huidige boeken erin betrokken kan dus voor sommigen niet leuk zijn.
Ok, ik volg teveel film/serie topics dus was even kwijt welke dit dan ook weer was ;)
Daarom dekte ik het ook wel gewoon netjes af, just in case, zou zelf ook balen als ik dingen zou lezen die ik nog niet wil weten :)
Feauteaux
pi_87338007
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef luffyd het volgende:
Warner Bros Pictures has made the decision to release "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1" in 2D, in both conventional and IMAX theaters, as we will not have a completed 3D version of the film within our release date window. Despite everyone's best efforts, we were unable to convert the film in its entirety and meet the highest standards of quality. We do not want to disappoint fans who have long-anticipated the conclusion of this extraordinary journey, and to that end, we are releasing our film day-and-date on November 19, 2010 as planned. We, in alignment with our filmmakers, believe this is the best course to take in order to ensure that our audiences enjoy the consummate "Harry Potter" experience.
Producer David Heyman said, "For 10 years, we have worked alongside Alan Horn and the studio, whose priority has always been to preserve the integrity of Jo Rowling's books as we have adapted them to the screen, and this decision reflects that commitment."
Director David Yates continued, "This decision, which we completely support, underscores the fact that Warner Bros. has always put quality first."
As scheduled, on July 15, 2011, we will deliver to conventional and IMAX theaters our final installment of the film franchise, "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," in both 2D and 3D formats.
Ok gelukkig dat ze het niet gaan uitstellen! Dat hele 3D gebeuren hoeft van mij ook niet zo. Het is wel leuk een keer, maar heeft weinig toegevoegde waarde aan een film imho.
Feauteaux
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:34:10 #119
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87338236
3D. :r Nog nooit heeft een gimmick zo weinig toegevoegd aan de cinema sinds Demi Moore,
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87339703
Ik zie Harry Potter ook liever in 2D.
ROBODEMONS..................|:(
pi_87340427
^O^
pi_87340511
2D please!
3D heeft idd echt geen meerwaarde, zeker niet voor dit soort films.
pi_87340875
Komt in 2D en 3D dus iedereen kan zelf kiezen :)
pi_87341714
@ReWout Nee, zoals je hierboven kan lezen komt deel 1 van the Deathly Hallows dus alleen maar in 2d in de bioscopen.
pi_87342285
O+ HP! Ik kan niet wachten, te mooie trailers ook. En gelukkig in 2D, word alleen maar duizelig van 3D..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')