Ja, had ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.
Avatar is een heel ander soort 3D dan deze Harry Potters zullen hebben. Avatar is in 3D gefilmd, HP in 2D en later bewerkt. Dat je bij Avatar vergat dat het 3D was was juist het goede. Je was er echt bij en zat niet in een kijkdoos zoals Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben destijds nieuwsgierig Avatar in 3D gaan bekijken, in het begin vond ik het erg veel afleiden en toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Dus het heeft voor mij geen meerwaarde.
Jamaar wat voor meerwaarde heeft het als ik het al snel niet meer in de gaten had? Ik heb dat ook niet nodig om ergens echt bij te kunnen zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Avatar is een heel ander soort 3D dan deze Harry Potters zullen hebben. Avatar is in 3D gefilmd, HP in 2D en later bewerkt. Dat je bij Avatar vergat dat het 3D was was juist het goede. Je was er echt bij en zat niet in een kijkdoos zoals Alice in Wonderland.
In het geval van Avatar was het als beleving een upgrade. James Cameron heeft trouwens juist in de actiescenes het 3D effect TERUGgeschroefd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jamaar wat voor meerwaarde heeft het als ik het al snel niet meer in de gaten had? Ik heb dat ook niet nodig om ergens echt bij te kunnen zijn
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.quote:
Wutquote:
Dobbyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.![]()
Die nieuwe dobby-poster vind ik dan wel weer mooi!
http://www.mugglenet.com/(...)/movie7/dh_dobby.jpg
Lijkt me onzin, dan gaat er een veel te groot deel van de doelgroep verloren. Zelfs in de VS hebben ze gewoon een PG-13 rating gekregen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin zegt dat de film vanaf 16 jaar wordtWeet iemand of dit waar is, want dat zou ik wel erg kut vinden.
Lijkt me ook grote onzin. Ook omdat al het mogelijk geweld in de film magisch geweld is, stukken minder bloederig enzo, maakt het wat geschikter voor jongere kijkers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, dan gaat er een veel te groot deel van de doelgroep verloren. Zelfs in de VS hebben ze gewoon een PG-13 rating gekregen.
Gelukkig maar, dan kan ik hem gewoon in de bios bekijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lijkt me ook grote onzin. Ook omdat al het mogelijk geweld in de film magisch geweld is, stukken minder bloederig enzo, maakt het wat geschikter voor jongere kijkers.
Dobbyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een fake is, want dit is wel heel lelijk gephotoshopped.![]()
Die nieuwe dobby-poster vind ik dan wel weer mooi!
http://www.mugglenet.com/(...)/movie7/dh_dobby.jpg
Omg ik kan echt niet meer wachten als ik dit ziequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Een tv-promo met enkele nieuwe beelden
Controleren ze dat zo streng dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kan ik hem gewoon in de bios bekijken.![]()
De eerste 4 films kon ik ook niet bekijken, zat steeds 1 jaar tussen. Toen kwam mijn broer thuis van de bios, ik helemaal jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette foto's trouwens!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |