Mwoah, veel stemmers van de PvdA zal hij er niet bij krijgen, en de CDA zal zich wel een tweede keer bedenken om evt (en nog kleiner) in zon kabinet plaats te nemen, dan red hij het zelf als de PVV er 20 zetels bij zou krijgen alleen met gedoogsteun van d66(die dat niet zullen doen) of de SGP(die haaks op het 'liberale gedachtengoed van de VVD staat).quote:Op donderdag 2 september 2010 00:31 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ik denk dat je hierin wel eens ongelijk zal krijgen? Ik denk als het nu mislukt, dat Wilders er wel eens 20 zetels bij gaat krijgen? Maar laten we afwachten wat er allemaal uit gaat komen?
Hoe je het ook went of keert, het blijft een moeilijke kwestie.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, veel stemmers van de PvdA zal hij er niet bij krijgen, en de CDA zal zich wel een tweede keer bedenken om evt (en nog kleiner) in zon kabinet plaats te nemen, dan red hij het zelf als de PVV er 20 zetels bij zou krijgen alleen met gedoogsteun van d66(die dat niet zullen doen) of de SGP(die haaks op het 'liberale gedachtengoed van de VVD staat).
Ik heb Balkenende altijd een vervelende vent gevonden, maar als ik personen als Verhagen en Bleker zie, vind ik dat achteraf gezien toch best nog wel meevallen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef marcodej het volgende:
En Balkenende ondertussen maar trouw het land draaiende houden. De man is een held.
Het wordt nog zijn langstzittende kabinet zoquote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef marcodej het volgende:
En Balkenende ondertussen maar trouw het land draaiende houden. De man is een held.
Dat is het! Klink heeft de boel even vertraagd omdat zijn oude maatje balkie nog even in het torentje wil blijven zitten!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor, ze waren nog volop bezig en vorige week waren er nog geen grote knopen doorgehakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Toad het volgende:
Ik vind het nu toch wel erg lang duren hoor. Akkoord lag toch al klaar?!
ik denk dat JP liever vandaag nog er mee ophoudt.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:40 schreef Zak het volgende:
[..]
Dat is het! Klink heeft de boel even vertraagd omdat zijn oude maatje bakkie nog even in het torentje wil blijven zitten!
Ja ook zoiets dat congres, die hebben geen zeggenschap, de kamerleden stemmen niet het congres.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop en denk dat Klink en de andere dissidenten de rug recht houden. Als het niet nu is uit partijbeleefdheid, dan in ieder geval na het congres.
Dat is het nu al een tijdje.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het wordt nog zijn langstzittende kabinet zo
Ut was ook een, slecht, grapje hoor....quote:Op donderdag 2 september 2010 00:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik denk dat JP liever vandaag nog er mee ophoudt.
Lol, ik bedoel het akkoord van Donner.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren nog volop bezig en vorige week waren er nog geen grote knopen doorgehakt.
Ja de Wouke van Scherrenburg variant.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:39 schreef noruas_ het volgende:
als Verhagen slim is laat hij het rechtse kabinet varen en geeft hij Klink alsnog zijn zin, via een omweg dan wel. Hij kan nu makkelijk meer van Wilders eisen wat betreft samenwerking en steun aan het kabinet. Dat zal Wilders niet willen toezeggen waarschijnlijk, dat kost hem z'n kiezers. Voila, rechts kabinet mislukt maar Verhagen zelf kan leider blijven, Klink blijft behouden en het CDA kan uit de crisis geraken. Lijkt me veel belangrijker voor het CDA eerlijk gezegd.
owquote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel het akkoord van Donner.
Als hij zijn Keutel intrekt, dan kun je hem toch niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:41 schreef Geleerde het volgende:
Klink is al aan het bijdraaien.
http://www.telegraaf.nl/b(...)phanden__.html?p=1,1
Ja maar dat is natuurlijk een schijn oplossing en daar zullen toch ook een paar cda-ers moeite mee hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel het akkoord van Donner.
Ze moeten Wilders gewoon een kans geven, dan kunnen we echt zien hoe hij is.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:44 schreef MOVO het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een schijn oplossing en daar zullen toch ook een paar cda-ers moeite mee hebben.
dat blijkt al tijdens deze onderhandelingenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:46 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ze moeten Wilders gewoon een kans geven, dan kunnen we echt zien hoe hij is.
Brief van Klink gelezen?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:46 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Wat voor kans? Hij gaat in dit kabinet niet eens meeregeren. Hij neemt geen beslissingen. Hij zal gewoon op de oude voet verdergaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:46 schreef Geleerde het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |