abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85971997
Kroketten en wachten. Hier verder.

Oops (kan iemand het #8 maken :@ )

[ Bericht 34% gewijzigd door Jojoke op 02-09-2010 00:24:52 ]
pi_85972011
#8 btw ;)

en
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:14 schreef RomeijnLand het volgende:

[..]

Ja, maar behalve deze brief zullen de meeste mensen Klink alleen kennen van het verbod op roken in de horeca.
En op die manier haal je nou niet echt veel stemmen.
stemmen, waarvoor? ;)

gaat er alleen om als je geen cda-vvd-pvv constructie wil, je dat op deze manier duidelijk maakt... geen gezeik met 'we zijn eigenlijk tegen, maar nu ff niet'... gewoon een keer duidelijkheid... :P
pi_85972022
@jojoke: O, heb jij kroketten in 't frituur?
pi_85972052
Als deze formatie niet lukt is centrum-rechts na de volgende verkiezingen ook uitgesloten.
pi_85972056
Ik wou nog even pizza bestellen maar ze sluiten over 10 minuten.

Dan maar noodles terwijl ik kijk naar het witte balkje.
Ron Paul 2012
pi_85972068
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:17 schreef gbm het volgende:
#8 btw ;)

en
[..]

stemmen, waarvoor? ;)

gaat er alleen om als je geen cda-vvd-pvv constructie wil, je dat op deze manier duidelijk maakt... geen gezeik met 'we zijn eigenlijk tegen, maar nu ff niet'... gewoon een keer duidelijkheid... :P
Als hij uit het CDA stapt, lijkt het me dat hij niet van plan is om bij de volgende verkiezingen meteen uit de politiek te verdwijnen.
Zou hij dan een eigen partij oprichten, dan denk ik niet dat hij veel stemmen haalt.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:20:07 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85972081
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:11 schreef Boldface het volgende:

Nee, als Rutte een IQ van hoger dan 80 heeft (en volgens mij bezit -ie bijna het dubbele daarvan), zet hij een streep onder deze heilloze missie.
Maar hij wil zo graag premier worden... ;( *stampvoet*
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_85972082
Als dit een compromis wordt dan ben je als CDA aangeschoten wild. Dan geef je het initiatief uit handen en geef je de VVD het initiatief om de stekker eruit te trekken omdat het CDA een instabiele factor is.

Feitelijk maakt het weinig uit wat je beslist, als je maar iets beslist. Dat straalt duidelijkheid uit, nu sleep je het probleem maar voort. Dramatisch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85972099
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:17 schreef Toad het volgende:
@jojoke: O, heb jij kroketten in 't frituur?
Zie v

Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 september 2010 @ 00:20:53 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85972115
zo tis deel 8
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 2 september 2010 @ 00:21:11 #11
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_85972120
Wat me wel opvalt is dat alle pro-dooronderhandel cda-ers niet op de inhoud van de bezwaren van Klink ingaan die wat mij betreft steekhoudend zijn. Men staart zich blind op eventuele te behalen resultaten.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_85972153
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef MOVO het volgende:
Wat me wel opvalt is dat alle pro-dooronderhandel cda-ers niet op de inhoud van de bezwaren van Klink ingaan die wat mij betreft steekhoudend zijn. Men staart zich blind op eventuele te behalen resultaten.
principes zijn blijkbaar niet belangrijk....
  donderdag 2 september 2010 @ 00:22:17 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_85972160
Ik hoop toch niet dat ze het al te laat gaan maken :')

Anyway, morgen is sowieso alweer verloren als onderhandelingsdag voor de formatie, dag 3 van de Lubberspauze :')
Yankee go home!
pi_85972161
Wat betreft het potentiele ministerschap van Klink in het nieuwe kabinet, ik geloof daar zelf ook niet in maar ik geloof ook niet dat hij vanuit de Tweede Kamer dat kabinet wel gaat steunen.
pi_85972162
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Zie v

[ afbeelding ]
Pass maar door dan.

quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:22 schreef remlof het volgende:
Lubberspauze :')
Heeft 'ie toch nog z'n zin! :D
pi_85972185
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef marcodej het volgende:
Als dit een compromis wordt dan ben je als CDA aangeschoten wild. Dan geef je het initiatief uit handen en geef je de VVD het initiatief om de stekker eruit te trekken omdat het CDA een instabiele factor is.

Feitelijk maakt het weinig uit wat je beslist, als je maar iets beslist. Dat straalt duidelijkheid uit, nu sleep je het probleem maar voort. Dramatisch.
VVD heeft CDA nog nodig waarschijnlijk, dus dat scheelt. Ik denk eerder dat Wilders de stekker eruit trek (en iets roept over de leugens van Klink).

quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef rubbereend het volgende:
zo tis deel 8
Bedankt !
pi_85972219
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef MOVO het volgende:
bloedgroepenstrijd, laait eens in de 10 jaar weer eens op om de partij te onthoofden en zich weer eens bezig houden met de achterban ipv het pluche.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:24:34 #18
62292 MOVO
pi_85972233
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:22 schreef remlof het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze het al te laat gaan maken :')

Anyway, morgen is sowieso alweer verloren als onderhandelingsdag voor de formatie, dag 3 van de Lubberspauze :')
Er zullen toch ook binnen de Cda fractie leden moeten zijn die inzien dat de oplossing geen oplossing bied?

Kan toch wel eens een lange nacht worden.
pi_85972256
Ik denk toch echt dat we afstevenen op nieuwe verkiezingen. Als het CDA nu past, passen ze voor elke andere coalitie. Het moet al heel raar lopen wil Rutte in een regerin stappen met 3 linkse partijen (Pcda, GrL, D66). Dat waren zo'n beetje alle opties?
pi_85972262
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:24 schreef Toad het volgende:
Leuk sfeerverslag van de VK:
http://www.volkskrant.nl/(...)Verhagen_de_Kamer_in
quote:
‘Dit is al weer twee dagen oud’, zegt een hoge CDA’er. ‘Dus wat is definitief?’
:') ?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85972289
Oplossing waarschijnlijk;

- Klink weg als onderhandelaar
- Klink blijft wel in fractie
- Wacht resultaten onderhandelingen (met andere CDA onderhandelaar dus) af
- Neemt daarna een beslissing.

Toch apart...hij was toch vooral tegen de houding van Wilders en het risico dat het CDA in het defensief moest gaan bij elke beslissing?

Ik hoop dat ie zijn poot stijf houdt.
pi_85972290
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Klaudias het volgende:

[..]

[..]

:') ?
Ja, mijn wenkbrauwen fronste ook. :D
pi_85972296
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik denk toch echt dat we afstevenen op nieuwe verkiezingen. Als het CDA nu past, passen ze voor elke andere coalitie. Het moet al heel raar lopen wil Rutte in een regerin stappen met 3 linkse partijen (Pcda, GrL, D66). Dat waren zo'n beetje alle opties?
Waarom zou het CDA voor alles passen? Ze passen dan alleen voor een kabinet met Wilders. Ik zie nog wel potentie in een middenkabinet. VVD, CDA, PvdA, D66/GL...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85972309
Is Verhagen al gevierendeeld? (even weg geweest vanavond ;) )
pi_85972330
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waarom zou het CDA voor alles passen? Ze passen dan alleen voor een kabinet met Wilders. Ik zie nog wel potentie in een middenkabinet. VVD, CDA, PvdA, D66/GL...
Dat hebben D66 en GL al afgewezen, ze willen geen 5de wiel aan de wagen zijn. Voor een meerderheid zijn ze niet nodig namelijk.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:28:52 #27
62292 MOVO
pi_85972347
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte was altijd de liberale tak van de VVD, misschien heeft hij stiekem gehoopt dat het zou mislukken; zo is hij de conservatieve tak ter wille geweest, helaas mislukt, en nu in volle vaart de liberale kant op.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:28:57 #28
104871 remlof
Europees federalist
pi_85972349
Waarom is dat volume op politiek24 zo wisselend? Heel irritant, vooral als je ermee in slaap wil vallen :')
Yankee go home!
  donderdag 2 september 2010 @ 00:29:00 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85972350
Hoe lang ik het CDA nu al ken, ze blijven me toch verbazen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat men na anderhalve dag met deze *oplossing* aan komt zetten? Is het om meer tijd te kopen zodat de dissidenten nog meer onder druk zullen komen te staan? Hoopt Verhagen dat de uitslag van het CDA-congres ervoor zal zorgen dat Klink & Co. tegen hun zin in toch vóór zullen stemmen?

Als het CDA uiteindelijk toch in dit kabinet stapt, dan lach ik me kapot elke keer als Wilders als een dwaze te keer gaat en de regering voor paal zet. En het CDA en de VVD moeten maar netjes blijven glimlachen, want anders stemt ome Geert niet mee met de bezuinigingsvoorstellen. Dat is toch werkelijk onvoorstelbaar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_85972354
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Verhagen al gevierendeeld? (even weg geweest vanavond ;) )
Bolk, ik ben wel benieuwd wat jij ervan vindt:
- Er wordt verder onderhandeld.
- Ger Koopmans neemt plaats Klink in.
- Klink c.s. vellen oordeel nadat onderhandelingen zijn afgerond en mogen op congres spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')