quote:Op donderdag 2 september 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
Die onderste foto kan mij wel bekoren.
Alleen faalt 'ie wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:16 schreef Pankappen het volgende:
Knap. Het lijkt verdorie echt alsof ze niets aanhebben.
Foto 2 is wel verreweg de beste.
dit dusquote:
Penisbaar geilt op zijn zusje.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
Whehe, net bij een foto van mijn zusje gedaan en het werkt echt. Toffe sjit.
Wie zijn dat, Bradley?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Braddie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen idee hoe het moet. Van Alles Geprobeerd?
Wie legt het uit?
2 minuten werkquote:Op donderdag 2 september 2010 01:02 schreef MYV het volgende:
[..]
Hoe de fuck maak je zoiets? Helemaal zelf?Wat een moeite.
PS, nieuwe laag, trek een beeldvullende gekleuren rechthoek, zichtbaarheid 50%, teken met de rechthoek geselcteerd overal een negatief rondje waar geen kleren zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:02 schreef MYV het volgende:
[..]
Hoe de fuck maak je zoiets? Helemaal zelf?Wat een moeite.
Shift ingedrukt houden.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef MYV het volgende:
[..]
Hoe maak jij die perfecte ronde cirkels dan?
PS = ?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef n8n het volgende:
[..]
PS, nieuwe laag, trek een beeldvullende gekleuren rechthoek, zichtbaarheid 50%, teken met de rechthoek geselcteerd overal een negatief rondje waar geen kleren zichtbaar zijn.
Wat hij zegt, alleen gebruik ik een ronde gumtool om de cirkels te maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:04 schreef n8n het volgende:
[..]
PS, nieuwe laag, trek een beeldvullende gekleuren rechthoek, zichtbaarheid 50%, teken met de rechthoek geselcteerd overal een negatief rondje waar geen kleren zichtbaar zijn.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
Whehe, net bij een foto van mijn zusje gedaan en het werkt echt. Toffe sjit.
elke keer als ik een post lees van iemand met 'Jokertje' in de UI hoor ik zijn stem bij wat ik leesquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef Vanky het volgende:
Ik dacht eerst dat je wou weten, of wij geil waren?
[ afbeelding ]
Meisje met de roze bikini geniet mijn voorkeur. (Lief gezichtje en mooie buik)
(Andere meisje haar gezicht klopt precies niet met de verhouding van haar lichaam)
[ afbeelding ]
Alhoewel ik wel iets meer van het meisje met de blauwe bikini wil zien ...
Het linkse meisje geniet hier mijn voorkeur. Vooral haar figuur is enorm vrouwelijk.
Ik val op buikjes en dit is wat ik noem 'perfect'!
(Al lijkt het meisje met de paarse bikini heel sympathiek, en waarschijnlijk zou ik ook voor haar kiezen als ik in het echt voor deze dames zou staan)
[ afbeelding ]
En deze mokkel is wel heet, en dan heb ik het over de rechtse meid.
Onschuldig meisje met een prachtig lijf!
Dat is ook de bedoeling ! En ? Vind je 't geil of niet ?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:59 schreef Famos het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal niks, zie alleen maar een aantal gekleurde vlekken.
[sarcasme]quote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling ! En ? Vind je 't geil of niet ?
kekekekekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dan zou je held zijnquote:
Volgens mij heeft ze die wel maar dat moet je even aan Penisbaard vragenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand iets van Voe (voe.blogg.no) doen? Ze heeft alleen volgens mij geen fotoos vna haar in een bikini.
jij bent toch penisbaardquote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die wel maar dat moet je even aan Penisbaard vragen
Even paint.NET downloaden ! Dat is een fatsoenlijke paint waar je ook wat mee kanquote:Op donderdag 2 september 2010 15:49 schreef sciter het volgende:
Kwaliteitstopic die bijna een ontopicseal verdient..
Jammer dat ik geen photoshop opmijn laptop heb
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand iets van Voe (voe.blogg.no) doen? Ze heeft alleen volgens mij geen fotoos vna haar in een bikini.
God damn! Stel je voor dat dit je vriendin isquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef HaJee het volgende:
Zo is 'ie nog iets beter misschien....
[ afbeelding ]
Niet om lullig te doen hoor, maar jouw cirkels overlappen allemaal. Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef mstx het volgende:
Eens kijken of ik het ook kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, ik moet nog veel leren.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor, maar jouw cirkels overlappen allemaal. Dat is niet de bedoeling
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef HaJee het volgende:
Zo is 'ie nog iets beter misschien....
[ afbeelding ]
Stukken beter!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Sorry, ik moet nog veel leren.Zo beter?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: bij de bovenste overlappen er ook een paar zie ik![]()
edit2: en bij de onderste ook 1![]()
Je moeder.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
TS post anders ook even de bron erbij
Bijna onmogelijk zou je denkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef AapjeAapje het volgende:
Iemand met de nieuwste Photoshop die die functie wil proberen dat 'ie het opvult met wat 'ie denkt dat er achter zit? weet niet hoe dat heet..
DIT DUS.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
Content-Aware Fill heet het! Iemand die dat heeft en op een foto wil proberen?
Goed gelukt, maar zo hoort het niet bij Voequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep 1 moment, zal het unox meisje ff doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch werkt het unox meisje en bubbles best goed
[ afbeelding ]
Best aardig, maar wat groeit er uit haar heup ?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil dit man.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das haar staart man.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Best aardig, maar wat groeit er uit haar heup ?
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De burkini is ook niet echt een succes met content aware filter
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |