quote:Defect aan het spoor Culemborg - Geldermalsen
Tussen Utrecht en Tiel en tussen Utrecht en Den Bosch moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten en tussen Leerdam en Geldermalsen en tussen Utrecht en Schiphol moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door herstelwerkzaamheden rijden er:
* tussen Utrecht en Geldermalsen geen stoptreinen maar bussen
* tussen Geldermalsen en Leerdam geen treinen maar bussen
* tussen Geldermalsenen Tiel geen treinen maar bussen
* tussen Utrecht en Den Bosch geen IC maar snelbussen
* tussen Utrecht en Schiphol minder IC
Advies:
* Reizigers tussen Eindhoven en Utrecht, Amsterdam en Schiphol kunnen omreizen via Rotterdam.
* Doorgaande reizigers tussen Den Bosch en Amersfoort kunnen omreizen via Arnhem.
Prognose:
* Treindienst normaal om 12:30 uur.
Ik hoop dat ze geprobeerd hebben een 1500V-kabel te jatten.quote:Op zondag 5 september 2010 09:31 schreef greavy het volgende:
Er wordt gesproken over koperdiefstal. Vernomen via Twitter.
Check, dezelfde trein even na 15.30u door Ut zien rijden.quote:Op zondag 5 september 2010 05:20 schreef James1988 het volgende:
Vanmiddag zag ik (rond 15.00) rode Traxx + ICRm-Prio (Fyra)-rijtuigen + rode Traxx op de spoorlijn Den Bosch -> Utrecht t.h.v. de A15. Iemand enig idee waarom die route gereden werd, en waarom met 2 Traxx'en? Terug naar Wgm na een dag proefrijden op de HSL?
Van waar naar waar ging je treinreis eigenlijk?quote:Op zondag 5 september 2010 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat vandaag 2x in een trein.
2x vergeten naar de nummers te kijken ook.
Ik ben tussen 12.43u en 13.19u te Dronrijp. Bij de overweg ten Westen van het station. Ergens tussen 15.30u en 16.00u nog te Leeuwarden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef greavy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk bij Dronrijp staan, of bij de overweg of bij de Headyk
Nog niks zeker hoor.
Naar Den Haag, terug via Amsterdam.quote:Op zondag 5 september 2010 10:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Van waar naar waar ging je treinreis eigenlijk?
Haha, echt he, anders was ik nu nog niet zo pontificaal geweest, hoor. Mijn ´maandtrajectkaart´ werkte ook weer prima.quote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat werkt goed, een motivatie om uit bed te komen
Nee, die intereurfoto´s posten in dit topic. Dat is het makkelijkst en het leukst voor iedereen.quote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef djm008 het volgende:
Alvast thanks! Stuur gerust een PM. Dat is wellicht makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |