Amsterdam - Köln Hbf:quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is inmiddels geschiedenis. Vanuit Amsterdam hoef je nou alleen nog maar in Eindhoven en in Venlo over te stappen
Zal wel een besloten ritje hebben of anders een testritje voor komende zondag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef jappas het volgende:
net een kameel in Arnhem gezien, iemand enig idee wat die daar doet? zal helaas wel niet de stoptrein naar Zutphen zijn ipv een SGMm
Ga je zondag nog ergens kijken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel een besloten ritje hebben of anders een testritje voor komende zondag.
Ik weet het nog niet. En de mogelijke locatie heb ik in dit of in het vorige topic al neergezetquote:
Jammer.quote:
Tien kilometer van Dronrijp dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet het nog niet. En de mogelijke locatie heb ik in dit of in het vorige topic al neergezet
Ik denk dat ik te Harlingen (Haven) en Leeuwarden een kijkje ga nemen. In Leeuwarden komt ´ie op meerdere tijdstippen. Nog even plannen hoe te combineren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef greavy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk bij Dronrijp staan, of bij de overweg of bij de Headyk
Nog niks zeker hoor.
Wat een kutplaten waren dat toen in 2006 zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer.
Hoopte op een mooie foto van die "Kameel" van jou op een locatie als deze ofzo.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic deel 33
Haha, af en toe blader ik wat oude topics door. Leuk om de reportages uit die tijd terug te lezen/ bekijken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat een kutplaten waren dat toen in 2006 zegDe kameel rijdt tussen Mp en Lw toch fout voor de zon, dus dat wordt daar bij Wirdum niks.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen naar de Grote Fok!Meet iig
'k Zag hem tussen Breda en Tilburg.. volgens mij een nieuw stel, anders is het nogal droevig dat-ie nog steeds niet zelf kan rijden..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef Fixers het volgende:
Ik ga morgen gewoon werken.
Tref net een V250 tussen Tilburg en Den Bosch. Issie de weg kwijt?
Ik wil België feliciteren met de ontvangst van het eerste Fyra-treinstel, ik ben blij dat het ontwerp past in de algehele lijn van treinontwerpen in België.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef James1988 het volgende:
Die is terug van proefritjes in België?
4881 is het eerste NMBS-stel trouwens.
Nee, de algehele lijn van treinontwerpen in Nederand slaat wel ergens op zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil België feliciteren met de ontvangst van het eerste Fyra-treinstel, ik ben blij dat het ontwerp past in de algehele lijn van treinontwerpen in België.
Ze zijn niet zo teringlelijk als veel van die Belgenhokken ja. Hoewel dat ook wel weer zijn charme heeft, en dat kunnen we van die Gapende Karper nog niet zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de algehele lijn van treinontwerpen in Nederand slaat wel ergens op zeker?
Wat een gekut. Waarom mogen ze Nederland niet in?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg net een SMS van mn pa, die is met de ICE onderweg naar Köln. Er is gedonder, de trein uit D mag NL niet in en nou moet de hele zooi in Emmerich 10 minuten wachten en overstappen in een andere trein, en dan hebben ze geen vertraging, of zo.
Dan mag het wel, maar gaat ie stuk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef dennistd het volgende:
Misschien een ICE-3 en geen ICE-3M ingezet? Die eerste doet het niet op gelijkspanning namelijk.
Wat een gepruts van DB. Dat dit kan buiten Berlijn!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef dennistd het volgende:
Misschien een ICE-3 en geen ICE-3M ingezet? Die eerste doet het niet op gelijkspanning namelijk.
In tien minuten een vervangende trein regelen kan ik nu niet echt gepruts noemen. Gepruts noem ik wel dat akkefietje van laatst: Vergeten dat werkzaamheden zijn afgelopen en vervolgens een locomotief per abuis naar Venlo sturen terwijl de te rijden trein in Emmerich staat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een gepruts van DB. Dat dit kan buiten Berlijn!
+100-nogwat vermoed ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:48 schreef Eix het volgende:
[..]
In tien minuten een vervangende trein regelen kan ik nu niet echt gepruts noemen. Gepruts noem ik wel dat akkefietje van laatst: Vergeten dat werkzaamheden zijn afgelopen en vervolgens een locomotief per abuis naar Venlo sturen terwijl de te rijden trein in Emmerich staat.Hoeveel vertraging was dat toen uiteindelijk?
Iets van +240 en +270 dacht ik...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:48 schreef Eix het volgende:
[..]
In tien minuten een vervangende trein regelen kan ik nu niet echt gepruts noemen. Gepruts noem ik wel dat akkefietje van laatst: Vergeten dat werkzaamheden zijn afgelopen en vervolgens een locomotief per abuis naar Venlo sturen terwijl de te rijden trein in Emmerich staat.Hoeveel vertraging was dat toen uiteindelijk?
Jij!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we dan ook nog even naar 't opstelterrein Cartesiusweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |