Bagatelliseer het maar.quote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay. Die zijn ook irritant in NWS inderdaad.
Maar het moet geen heksenjacht worden en daar gaat het dan wel vaak naartoe.
En hoeveel daarvan zijn er teruggevonden bij op bestelling stelende zigeuners?quote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ante-diluviaN het volgende:
Nu wordt het leeuwendeel wel teruggevonden. Maar toch.
AD verhaal is aangepast:foutje in de vertalingquote:
Djeeeeeeeeeeezquote:Op maandag 6 september 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pardon voor mijn Frans...
Maar dan ben je biologisch ook wel helemaal doorgeslagen als je tot zover gaat om een kind te krijgen.
Als het werkt, dan werkt het en als het niet werkt; ook goed. dan neem je een hond of een pleegkind... Maar 5 jaar lang kloten om een kind te krijgen. Hoe leeg is je leven dan als er perse een kind moet komen om je leven te volmaken?
quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef Sylvie001 het volgende:
Zoon Wayne was dermate ondersteboven van de brief dat hij hem verbrandde. Desondanks gaat hij binnenkort met de detectives, die Maddies ouders inhuurden, om tafel zitten om hen te vertellen wat hij weet. (DVDH)
Ik denk dat je nog erg jong bent en geen idee hebt wat het leven inhoudt.quote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ja wat is dat nou voor geneuzel dan. Ik snap dat niet hoor, dat men willens een wetens een kind moet hebben en daar jarenlang voor ziekenhuis in en uit gaat
ik ben in de 30. En nu?quote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Sylvie001 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog erg jong bent en geen idee hebt wat het leven inhoudt.
En tot die tijd heeft discussie weinig zin.
Het standaard IVF argument ' je snapt niet hoe graag we het willen'. In Nederland wordt het namelijk vergoed.quote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Sylvie001 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog erg jong bent en geen idee hebt wat het leven inhoudt.
En tot die tijd heeft discussie weinig zin.
Ze hebben wel haast he, die ongeruste oudersquote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Sylvie001 het volgende:
dylany
???
Weer een complot ontdekt?[ afbeelding ][ afbeelding ]
De eerste 2? keer alleen maar. En nee, van mij hoeft het ook niet, maar van mij hoeven ze terminale kanker ook niet te behandelen...quote:Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Het standaard IVF argument ' je snapt niet hoe graag we het willen'. In Nederland wordt het namelijk vergoed.
Mensen snappen ook niet hoe graag ik een BMW 5 serie wil
Dan heb je nog niets van het leven begrepen (en zal ook wel niet gebeuren)quote:
Denk je echt dat ze in de krant zetten wat ze achter de schermen aan het doen zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef dylany het volgende:
[..]
Ze hebben wel haast he, die ongeruste ouders.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:33 schreef Sylvie001 het volgende:
[..]
Dan heb je nog niets van het leven begrepen (en zal ook wel niet gebeuren)
Ik vind eigenlijk dat jij nu aan neuzelen bent. De mogelijkheden zijn er en sommige mensen gaan tot het uiterste om te krijgen wat ze graag willen. Waarom moet een mens altijd alles maar begrijpen wat een ander doet of laat?quote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ja wat is dat nou voor geneuzel dan. Ik snap dat niet hoor, dat men willens een wetens een kind moet hebben en daar jarenlang voor ziekenhuis in en uit gaat
Okay leg uit. Ik wil wel graag iets over het leven leren namelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 16:33 schreef Sylvie001 het volgende:
[..]
Dan heb je nog niets van het leven begrepen (en zal ook wel niet gebeuren)
Zolang ze het van hun eigen geld doen is mij alles best.quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jij nu aan neuzelen bent. De mogelijkheden zijn er en sommige mensen gaan tot het uiterste om te krijgen wat ze graag willen. Waarom moet een mens altijd alles maar begrijpen wat een ander doet of laat?
Ik denk dat het hoe dan ook moeilijker te begrijpen is voor een man, hij zou het kind hoe dan ook niet baren, en tenzij je een DNA-test laat doen is het vaderschap zelf een kwestie van vertrouwen. Maw, de afstand tot het hele gebeuren is voor een man veel groter, terwijl een vrouw, nog steeds en ondanks alle emancipatie, het moederschap met de paplepel krijgt ingegoten.quote:Op maandag 6 september 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pardon voor mijn Frans...
Maar dan ben je biologisch ook wel helemaal doorgeslagen als je tot zover gaat om een kind te krijgen.
Als het werkt, dan werkt het en als het niet werkt; ook goed. dan neem je een hond of een pleegkind... Maar 5 jaar lang kloten om een kind te krijgen. Hoe leeg is je leven dan als er perse een kind moet komen om je leven te volmaken?
Iedere keer dat ik mensen hoor over zo'n oerinstinct vind ik het een beetje arrogant overkomen. Daarmee plaatsen ze een (kinder) wens boven de wensen van andere mensen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef moussie het volgende:
het heeft te maken met een biologische, hormoon geïndiceerde behoefte, en dat zit ingebouwd in de genen.
Wat een onzinnig verhaal, natuurlijk bestaan oerinstincten. Je hoeft er niets mee te doen, maar dat verandert niets aan het feit dat je ze hebt. En je willen voortplanten is wat dat aangaat net zo normaal als willen eten, drinken, slapen etc, dat zijn geen dingen die je aan moet leren maar behoeften die je wil vervullen. Dat het mannelijke gedeelte bij de voortplanting eindigt op het moment dat hij dat kwakkie gedeponeerd heeft, tja, neemt niet weg dat het oerinstict zich bij hem alweer roert bij het volgende leuke vrouwtje ..quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik mensen hoor over zo'n oerinstinct vind ik het een beetje arrogant overkomen. Daarmee plaatsen ze een (kinder) wens boven de wensen van andere mensen.
Nee, jij wil het gewoon graag. Wat ik heb is een oerinstinct.. Alsof het iets heiligs is.
Verder is het idee van ' een oerinstinct' ook naar mijn idee op een foute aanname gestoeld. De aanname dat de mensheid een 'essentie' heeft die voor allen hetzelfde is. Eten, sex, voortplanting, the circle of life, zoiets.
In de echte wereld, zijn verschillende voorkeuren echter min of meer toevallig over de bevolking verdeeld. En dat is ook voor een deel genetisch. Sommigen zijn niet eens geïnteresseerd in seks! Sommigen leven voor hun kinderen, voor eten, of hun werk, anderen gaan liever treinen spotten.
Zolang een meerderheid van de bevolking maar zo in elkaar steekt dat ze wel zin hebben in voortplanting, is het goed. Daar hebben we echt geen instinct voor nodig.
Er zijn genoeg vrouwen die dit oerinstinct niet hebben hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat een onzinnig verhaal, natuurlijk bestaan oerinstincten. Je hoeft er niets mee te doen, maar dat verandert niets aan het feit dat je ze hebt.
Het is vaak wel een medisch probleem (niet kunnen krijgen van kinderen). Het geen BMW kunnen veroorloven is dat niet.quote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Sommige mense hebben wel de behoedt aan kinderen, maar ik zie dit niet als heiliger dan andere behoeften.
Nou...quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is vaak wel een medisch probleem. Het willen hebben van een BMW is dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |