abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 23:56:47 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007408
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Abje toch, verkeerde moment gekozen om wederom zijn 5 minutes of fame op te eisen. Nu moet hij op de blaren zitten.
Volgens mij is die fame prima gelukt anders ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_86007439
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Het klopt dat Wilders en Fortuyn de vinger op de gevoelige plek leggen: een deel van de bevolking gruwelt van mensen die anders zijn dan zij. Ik snap écht niet waarom het tegenwoordig alleen nog maar over de Islam, allochtonen, hoofddoekjes en kut-Marokkanen lijkt te gaan, terwijl er genoeg echte problemen spelen in het land.
Zoals wat? Dit is blijkbaar nu het echte probleem; de instroom van 'anderen'.
pi_86007471
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij is die fame prima gelukt anders ;)
Mja, Abje gokte erop dat hij de achterban mee zou krijgen en zo Verhagen buitenspel te zetten in de onderhandelingen. Nu dit gebackfired heeft is het voor hem een stille aftocht van dit toneel, iets dat hij toch wel anders had willen zien. Onthou; Abje is gek op 2 dingen; zichzelf, en zichzelf in de media.
  donderdag 2 september 2010 @ 23:59:29 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007489
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mja, Abje gokte erop dat hij de achterban mee zou krijgen en zo Verhagen buitenspel te zetten in de onderhandelingen. Nu dit gebackfired heeft is het voor hem een stille aftocht van dit toneel, iets dat hij toch wel anders had willen zien. Onthou; Abje is gek op 2 dingen; zichzelf, en zichzelf in de media.
Je hebt het nu over Verhagen toch? :P
pi_86007659
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt het nu over Verhagen toch? :P
Och kom op Whis, zo naief kan zelfs jij niet zijn. Abje is de vermoorde onschuld aan het spelen en Verhagen is hem zwart aan het maken, het kan zo uit een film komen, denk je zelf niet? Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Abje zijn piemel was gewoon wat minder lang dan die van Verhagen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 00:04:41 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:07:15 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007732
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Och kom op Whis, zo naief kan zelfs jij niet zijn. Abje is de vermoorde onschuld aan het spelen en Verhagen is hem zwart aan het maken, het kan zo uit een film komen, denk je zelf niet? Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Abje zijn piemel was gewoon wat minder lang dan die van Verhagen.
Nou, kennelijk ben ik wél zo naief..
Klink komt een stuk integerder en geloofwaardiger op me over dan Verhagen.. Al is DAT niet zo'n prestatie..

Al vind ik Klink wel een slappe zak dat 'ie uiteindelijk niet heeft doorgezet... Maar bijna nog onbegrijpelijker is dat Verhagen doet alsof er geen wolkje meer aan de lucht is: gewoon dooronderhandelen en het komt wel goed jongen.. Alles onder controle hoor!!! _O-
pi_86007783
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, kennelijk ben ik wél zo naief..
Klink komt een stuk integerder en geloofwaardiger op me over dan Verhagen.. Al is DAT niet zo'n prestatie..

Al vind ik Klink wel een slappe zak dat 'ie uiteindelijk niet heeft doorgezet... Maar bijna nog onbegrijpelijker is dat Verhagen doet alsof er geen wolkje meer aan de lucht is: gewoon dooronderhandelen en het komt wel goed jongen.. Alles onder controle hoor!!! _O-
Ach kom op. Het is overduidelijk dat er binnen de CDA een 'struggle for power' bezig is. Verhagen is niet de gedoodverfde leider en anderen ruiken hun kans. Dat is wat zich nu afspeelt onder onze neuzen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:09:56 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007819
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach kom op. Het is overduidelijk dat er binnen de CDA een 'struggle for power' bezig is. Verhagen is niet de gedoodverfde leider en anderen ruiken hun kans. Dat is wat zich nu afspeelt onder onze neuzen.
Volgens mij lullen we nu langs elkaar heen.... :{
pi_86007902
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij lullen we nu langs elkaar heen.... :{
Nee hoor, jij gaat op media optredens af, ik kijk naar het grote plaatje :) Het zal mij aan mijn zak oxideren wie er sympathieker op mij overkomt; de hele politieke kermis bestaat uit hypocriete leugenachtige klootzakken die er alleen zitten voor hun eigen netwerkjes.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:22:31 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86008159
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, jij gaat op media optredens af, ik kijk naar het grote plaatje :) Het zal mij aan mijn zak oxideren wie er sympathieker op mij overkomt; de hele politieke kermis bestaat uit hypocriete leugenachtige klootzakken die er alleen zitten voor hun eigen netwerkjes.
Ik heb het niet over symathieker, maar over GELOOFWAARDIGER...
pi_86008195
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over symathieker, maar over GELOOFWAARDIGER...
Dat zeg ik. Politici zijn leugenaars, getrained en gedrilled erin. En dan ga jij op de mooie ogen van herr Klink af? Tsk, je moet nu onderhand toch wel beter weten. Het is zelfs gelukt Balkenende een soort van sympathiek te laten lijken, moet je nagaan wat ze nog meer kunnen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:27:44 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86008296
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Politici zijn leugenaars, getrained en gedrilled erin. En dan ga jij op de mooie ogen van herr Klink af? Tsk, je moet nu onderhand toch wel beter weten. Het is zelfs gelukt Balkenende een soort van sympathiek te laten lijken, moet je nagaan wat ze nog meer kunnen.
Heb Balkie NOOIT sympatiek gevonden, en Verhagen ook niet.. Maar dat zegt op zich idd niets..

Heb jij de brief van Klink gelezen? Want ik baseer mijn mening daar op. Kwam authentiek over, en schetste een zeer herkenbaar beeld. Verder is er geen informatie, behalve wat slappe, niet inhoudelijke, ontkenningen. Mochter er andere info beschikbaar worden, neem ik die natuurlijk mee in mijn oordeel.
pi_86008431
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heb Balkie NOOIT sympatiek gevonden, en Verhagen ook niet.. Maar dat zegt op zich idd niets..

Heb jij de brief van Klink gelezen? Want ik baseer mijn mening daar op. Kwam authentiek over, en schetste een zeer herkenbaar beeld. Verder is er geen informatie, behalve wat slappe, niet inhoudelijke, ontkenningen. Mochter er andere info beschikbaar worden, neem ik die natuurlijk mee in mijn oordeel.
Brieven zoals Abje die schreef zijn quatsch van de bovenste plank. Elke spindoctor zet zo`n ding in 10 minuutjes in elkaar, daar is geen handigheid aan. Het is gewoon het selectief bijeenrapen van wat feitjes en die vervolgens met je eigen mening presenteren als de waarheid. Vergeet niet dat de media een behoorlijke rol speelt in de huidige coalitieonderhandelingen; zo`n brief is dan een sterk 'middel'.

Of dacht je werkelijk dat wij, de trouwe burgers, die brief eigenlijk niet mochten lezen en hij stiekem geheim was? Nee toch zeker?
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:34:52 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86008478
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Brieven zoals Abje die schreef zijn quatsch van de bovenste plank. Elke spindoctor zet zo`n ding in 10 minuutjes in elkaar, daar is geen handigheid aan. Het is gewoon het selectief bijeenrapen van wat feitjes en die vervolgens met je eigen mening presenteren als de waarheid. Vergeet niet dat de media een behoorlijke rol speelt in de huidige coalitieonderhandelingen; zo`n brief is dan een sterk 'middel'.

Of dacht je werkelijk dat wij, de trouwe burgers, die brief eigenlijk niet mochten lezen en hij stiekem geheim was? Nee toch zeker?
Ik blijf (vooralsnog) bij mijn mening, en jij bij de jouw.. Patstelling ;)

Ga zo pitten, morgen weer vroeg op ivm werk.. Truste!
pi_86008497
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik blijf (vooralsnog) bij mijn mening, en jij bij de jouw.. Patstelling ;)

Ga zo pitten, morgen weer vroeg op ivm werk.. Truste!
Truste Wiskers, and remember; you see what they want you to see :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:40:01 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86008610
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Truste Wiskers, and remember; you see what they want you to see :)
Zit ongetwijfeld iets in, valt niet te ontkennen!
pi_86008624
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zit ongetwijfeld iets in, valt niet te ontkennen!
En nu naar bed jij.
pi_86010924
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals wat? Dit is blijkbaar nu het echte probleem; de instroom van 'anderen'.
'Zoals wat' denk je zelf nu dan? Ik hoef toch niet met cijfers, feiten en onderzoeken te gaan laten zien dat ecologische, economische en cohesie problemen vele malen groter zijn en meer impact hebben op deze samenleving dan de toestroom van een aantal buitenlanders?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86010960
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke politicus vertrouw je wel, en waarom? Ergo: heb je gestemd?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86011484
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:58 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Welke politicus vertrouw je wel, en waarom? Ergo: heb je gestemd?
Ik ga met Scorpie hier mee.. ik denk dat er maar weinig politici zijn die te vertrouwen zijn. Macht maakt corrupt. Desalniettemin geloof ik de inhoud van de brief van Klink wel degelijk alhowel het wel degelijk zijn versie zal zijn van de gebeurtenissen die daar hebben plaats gevonden. Er zijn gewoon te weinig tegengeluiden, er wordt maar halfslachtig ontkend en ik hoor werkelijk helemaal niemand meer over het plan om Wilders maar 15 minuten spreektijd te hebben, zodat hij voor het CDA congres niet al te veel schade kan aanrichten.

Uiteraard is de brief expres gelekt, dat moge duidelijk zijn.. Het blijft echter een mooie brief. Jammer dat Klink z'n ruggegraat net zo snel weer kwijt was...
pi_86013039
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:54 schreef Compatibel het volgende:

[..]

'Zoals wat' denk je zelf nu dan? Ik hoef toch niet met cijfers, feiten en onderzoeken te gaan laten zien dat ecologische, economische en cohesie problemen vele malen groter zijn en meer impact hebben op deze samenleving dan de toestroom van een aantal buitenlanders?
Blijkbaar wel, want het gesprek van de dag is nog steeds de integratie en niet jouw cijfertjes. Blijkbaar is dat een 'groter' probleem voor de maatschappij.
pi_86013082
bedankt.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_86013199
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Naar wat ik begreep is dat de fractie eigenlijk Klink rijp wilde maken voor het leiderschap. Door de komende termijn niet mee te regeren kon Klink zijn leiderschapskwaliteiten bijscherpen in de rol van fractievoorzitter. Maarja, toen kreeg het CDA plots de kans om mee te regeren. Tsja, dan slaan de hoofdjes van de christendemocraten op hol. Vooral die van machtswellusteling Verhagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 10:12:48 #199
230491 Zith
pls tip
pi_86013472
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want het gesprek van de dag is nog steeds de integratie en niet jouw cijfertjes. Blijkbaar is dat een 'groter' probleem voor de maatschappij.
Tja, niet iedereen is universitair onderwezen en snapt een beetje waar de prioriteiten liggen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86013572
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Tja, niet iedereen is universitair onderwezen en snapt een beetje waar de prioriteiten liggen.
Het zogenaamde integratie-probleem is nou eenmaal relatief eenvoudig te omvatten voor een simpel persoon. Vandaar dat Wilders ook zoveel populariteit geniet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')