abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85990314
is iedereen vandaag spontaan msn adressen gaan uitwisselen zonder mijn medeweten, zie hier helemaal niemand meer posten.
  donderdag 2 september 2010 @ 17:14:48 #102
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_85990804
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:
is iedereen vandaag spontaan msn adressen gaan uitwisselen zonder mijn medeweten, zie hier helemaal niemand meer posten.
lol, ik denk dat ik weer klef moet gaan doen om een storm van reacties te krijgen ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_85991002
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

lol, ik denk dat ik weer klef moet gaan doen om een storm van reacties te krijgen ;)
^^ zullen wij samen klefjes gaan doen XD
  donderdag 2 september 2010 @ 17:41:23 #104
110987 ErwinRommel
pi_85991576
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Braamyo het volgende:

[..]

^^ zullen wij samen klefjes gaan doen XD
Dat ken natuurlijk ook schat :D

Ben gvd bezig hier met de apps, en wil maar niet lukken omdat HTC Peep eruit ligt en seesmic en andere apps mijn username of password niet willen pakken. Teringzooi, ben er al uren mee bezig.
pi_85991835
AZV? Is dat een vorm van MZV? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord :P

Ik heb ook al verlof. Terwijl bijna de hele batterij in Bad Reichenhal zit, mag ik niet mee vanwege een knieblessure. En aangezien ik tot nu toe alleen maar HZB heb gedaan (boekwerken tellen, lessen volgen enz.) heb ik maar lekker 2 dagen eerder weekend genomen.
pi_85991876
Ik had gewild dat ze tijdens de AMO dit filmpje hadden laten zien (vanaf een minuut of 15 dan) Dan weet je precies hoe hoe je buks werkt, dat kan slechts goed zijn voor het vertrouwen dat je er in hebt.
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_85991983
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat ken natuurlijk ook schat :D

Ben gvd bezig hier met de apps, en wil maar niet lukken omdat HTC Peep eruit ligt en seesmic en andere apps mijn username of password niet willen pakken. Teringzooi, ben er al uren mee bezig.
  donderdag 2 september 2010 @ 18:01:07 #108
110987 ErwinRommel
pi_85992115
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:56 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent gewoon jaloers op mijn charmes :D
Dat is waarom jij zo verzuurd bent :Y
pi_85992206
Ik had het over jouw problemen met je apps.
En ik ben helemaal niet verzuurd hoor, als je me zou kennen 'in real life' zou je dat zeker beamen. Allesbehalve :) Ik ben gewoon arrogant en heb een eigen mening. :)
pi_85992208
Hoi Lightning! Welkom terug :D. Waarom had je een ban :o ?
pi_85992255
Thanks. Ik had een stel moraalriddernichten mini-Stalin/mini-Kim Jong-il etc genoemd. Mja, het begint hier steeds meer op het Libelle- of Viva forum te lijken joh, want zelfs dat was al een reden voor een ban.
  donderdag 2 september 2010 @ 18:10:03 #112
110987 ErwinRommel
pi_85992344
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik had het over jouw problemen met je apps.
En ik ben helemaal niet verzuurd hoor, als je me zou kennen 'in real life' zou je dat zeker beamen. Allesbehalve :) Ik ben gewoon arrogant en heb een eigen mening. :)
Dat je arrogant bent weet ik.
Maar ik ben al 6 uur bezig met die apps gvd!!!!!!! Begint me een beetje mijn strot uit te komen!!!!
pi_85992649
Wat zit je dan in godsnaam te doen?
  donderdag 2 september 2010 @ 18:25:48 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85992844
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Thanks. Ik had een stel moraalriddernichten mini-Stalin/mini-Kim Jong-il etc genoemd. Mja, het begint hier steeds meer op het Libelle- of Viva forum te lijken joh, want zelfs dat was al een reden voor een ban.
Mini-Stalin?

Ik heb een mini-Stalin!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 2 september 2010 @ 18:26:47 #115
110987 ErwinRommel
pi_85992869
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat zit je dan in godsnaam te doen?
HTC PEEP is tijdelijk dood. En ben dus bezig om gelijksoortige apps erop te zetten zoals seesmic en TweetsRide.
Probleem is dat het mijn username en password niet wil pakken. Zit op google te speuren, maar niets gevonden wat evt. het probleem kan oplossen, zelf ook al een gevraagd in een topic op het androidforum.
pi_85993229
Waarschijnlijk toets je je username of password dus gewoon verkeerd in. Misschien doe je per ongeluk een hoofdletter aan het begin ofzo?
pi_85993394
Koop een iPhone, ben je van dat gezeik af ;).

Het is weer bijna weeeeekend *O* . Ik vraag me af of ik ook elke week zo erg naar vrijdag uit zou kijken als ik mijn (8> gewoon elke dag kon zien. Het is wel een extra-vreugde-momentje namelijk om na 5 dagen zijn koppie weer te zien.
pi_85993468
Een Android telefoon is veel beter dan een iPhone :) Je kunt er veel meer mee, ik heb ook een HTC Desire en ik heb er totaal geen problemen mee, en ik lach iedereen met een iPhone uit, omdat zij denken dat ze van alles kunnen met hun iPhone, maar dat is helemaal niet zo als je het vergelijkt met een Android telefoon. Mja, met een iPhone schijn je 'hip' te zijn. Nu misschien nog wel, maar over een jaartje is de iPhone echt wel weggevaagd, het concept heeft geen kans in de toekomst.
De verkopen van Android telefoons in de USA zijn die van de iPhone al flink gepasseerd, daar hebben ze het in ieder geval al door :)
  donderdag 2 september 2010 @ 18:44:45 #119
110987 ErwinRommel
pi_85993471
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarschijnlijk toets je je username of password dus gewoon verkeerd in. Misschien doe je per ongeluk een hoofdletter aan het begin ofzo?
Nee, daar ligt het niet aan. Alles al geprobeerd.
  donderdag 2 september 2010 @ 18:48:06 #120
110987 ErwinRommel
pi_85993587
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Een Android telefoon is veel beter dan een iPhone :) Je kunt er veel meer mee, ik heb ook een HTC Desire en ik heb er totaal geen problemen mee, en ik lach iedereen met een iPhone uit, omdat zij denken dat ze van alles kunnen met hun iPhone, maar dat is helemaal niet zo als je het vergelijkt met een Android telefoon. Mja, met een iPhone schijn je 'hip' te zijn. Nu misschien nog wel, maar over een jaartje is de iPhone echt wel weggevaagd, het concept heeft geen kans in de toekomst.
De verkopen van Android telefoons in de USA zijn die van de iPhone al flink gepasseerd, daar hebben ze het in ieder geval al door :)
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je gewoon gelijk in :)
Ook ik ben echt happy met mijn HTC Desire!!!!!!
  donderdag 2 september 2010 @ 18:50:14 #121
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85993671
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je gewoon gelijk in :)
Ook ik ben echt happy met mijn HTC Desire!!!!!!
Well duh, ik heb 'm je aangeraden!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_85993763
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat kun je met een Android wel en met een iPhone niet dan? Ik heb echt 0 problemen gehad met mijn iPhone zover O+ . Alles wat ik er mee kan doen, kan hij. Batterij gaat prima mee.
En inderdaad, Amerikanen die snappen alles heel goed :'). Ik weet dat je veel affiniteit met de Amerikanen hebt, maar niet alles wat zij doen of denken is beter hoor ;).
  donderdag 2 september 2010 @ 18:54:31 #123
110987 ErwinRommel
pi_85993818
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Well duh, ik heb 'm je aangeraden!
I know :)
En ik ben er happy mee!
pi_85993937
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:52 schreef EllaN het volgende:

[..]

Wat kun je met een Android wel en met een iPhone niet dan? Ik heb echt 0 problemen gehad met mijn iPhone zover O+ . En inderdaad, Amerikanen die snappen alles heel goed :'). Ik weet dat je veel affiniteit met de Amerikanen hebt, maar niet alles wat zij doen of denken is beter hoor.
Met een Android kun je alles aanpassen wat je maar wilt.
Je kunt je telefoon instellen als wifi-hotspot.
Apps worden voor de Android niet gecensureerd.
Android is open source en er valt dus veel meer mee te doen, er is veel meer mogelijk en je bent niet vastgebonden aan de visie van Apple.
iPhone heeft niet eens support voor Flash op websites :')
Op de Android kun je alles afspelen, en hoef je geen gebruik te maken van rotzooi als iTunes. Nee, met Android download je al je muziek gewoon gratis, geen geouwehoer.
Had ik al gezegd dat je met Android alles geheel naar eigen smaak kunt instellen en aanpassen?
Android telefoons zijn meestal goedkoper en hebben beter bereik.

Kom op zeg... In die nieuwe iPhone kun je niet eens de batterij loshalen, want die zit gesoldeerd!!! :')

Het grootste voordeel van Android is dat het niet zoals met de iPhone restrictief is.

De Android telefoon kun je gebruiken zoals jij ZELF wil.
De iPhone gebruik je zoals die Steve Jobs (ofzo) van Apple vindt dat je je telefoon zou moeten gebruiken.

Op de Android kun je trouwens ook gewoon multitasken, op de iPhone kan dat nog steeds niet 100%.
pi_85994089
iPhone kan ook als hotspot :D. Flash gaat ruimte maken voor html 5 dus daar zit ik ook niet echt mee.

En wat de rest betreft ben ik al een Apple gebruiker, dus iTunes en alles heb ik toch al.

Van de censuur merk je niets. Tenminste ik niet, wellicht een andere gebruiker wel. Waarom zou je de batterij eruit halen? Ik heb echt nog nooit voor de lol een batterij uit mijn telefoon gehaald :P. Boeit me dus ook echt niet dat hij er niet af kan.

Ik denk dat het afhankelijk is van wat je met je telefoon wilt. Ik heb laatst een spelletje gespeeld op mijn iPhone en hetzelfde spel op de HTC Magic (geloof ik?) desire en hij was toch echt een stuk mooier en liep een stuk soepeler op mijn iPhone.

Wat betreft bereik heb je wel echt gelijk. Tmobile is echt, echt, echt te zielig voor woorden. Omdat ik in een stad woon, heb ik weinig last, maar als ik ergens heen ga merk ik het inderdaad wel :).
pi_85994254
Zoek eens online naar:

Android vs iPhone

Je zult vrijwel overal zien dat de Android wint.
pi_85994333
quote:
When the iPhone was first released, it was a game changer in the mobile device space. Now that Android based devices have hit the market, some people are starting to rethink their iPhones. There are a number of compelling reasons to give up your iPhone for Android.

Notification System. One reason to switch from iPhone to Android is the Android's robust and unified notification system. Unlike the iPhone, Android has a single notification system that developers can tap into when developing applications. This means that the Android can provide notifications of various things like weather alerts, Facebook notifications, new tweets, and much more. The Android truly excels at keeping up with the flow of information all around you.

Easy Connectivity Settings. The Android devices also have an easy way to access the various connectivity settings. On the iPhone you have to dig into the settings menus to turn Wi-Fi ON or OFF or to change a phone network, GPS or Bluetooth configuration. Android makes it much simpler to control your connectivity. The power management widget allows you to easily toggle GPS, Wi-Fi and Bluetooth ON and OFF right from your home screen. And turning off the phone network is as simple as holding the "end" key and selecting "airplane mode".

Web Browser. One of the most compelling reasons to choose Android is the web browsing experience. The Android browser is incredibly fast and very capable. Unlike Safari for the iPhone, it also supports Flash, allowing you to watch videos or play games directly on web pages.

Integration with Google. Obviously, an Android device will be tightly integrated with Google applications. It really goes further than that though. Android syncs its contacts with Gmail. This allows you to easily manage your contacts on either your phone or the desktop. In fact, a number of applications save their information to the Google cloud. And you are not required to use iTunes to sync your phone. This makes dumping the iPhone for Android especially attractive to those using Linux, and unable to run iTunes.

Multiple Carriers. Being locked into a single carrier is the biggest reason that you might want to consider Android over iPhone. Android devices are available on a number of carrier networks so you truly have choice over who you want to use for your mobile service. With the iPhone, you are locked into AT&T for service.

Open-Source. Finally, Android is an open-source system. While that is less of a factor to some people, it is very important to others. Open-source means developers and hardware makers have much more control over how they can customize the Android devices. It also means that no one company has complete control over Android. Many users are frustrated by the iPhone's lack of support for Flash. On Android, even if it did not already support Flash, developers would be able to add support since it is an open-source system.

There are a number of compelling reasons to consider switching from iPhone to Android. Android provides a single notification system, easy access to connectivity settings, a fantastic web browsing experience, and tight integration with Google applications. You also get to choose your carrier. Finally, as an open-source system, Android allows developers to customize it in ways unimaginable with the iPhone. Choosing between iPhone and Android can be tough, but Android does offer a host of "addictive" features that enrich your mobile experience.
pi_85994358
Toch merk ik niets van de tekortkomingen die jij noemt, maar merk ik wel dat HTC's om me heen vaker stuk gaan dan iPhones. Maar misschien ligt dat ook aan de gebruikers :P.

Wel ligt het censuur me een tegen uit principe, maar in principe merk ik er niets van. Alles wat ik wil hebben, heb ik.
pi_85994443
Ik heb verder geen ervaring met HTC, behalve mijn eigen toestel. En die is al een paar keer tegen de grond geflikkerd, maar dat heeft geen enkel probleem opgeleverd.

En ik denk dat je de iPhone tekortkomingen pas opmerkt, wanneer je ook daadwerkelijk een paar dagen lang een Android telefoon gebruikt :)
pi_85994482
Maar jij straalt uit jezelf al genoeg positieve energie om heel je apparaat te fixen natuurlijk ;).
pi_85994504
Ook dat.
pi_85994602
Ik ga weer effe wat onderdelen in m'n computer schroeven en de boel een beetje goed aansluiten. Later!
pi_85994605
Daarom, jij bent niet representatief.

En ik heb idd nooit lang een Android gebruikt. Een avondje max. Toen wilde ik weer naar mijn lieve, vertrouwde iPhone.
pi_85996642
Je hebt ook wel wat langer dan een avondje nodig om te ontdekken wat Android allemaal kan, zelfs weken daarna blijf je je soms nog verbazen :)
pi_85996913
Dat lijkt me bij elk apparaatje wel zo.

Computertje loopt weer lekkerder?
pi_85997478
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ga weer effe wat onderdelen in m'n computer schroeven en de boel een beetje goed aansluiten. Later!
:D mag ik weten welke onderdelen ?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_85997991
Loopt inderdaad weer lekker. Ik heb er een nieuw videokaartje, dvd-writer en wat extra fans ingehangen en alle kabels een beetje bij elkaar gebonden :)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:47:47 #138
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_85998063
Eigenwijze iPhonegebruiker present!! :W
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 2 september 2010 @ 20:50:34 #139
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_85998195
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef Rave_NL het volgende:
Eigenwijze iPhonegebruiker present!! :W
Nog een :W Blackberry's zijn voor twintigjarige zogenaamd ondernemende meisjes en Android... Tsja, Android :')

:P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_85998660
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Loopt inderdaad weer lekker. Ik heb er een nieuw videokaartje, dvd-writer en wat extra fans ingehangen en alle kabels een beetje bij elkaar gebonden :)
zou ik ook de specs mogen van de onderdelen :D via pm anders gaan er mensen klagen :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:33:43 #141
110987 ErwinRommel
pi_86000176
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Vortix het volgende:

[..]

Nog een :W Blackberry's zijn voor twintigjarige zogenaamd ondernemende meisjes en Android... Tsja, Android :')

:P
Iphone kan gewoon niet op tegen de androids :P
Al is mijn probleem nog niet verholpen, liever een android dan zo een overrated iPhone :D
Dat is echt een hype, net zoals die iPads.
pi_86000767
Naja hij werkt wel als een tiet dus in hoeverre het dan een enkel hype is. Men verwacht kwaliteit van Apple en ze deliveren wel :).

iPods waren ook zogenaamd een hype, maar toch worden ze nog heel veel gebruikt ondanks dat het niet meer prominent 'in' is.

Wie gaat er zo ook Oh Oh Cherso kijken en mensen uitlachen :D ?
  donderdag 2 september 2010 @ 21:50:20 #143
110987 ErwinRommel
pi_86000981
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef EllaN het volgende:
Naja hij werkt wel als een tiet dus in hoeverre het dan een hype is. Men verwacht kwaliteit van Apple en ze deliveren wel :).

iPods waren ook zogenaamd een hype, maar toch worden ze nog heel veel gebruikt ondanks dat het niet meer prominent 'in' is.
Goed je dokt het dubbele voor een iPhone, maar als je er tevreden mee bent dan zit het goed ;)
Ik heb die HTC Desire, ben er dolblij mee. (Thanks Lotusss). Is wel een sim-lock free ding, dus gewoon betaald voor het toestel, dit ivm Braziliaanse providers.
pi_86001163
Daarom, iedereen blij met z'n telefoontje. Geen gezeik, vrede op aarde enzo :).
  donderdag 2 september 2010 @ 21:56:29 #145
211797 Esses
Splendide mendax
pi_86001302
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:51 schreef Remco026 het volgende:
AZV? Is dat een vorm van MZV? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord :P

Ik heb ook al verlof. Terwijl bijna de hele batterij in Bad Reichenhal zit, mag ik niet mee vanwege een knieblessure. En aangezien ik tot nu toe alleen maar HZB heb gedaan (boekwerken tellen, lessen volgen enz.) heb ik maar lekker 2 dagen eerder weekend genomen.
AZV is de KMar vorm, word ook wel gegeven aan mensen die op uitzending gaan in gestripte vorm (meestal). Het gaat dan voornamelijk om boeien/ontboeien. Staat voor aanhoudings/zelfverdidigingstechnieken.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_86003753
Britse marinelui en mariniers in moeilijkheden in Thailand op rtl 5
  donderdag 2 september 2010 @ 22:38:45 #147
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86004210
Oh oh cherso O+
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86004628
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Rave_NL het volgende:
Oh oh cherso O+
*O* kan niet wachten *O*
  donderdag 2 september 2010 @ 22:48:57 #149
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_86004754
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef EllaN het volgende:
Naja hij werkt wel als een tiet dus in hoeverre het dan een enkel hype is. Men verwacht kwaliteit van Apple en ze deliveren wel :).

Wie gaat er zo ook Oh Oh Cherso kijken en mensen uitlachen :D ?
Tenzij je ontvangst verwacht...

Android gebruiker meldt *)
pi_86005612
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef m.k het volgende:

[..]

*O* kan niet wachten *O*
Je bent al te laat :D, het was om 22.00!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')