lol, ik denk dat ik weer klef moet gaan doen om een storm van reacties te krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:
is iedereen vandaag spontaan msn adressen gaan uitwisselen zonder mijn medeweten, zie hier helemaal niemand meer posten.
^^ zullen wij samen klefjes gaan doen XDquote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol, ik denk dat ik weer klef moet gaan doen om een storm van reacties te krijgen
Dat ken natuurlijk ook schatquote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
^^ zullen wij samen klefjes gaan doen XD
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ken natuurlijk ook schat
Ben gvd bezig hier met de apps, en wil maar niet lukken omdat HTC Peep eruit ligt en seesmic en andere apps mijn username of password niet willen pakken. Teringzooi, ben er al uren mee bezig.
Jij bent gewoon jaloers op mijn charmesquote:
Dat je arrogant bent weet ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik had het over jouw problemen met je apps.
En ik ben helemaal niet verzuurd hoor, als je me zou kennen 'in real life' zou je dat zeker beamen. AllesbehalveIk ben gewoon arrogant en heb een eigen mening.
Mini-Stalin?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Thanks. Ik had een stel moraalriddernichten mini-Stalin/mini-Kim Jong-il etc genoemd. Mja, het begint hier steeds meer op het Libelle- of Viva forum te lijken joh, want zelfs dat was al een reden voor een ban.
HTC PEEP is tijdelijk dood. En ben dus bezig om gelijksoortige apps erop te zetten zoals seesmic en TweetsRide.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat zit je dan in godsnaam te doen?
Nee, daar ligt het niet aan. Alles al geprobeerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarschijnlijk toets je je username of password dus gewoon verkeerd in. Misschien doe je per ongeluk een hoofdletter aan het begin ofzo?
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je gewoon gelijk inquote:Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Een Android telefoon is veel beter dan een iPhoneJe kunt er veel meer mee, ik heb ook een HTC Desire en ik heb er totaal geen problemen mee, en ik lach iedereen met een iPhone uit, omdat zij denken dat ze van alles kunnen met hun iPhone, maar dat is helemaal niet zo als je het vergelijkt met een Android telefoon. Mja, met een iPhone schijn je 'hip' te zijn. Nu misschien nog wel, maar over een jaartje is de iPhone echt wel weggevaagd, het concept heeft geen kans in de toekomst.
De verkopen van Android telefoons in de USA zijn die van de iPhone al flink gepasseerd, daar hebben ze het in ieder geval al door
Well duh, ik heb 'm je aangeraden!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je gewoon gelijk in
Ook ik ben echt happy met mijn HTC Desire!!!!!!
Wat kun je met een Android wel en met een iPhone niet dan? Ik heb echt 0 problemen gehad met mijn iPhone zoverquote:Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Een Android telefoon is veel beter dan een iPhoneJe kunt er veel meer mee, ik heb ook een HTC Desire en ik heb er totaal geen problemen mee, en ik lach iedereen met een iPhone uit, omdat zij denken dat ze van alles kunnen met hun iPhone, maar dat is helemaal niet zo als je het vergelijkt met een Android telefoon. Mja, met een iPhone schijn je 'hip' te zijn. Nu misschien nog wel, maar over een jaartje is de iPhone echt wel weggevaagd, het concept heeft geen kans in de toekomst.
De verkopen van Android telefoons in de USA zijn die van de iPhone al flink gepasseerd, daar hebben ze het in ieder geval al door
I knowquote:Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well duh, ik heb 'm je aangeraden!
Met een Android kun je alles aanpassen wat je maar wilt.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat kun je met een Android wel en met een iPhone niet dan? Ik heb echt 0 problemen gehad met mijn iPhone zover. En inderdaad, Amerikanen die snappen alles heel goed
. Ik weet dat je veel affiniteit met de Amerikanen hebt, maar niet alles wat zij doen of denken is beter hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |